Pazo Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Jag är kär igen! 😆🙂 I mitt ljud alltså! Uppgraderade ljudkort + sladd! 😄
Overkill Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Jag är kär igen! 😄😮 I mitt ljud alltså! Uppgraderade ljudkort + sladd! 😄 😄 Hur är hon i sängen? 😆🙂
Overkill Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 SCOTTY DOESNT KNOW!SO DONT TELL SCOTTY! 🙂😄 Eurotrip 😆
Overkill Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Nu är du inkoherent! 😄 Vet du vad det betyder Ja typ! Om du frågar "Vilken är din favoritfärg?" och jag svarar "okej" så är jag inkoherent. Typ? 🙂
Pazo Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Nu är du inkoherent! 😄 Vet du vad det betyder Ja typ! Om du frågar "Vilken är din favoritfärg?" och jag svarar "okej" så är jag inkoherent. Typ? 🙂 Vet du hur man säger det på "vanlig" svenska då? 😄
Overkill Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Nu är du inkoherent! 😄 Vet du vad det betyder Ja typ! Om du frågar "Vilken är din favoritfärg?" och jag svarar "okej" så är jag inkoherent. Typ? 🙂 Vet du hur man säger det på "vanlig" svenska då? 😄 Nä?
Pazo Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Nu är du inkoherent! 😄 Vet du vad det betyder Ja typ! Om du frågar "Vilken är din favoritfärg?" och jag svarar "okej" så är jag inkoherent. Typ? 🙂 Vet du hur man säger det på "vanlig" svenska då? 😄 Nä? incoherent på engelska då? 😄
Overkill Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Nu är du inkoherent! 😄 Vet du vad det betyder Ja typ! Om du frågar "Vilken är din favoritfärg?" och jag svarar "okej" så är jag inkoherent. Typ? 🙂 Vet du hur man säger det på "vanlig" svenska då? 😛 Nä? incoherent på engelska då? 😄 Jag fattar inte vad du menar? 😄 Vadå hur jag säger det? Uttalar det? 😄
Pazo Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Nu är du inkoherent! 😄 Vet du vad det betyder Ja typ! Om du frågar "Vilken är din favoritfärg?" och jag svarar "okej" så är jag inkoherent. Typ? 🙂 Vet du hur man säger det på "vanlig" svenska då? 😛 Nä? incoherent på engelska då? 😄 Jag fattar inte vad du menar? 😄 Vadå hur jag säger det? Uttalar det? 😄 Frågade ifall du vet vad incoherent betyder... så heter det på egnelska
Dark Of Light Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Jag blir inkoherent av öl 😄 Ibland drabbas jag rent av ambivalenta känslor, alltså när man står framför två barer och inte vet vilken man ska gå in i först... 🙂
Overkill Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Nu är du inkoherent! 😄 Vet du vad det betyder Ja typ! Om du frågar "Vilken är din favoritfärg?" och jag svarar "okej" så är jag inkoherent. Typ? 🙂 Vet du hur man säger det på "vanlig" svenska då? 😛 Nä? incoherent på engelska då? 😄 Jag fattar inte vad du menar? 😄 Vadå hur jag säger det? Uttalar det? 😛 Frågade ifall du vet vad incoherent betyder... så heter det på egnelska Typ osammanhängande? 😄 :D
Pazo Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Jag blir inkoherent av öl 😄 Ibland drabbas jag rent av ambivalenta känslor, alltså när man står framför två barer och inte vet vilken man ska gå in i först... 🙂 😄😄 Jag vet hur det känns! 😛
Pazo Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Nu är du inkoherent! 😄 Vet du vad det betyder Ja typ! Om du frågar "Vilken är din favoritfärg?" och jag svarar "okej" så är jag inkoherent. Typ? 🙂 Vet du hur man säger det på "vanlig" svenska då? 😛 Nä? incoherent på engelska då? 😄 Jag fattar inte vad du menar? 😄 Vadå hur jag säger det? Uttalar det? 😛 Frågade ifall du vet vad incoherent betyder... så heter det på egnelska Typ osammanhängande? 😄 :D Helt korrekt. Du kan ju ändå 😎
Overkill Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Jag blir inkoherent av öl 😄 Ibland drabbas jag rent av ambivalenta känslor, alltså när man står framför två barer och inte vet vilken man ska gå in i först... 🙂 😛😄 Jag vet hur det känns! 😛 Inte jag 😄 :D 😄
Overkill Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 Nu är du inkoherent! 😄 Vet du vad det betyder Ja typ! Om du frågar "Vilken är din favoritfärg?" och jag svarar "okej" så är jag inkoherent. Typ? 🙂 Vet du hur man säger det på "vanlig" svenska då? 😎 Nä? incoherent på engelska då? 😄 Jag fattar inte vad du menar? 😄 Vadå hur jag säger det? Uttalar det? 😛 Frågade ifall du vet vad incoherent betyder... så heter det på egnelska Typ osammanhängande? 😄 :D Helt korrekt. Du kan ju ändå 😎 Nä, men skoldatanätets-lexikon kan 😛😄😄
Overkill Postat 31 juli 2006 Postat 31 juli 2006 lol!Skaru plugga IB borde du ju kunna sånt 🙂 Tre år kvar ju! 😄😄😄 Hej Mikael!
Recommended Posts