Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

Recommended Posts

Postat
Nå Paz, vår lärljunge. Hur har det gått med dina sexuella erövringar i helgen? 😄

lol 🙁 !!

Hånglade med en tjej på festen.

Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår...

🙂

oj! De var inte igår festen var! Jag menar att jag inte var på så mkt humör på festen! 🙂

Jo dte vet jag men jag fattade det som att dte hände saker mellan dem på fredagen så att inte var på humör igår... typ 😆

Ibland får jag sluta dricka för att jag börjar få humor 😄 ... 🙂😎

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Postat
Nå Paz, vår lärljunge. Hur har det gått med dina sexuella erövringar i helgen? 😆

lol 😆 !!

Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår...

🙁

oj! De var inte igår festen var! Jag menar att jag inte var på så mkt humör på festen! 😛

Jo dte vet jag men jag fattade det som att dte hände saker mellan dem på fredagen så att inte var på humör igår... typ :rolleyes:

Ibland får jag sluta dricka för att jag börjar få humor 😳 ... 😆😱

😄😄

Postat
Nå Paz, vår lärljunge. Hur har det gått med dina sexuella erövringar i helgen? 😆

lol 😆 !!

🙁

oj! De var inte igår festen var! Jag menar att jag inte var på så mkt humör på festen! 😄

Jo dte vet jag men jag fattade det som att dte hände saker mellan dem på fredagen så att inte var på humör igår... typ :rolleyes:

Ibland får jag sluta dricka för att jag börjar få humor 😳 ... 😛😆

😱

Nu hängde jag inte med 😄

Postat

lol 😛 !!

🙁

oj! De var inte igår festen var! Jag menar att jag inte var på så mkt humör på festen! 😛

Ibland får jag sluta dricka för att jag börjar få humor 😳 ... 😄😆

😱

Nu hängde jag inte med 😄

Ärligt talat 😆 ... Inte jag heller! 🙁 Är lite på pickalurven, för många (finns det?) öl, för snabbt i värmen. 😎

En del av mina "metalpolare" brukar köra med en sådan där "allvarlig stil", du vet lite hårdrockigt och manligt sådär och humor, ja vad faen är det?

Så det där var något jag plötsligt utbrast vid ett tillfälle då det hela började bli lite för tjatigt och töntigt, "-Näh grabbar nu får jag sluta att dricka, jag känner att jag börjar få humor"...

Sägas bör att kvällen blev faen så mycket trevligare efter det... Och inte slutade jag att dricka heller. 😎

Postat (redigerat)

Nu har jag spelat in videon. :rolleyes:

håller på och fixar till den lite innan jag lägger upp den, nån som har en aning om villken avdelning här på forumet jag ska posta den i?

Redigerat av Christofer
Postat
SmoOoOoOOoOoOoOoOke On the waaaaAaaAAaAaAaAaaaaateEeEeEeEeEeEEer

😳

Bra ljud va?

Jaaaaa snyggt :rolleyes:

Nå vad gör granen så här års då? Jobbar med rökeffekter på vattendrag eller läppjar han måhända alkoholhaltiga drycker istället..?

Postat
Nu har jag spelat in videon. 😆

håller på och fixar till den lite innan jag lägger upp den, nån som har en aning om villken avdelning här på forumet jag ska posta den i?

typ... ööhm ingenstans? :rolleyes:😳😱😆

Postat
Nu har jag spelat in videon. 😳

Öh, är det något naket..? :rolleyes: I så fall är platsen här, och nu!

Postat
Nu har jag spelat in videon.  😱

Öl? 😳

Postat
Nu har jag spelat in videon.  😆

Öl? 😳

JA! 😱

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.