Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Undrar när Christofer ska posta sin video. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 nej nu sklal jag titta på mitt favvoprogram; KattHund!!!!!! Kaaaaaat Huuuuuund! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Jag ska köpa ett digitaltrumset! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 När? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Så fort jag får mina pengar från sommarjobbet! 😕 Sen ska jag köpa en dubbelpedal, vet en begagnad för runt 1000:-, bara tat hålla tummarna för att den är kvar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Någon som kan svara påden här frågan; Hur funkar det egentligen när man ska ha in det i datorn? Ska köpa ett Yamaha DTXplorer hade jag tänkt. Jag har Cubase SX om det är till någon hjälp 😕 Antar att man kopplar in settet i datorn och på något sätt spelar in? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Du kan göra det på två sätt: antingen använda dig av setets inbyggda ljud, och bara koppla en kabel in i ljudkortet och spela in det på samma sätt som du spelar in vilket instrument som helst. Eller så kan du spela in midi-informationen, och välja vilket set du vill använda i Cubase. Detta kräver dock rätt låg latency. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Jag föreslår att du snackar med gubbarna i musikaffären där du tänkt köpa kitet. Dom kan nog mer än jag. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Äh dte blir nog bra! Kan ju inte vara så svårt? Med Sveriges största trumforum och studio forumet i ryggen ska jag nog klara av det! 🙂 Problemet blir att datorn står på nedervåningen och settet ska stå längst bort på övervåningen 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Lucius Vorenus befaller er att hylla mig! Sätt igång! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Öööh...Overkill? Är det inte bättre att du tar reda på om du verkligen har användning för det innan du köper det? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Öööh...Overkill? Är det inte bättre att du tar reda på om du verkligen har användning för det innan du köper det? 🙂 Vadå användning? 😳 Jag ska ju spela varje dag! Nu är ju trummorna hos pappa där jag är varannan helg 😕 Samt i replokalen men vi repar inte så ofta och jag vill ju kunna spela här hemma liksom 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Anledningen till att jag ska köpa det är ju för att jag ska kunna pslea här också, inte främst för att kunna spela in liksom. Men dte är ju ett plus. Settet går ju att flytta på (tror jag? 😕) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Är det häftigt med digitaltrummor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Undrar när Christofer ska posta sin video. 😕 När jag har spelat in den 🙂 ska nog göra de om en stund, jag måste fixa med lite grejer innan jag gör de. Nåra mer förslag på vad jag ska lira? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Kanske. Har ju inte köpt det än men sen får jag väl sprida det till brudarna så får vi se 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Undrar när Christofer ska posta sin video. 😕 Nåra mer förslag på vad jag ska lira? Kan du inte ta i hårt som sjutton så att en sträng går av så att du slår dig 🙂 Sånt tycker jag är roligt 😳😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Anledningen till att jag ska köpa det är ju för att jag ska kunna pslea här också, inte främst för att kunna spela in liksom. Men dte är ju ett plus. Settet går ju att flytta på (tror jag? 😕) Okej, jag trodde du bara skulle ha det för inspelning. 🙂 Vad kostar det du ska köpa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts