Christofer Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Nån snubbe som försöker lira Amon Amarth - Pursuit of Vikings jag har alltid tyckt att jag inte är så speciellt bra på att lira guram en den här snubben får mig att framstå i betydligt bättre ljus 🙂 ska man ladda upp en video med en cover så tycker jag att man bör kunna den först. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 (redigerat) Nån snubbe som försöker lira Amon Amarth - Pursuit of Vikings jag har alltid tyckt att jag inte är så speciellt bra på att lira guram en den här snubben får mig att framstå i betydligt bättre ljus 🙂 ska man ladda upp en video med en cover så tycker jag att man bör kunna den först. 🙂 äsh.. det var ju grymt ffs! skulle ALDRIG kunna lira något liknade själv! Nu vill jag se en liknade video med dig:P Redigerat 29 juli 2006 av Lådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Nån snubbe som försöker lira Amon Amarth - Pursuit of Vikings jag har alltid tyckt att jag inte är så speciellt bra på att lira guran en den här snubben får mig att framstå i betydligt bättre ljus 😎 ska man ladda upp en video med en cover så tycker jag att man bör kunna den först. 😲 äsh.. det var ju grymt ffs! skulle ALDRIG kunna lira något liknade själv! Nu vill jag se en liknade video med dig:P Visst 🙂 ska väl försöka fixa de imorn i sånt fall. 🙂 Vet du var man kan posta riktit stora filmer man spelat in? (nån sida där man kan ladda up dom till och få en kod eller lenk till den.) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 (redigerat) Nån snubbe som försöker lira Amon Amarth - Pursuit of Vikings jag har alltid tyckt att jag inte är så speciellt bra på att lira guran en den här snubben får mig att framstå i betydligt bättre ljus 😎 ska man ladda upp en video med en cover så tycker jag att man bör kunna den först. 😲 äsh.. det var ju grymt ffs! skulle ALDRIG kunna lira något liknade själv! Nu vill jag se en liknade video med dig:P Visst 🙂 ska väl försöka fixa de imorn i sånt fall. 🙂 Vet du var man kan posta riktit stora filmer man spelat in? (nån sida där man kan ladda up dom till och få en kod eller lenk till den.) skickafilen.se upp till 2gig Redigerat 29 juli 2006 av Lådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Nån snubbe som försöker lira Amon Amarth - Pursuit of Vikings jag har alltid tyckt att jag inte är så speciellt bra på att lira guran en den här snubben får mig att framstå i betydligt bättre ljus 😎 ska man ladda upp en video med en cover så tycker jag att man bör kunna den först. 😲 äsh.. det var ju grymt ffs! skulle ALDRIG kunna lira något liknade själv! Nu vill jag se en liknade video med dig:P Visst 🙂 ska väl försöka fixa de imorn i sånt fall. 🙂 Vet du var man kan posta riktit stora filmer man spelat in? (nån sida där man kan ladda up dom till och få en kod eller lenk till den.) skickafilen.se upp till 2gig Tack så mycke. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Eller yousendit.com. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Eller yousendit.com. 😲 fast tycker ändå (hitils rätt okända) skickafilen är en grym url:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Mäh! Ingen som har frågat om de får höra efter att jag skrev det här: Nu har jag lagt på lite plock men dte låter för******* med basen samtidigt 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 på er. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 komigen nu då Grahn!!!!!!!!!!!! hahahaha!!! vaa?? Vem jag???? nääää... vågar inte. 😄 Nå, jag har en inspelning, lyssna här... SsmoOoOoOoOoOoke oNn the WaAteEeEeEeEeEeEeEeEEeeEeEEeEeEeEeee... r, host... rRr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 komigen nu då Grahn!!!!!!!!!!!! hahahaha!!! vaa?? Vem jag???? nääää... vågar inte. 😄 Nå, jag har en inspelning, lyssna här... SsmoOoOoOoOoOoke oNn the WaAteEeEeEeEeEeEeEeEEeeEeEEeEeEeEeee... r, host... rRr. 😎😆 Fin smiley 😆 Undra hur dte gick för Pazo igår 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Nån snubbe som försöker lira Amon Amarth - Pursuit of Vikings jag har alltid tyckt att jag inte är så speciellt bra på att lira guran en den här snubben får mig att framstå i betydligt bättre ljus 😎 ska man ladda upp en video med en cover så tycker jag att man bör kunna den först. 😄 äsh.. det var ju grymt ffs! skulle ALDRIG kunna lira något liknade själv! Nu vill jag se en liknade video med dig:P Visst 😆 ska väl försöka fixa de imorn i sånt fall. 😆 Vet du var man kan posta riktit stora filmer man spelat in? (nån sida där man kan ladda up dom till och få en kod eller lenk till den.) skickafilen.se upp till 2gig Tack så mycke. 😄 Nån som vill höra nått speciellt? (när/om jag spelar nått imorn) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Nån snubbe som försöker lira Amon Amarth - Pursuit of Vikings jag har alltid tyckt att jag inte är så speciellt bra på att lira guran en den här snubben får mig att framstå i betydligt bättre ljus 😎 ska man ladda upp en video med en cover så tycker jag att man bör kunna den först. 😄 äsh.. det var ju grymt ffs! skulle ALDRIG kunna lira något liknade själv! Nu vill jag se en liknade video med dig:P Visst 😆 ska väl försöka fixa de imorn i sånt fall. 😆 Vet du var man kan posta riktit stora filmer man spelat in? (nån sida där man kan ladda up dom till och få en kod eller lenk till den.) skickafilen.se upp till 2gig Tack så mycke. 😄 Nån som vill höra nått speciellt? (när/om jag spelar nått imorn) Jag vill höra: Sommaren är kort! med .. ja du vetvem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Vad som helst Christofer - utan dist! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 komigen nu då Grahn!!!!!!!!!!!! hahahaha!!! vaa?? Vem jag???? nääää... vågar inte. 😄 Nå, jag har en inspelning, lyssna här... SsmoOoOoOoOoOoke oNn the WaAteEeEeEeEeEeEeEeEEeeEeEEeEeEeEeee... r, host... rRr. 😎😆 Fin smiley 😆 Undra hur dte gick för Pazo igår 🙂 😄 Det gick nog bra, så mycket hjälp han får av oss alla här... 😎 Skam är det annars. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Vad som helst Christofer - utan dist! 😎 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Vad som helst Christofer - utan dist! 😎 😄 Vad fan är DIST? kan man äta det? ehhhhhöööö! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Wow, jag har nästan 5000 off topic-inlägg! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 (redigerat) okey.. jag brukar inte skryta men lådan har varit på topp10 psoatere o flera dagar nu.. undra om det säger mer om mig än något annat:P:;S Redigerat 29 juli 2006 av Lådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Äsch, du har ju knappt tusen off topic-inlägg. 😎 Fast desto mer on topic...säger väl det mesta... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Äsch, du har ju knappt tusen off topic-inlägg. 😎 Fast desto mer on topic...säger väl det mesta... 😄 ja iofs.. men siffror ljuger aldirg: Utanför ämnet (off-topic) 904 inlägg i detta forum ( 36% av denne medlemmens inlägg ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Serien Rome är ju väldigt bra har jag märkt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Vad som helst Christofer - utan dist! 😱 Okej 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 SmooOOoOOke on the wa.... näh fan det låter för jävligt... 😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 SmooOOoOOke on the wa.... näh fan det låter för jävligt... 😄 😆 HORROR!!!!! 😆😮😄😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 (redigerat) Jag kom just på en grej: jag har inte lirat varken gura eller trummor på hela veckan. Redigerat 29 juli 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Jag kom just på en grej: jag har inte lirat varken gura eller trummor på hela veckan. 😏 Illa det du. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Jag kom just på en grej: jag har inte lirat varken gura eller trummor på hela veckan. 😏 Illa det du. Jo. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 Serien Rome är ju väldigt bra har jag märkt WOOOOORD! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 juli 2006 Dela Postat 30 juli 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts