D Vibe Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag fick en svetsloppa på min pung idag, då reste jag mig upp rent reflexmässigt, då åkte den varma svetsloppan ner i min stövel istället. Det gjorde ont...
Gote Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Har du fått sålt gitarren? Länken är död... 😉 Detta var riktat till Overkill... 😆
Gote Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag fick en svetsloppa på min pung idag, då reste jag mig upp rent reflexmässigt, då åkte den varma svetsloppan ner i min stövel istället. Det gjorde ont... 😆😉🙂🙂🙂😮😮😮😮😮
D Vibe Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag fick en svetsloppa på min pung idag, då reste jag mig upp rent reflexmässigt, då åkte den varma svetsloppan ner i min stövel istället. Det gjorde ont... 😆😉🙂🙂🙂😮😮😮😮😮 Det är hårt att jobba inom industrin.. Ganska så body att jobba inom industrin... /Daniel
icebomb (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Åh, du har återvänt till den oranga avataren D_Vibe 😆 När jag vaknade hade hela gänget skrivit en massa på msn.. kul.. synd att jag sov..
icebomb (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Oj.. hamnade jag där.. jag e lite yrvaken..
Linus Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Dags o få sig något i magen... 😄 Pazo, tar du fram några korvbröd till? 🙂
icebomb (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Dags o få sig något i magen... 😄 Pazo, tar du fram några korvbröd till? 🙂 Men shit.. pratar ni bara mat här? eller korvbröd.. hihi
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Dags o få sig något i magen... 😄 Pazo, tar du fram några korvbröd till? 🙂 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Jag ska äta korv snart! Har lite gourmetkorvar jag tänkte prova. Jag har varit värsta somrig idag! Jättesöt har jag varit! Min vita Lacoste i tyg, ett par svarta jeans och sen en gul Lacoste-piké! (hjälp, sa jag det där?)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Dags o få sig något i magen... 😄 Pazo, tar du fram några korvbröd till? 🙂 Men shit.. pratar ni bara mat här? eller korvbröd.. hihi Tycker du inte om mat? 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du låter som en äkta Bratz 😄 Haha, jo, jag kom på det 😄 Det var inte meningen 🙂
Overkill Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Du låter som en äkta Bratz 😆 Haha, jo, jag kom på det 😛 Det var inte meningen 🙂 Vi gilllar dig ändå 🥰 Eller? 😄😄😱
Recommended Posts