Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Mail sänt till thomas@elektroniskmusik.com

Men lkjudnivåerna var ganska låga på den (märkte dte efter att jag hade skickat...)

Hur sjutton gör man nu då? 😄

nämen tack my friend!

I can säga det att the midifile was grym trors i dobnt use a gittar utan the vst vangurad.

😆

Svengelska? 😛

Dela på andra sajter

Mail sänt till thomas@elektroniskmusik.com

Men lkjudnivåerna var ganska låga på den (märkte dte efter att jag hade skickat...)

Hur sjutton gör man nu då? 😄

nämen tack my friend!

I can säga det att the midifile was grym trors i dobnt use a gittar utan the vst vangurad.

😆

Svengelska? 😛

yes. The svegleska is the best väg to tala with folk som can speak swedish i gissar!

Dela på andra sajter

Men alltså menar du plock eller ackord?

Plock tänkte jag, av något slag...fast det avgör du ju bäst själv. 🙂

Usch, säg inte så. Får väl se om det kommer nått 😉

Vart är mitt inspirations frö nu då? 😛

Dela på andra sajter

🙂

Men du Lynxo som är (nästan iaf) gitarrproffs, ska jag ha något som följer basen eller bara lite plock i åttondelar (om du fattar?). Får jag höra en kommentar av ett äkta proffs nu då 🙂

Inte något som följer basen, men gärna något som ger en känsla för vilka akord det är, och när. Och jag tycker inte du ska ha raka åttondelar, utan försöka variera det, med punkterade noter och så. 🙂

Lådan: Gode Gud, nej! I alla fall inte lead. 🙂

Dela på andra sajter

🙂

Men du Lynxo som är (nästan iaf) gitarrproffs, ska jag ha något som följer basen eller bara lite plock i åttondelar (om du fattar?). Får jag höra en kommentar av ett äkta proffs nu då 🙂

Inte något som följer basen, men gärna något som ger en känsla för vilka akord det är, och när. Och jag tycker inte du ska ha raka åttondelar, utan försöka variera det, med punkterade noter och så. 😎

kan du inte göra ett försök då?🙂

Dela på andra sajter

🙂

Men du Lynxo som är (nästan iaf) gitarrproffs, ska jag ha något som följer basen eller bara lite plock i åttondelar (om du fattar?). Får jag höra en kommentar av ett äkta proffs nu då 😎

Inte något som följer basen, men gärna något som ger en känsla för vilka akord det är, och när. Och jag tycker inte du ska ha raka åttondelar, utan försöka variera det, med punkterade noter och så. 😎

kan du inte göra ett försök då?🙂

Jag har gjort det tidigare, och jag har aldrig gillat resultatet. Jag kan ta toner och så, vilket gör mig tillräckligt bra för backup-sång, men annars så...NEJ! 🙂

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.