Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Anledningen till att jag ska köpa det är ju för att jag ska kunna pslea här också, inte främst för att kunna spela in liksom. Men dte är ju ett plus. Settet går ju att flytta på (tror jag? 😎) Okej, jag trodde du bara skulle ha det för inspelning. 🙂 Vad kostar det du ska köpa? Runt sjutusen har jag täönkt mig... Hittar jag något annat bättre bagagnat kan dte ju bli något sådant istället 😄 Sen ska jag köpa en dubbel för runt 1000:- har jag tänkt mig... Förhoppningsvis begagnad då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Right on 😎😳🙂😄🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Det blir ballt 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Jag inbillar mig att det är som att spela på grytlock eller nåt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Nä men fotsulan på en gummistövel 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😎 Najs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Fan vad jag är bakis idag. Jävla fasoner man håller på med då och då. Iofs är det kanske 2-3 gånger per år som jag överhuvudtaget dricker för att bli full. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Hej? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Hej? 😳 HAJ!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Extra skönt att ha bra ljud igen 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Extra skönt att ha bra ljud igen 😳 k.. lovely. då kanske man får höra nått nytt av dig snart?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Jag vet inte 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 I'm telling you to loosen up my buttons babe! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 I'm telling you to loosen up my buttons babe!😆 Jag ska köpa digitala trummor 😎😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Det visste jag redan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Nå Paz, vår lärljunge. Hur har det gått med dina sexuella erövringar i helgen? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Nå Paz, vår lärljunge. Hur har det gått med dina sexuella erövringar i helgen? 😆 lol 😄 !! Hånglade med en tjej på festen. Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Nå Paz, vår lärljunge. Hur har det gått med dina sexuella erövringar i helgen? 😆 lol 😄 !! Hånglade med en tjej på festen. Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår... Antingen är de siamesiska tvillingar eller så hade de sex.. Inget dera är att oroa sig för... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Nå Paz, vår lärljunge. Hur har det gått med dina sexuella erövringar i helgen? 😆 lol 😄 !! Hånglade med en tjej på festen. Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår... 😄 oj! De var inte igår festen var! Jag menar att jag inte var på så mkt humör på festen! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår... Antingen är de siamesiska tvillingar eller så hade de sex.. Inget dera är att oroa sig för... 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår... Antingen är de siamesiska tvillingar eller så hade de sex.. Inget dera är att oroa sig för... 😄 Nä. de var bara lite osams 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Nå Paz, vår lärljunge. Hur har det gått med dina sexuella erövringar i helgen? 😄 lol 😎 !! Hånglade med en tjej på festen. Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår... 🙁 oj! De var inte igår festen var! Jag menar att jag inte var på så mkt humör på festen! 😄 Jo dte vet jag men jag fattade det som att dte hände saker mellan dem på fredagen så att inte var på humör igår... typ 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Men äsch! De blev bra mellan dem igen sen 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😆 Någon som vet vad "begränsningskod" till en telefon är? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Nä Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår... Antingen är de siamesiska tvillingar eller så hade de sex.. Inget dera är att oroa sig för... 😎 Nä. de var bara lite osams 😆 😄 Trist värre... Nåja... Vad jag vet så kommer det snart en ny helg och då... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår... Antingen är de siamesiska tvillingar eller så hade de sex.. Inget dera är att oroa sig för... 😎 Nä. de var bara lite osams 😆 😄 Trist värre... Nåja... Vad jag vet så kommer det snart en ny helg och då... 🙁 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts