Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Anledningen till att jag ska köpa det är ju för att jag ska kunna pslea här också, inte främst för att kunna spela in liksom. Men dte är ju ett plus. Settet går ju att flytta på (tror jag? 😎)

Okej, jag trodde du bara skulle ha det för inspelning. 🙂

Vad kostar det du ska köpa?

Runt sjutusen har jag täönkt mig... Hittar jag något annat bättre bagagnat kan dte ju bli något sådant istället 😄

Sen ska jag köpa en dubbel för runt 1000:- har jag tänkt mig... Förhoppningsvis begagnad då!

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Fan vad jag är bakis idag. Jävla fasoner man håller på med då och då.

Iofs är det kanske 2-3 gånger per år som jag överhuvudtaget dricker för att bli full.

Dela på andra sajter

Nå Paz, vår lärljunge. Hur har det gått med dina sexuella erövringar i helgen? 😆

lol 😄 !!

Hånglade med en tjej på festen.

Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår...

😎

Dela på andra sajter

Nå Paz, vår lärljunge. Hur har det gått med dina sexuella erövringar i helgen? 😆

lol 😄 !!

Hände dock saker mellan två kompisar (som är ihop) så jag var inte så mkt på humör igår...

😄

oj! De var inte igår festen var! Jag menar att jag inte var på så mkt humör på festen! 😎

Dela på andra sajter

Nå Paz, vår lärljunge. Hur har det gått med dina sexuella erövringar i helgen? 😄

lol 😎 !!

🙁

oj! De var inte igår festen var! Jag menar att jag inte var på så mkt humör på festen! 😄

Jo dte vet jag men jag fattade det som att dte hände saker mellan dem på fredagen så att inte var på humör igår... typ 😆

Dela på andra sajter

Antingen är de siamesiska tvillingar eller så hade de sex.. Inget dera är att oroa sig för... 😎

Nä. de var bara lite osams 😆

😄 Trist värre... Nåja... Vad jag vet så kommer det snart en ny helg och då... 😄

Dela på andra sajter

Antingen är de siamesiska tvillingar eller så hade de sex.. Inget dera är att oroa sig för... 😎

Nä. de var bara lite osams 😆

😄 Trist värre... Nåja... Vad jag vet så kommer det snart en ny helg och då... 🙁

😄

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.