Pico Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Fan, nu blir jag ju så där jävla nyfiken igen... gimme, gimme, vill också höra! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Mail sänt till thomas@elektroniskmusik.com Men lkjudnivåerna var ganska låga på den (märkte dte efter att jag hade skickat...) Hur sjutton gör man nu då? 😄 nämen tack my friend! I can säga det att the midifile was grym trors i dobnt use a gittar utan the vst vangurad. 😆 Svengelska? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Mail sänt till thomas@elektroniskmusik.com Men lkjudnivåerna var ganska låga på den (märkte dte efter att jag hade skickat...) Hur sjutton gör man nu då? 😄 nämen tack my friend! I can säga det att the midifile was grym trors i dobnt use a gittar utan the vst vangurad. 😆 Svengelska? 😛 yes. The svegleska is the best väg to tala with folk som can speak swedish i gissar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Fan, nu blir jag ju så där jävla nyfiken igen... gimme, gimme, vill också höra! 😉 Skickat 🙂 Men so msagt, kort och inget speciellt egentligen 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Men alltså menar du plock eller ackord? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Men alltså menar du plock eller ackord? Plock tänkte jag, av något slag...fast det avgör du ju bäst själv. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Men alltså menar du plock eller ackord? Plock tänkte jag, av något slag...fast det avgör du ju bäst själv. 🙂 Usch, säg inte så. Får väl se om det kommer nått 😉 Vart är mitt inspirations frö nu då? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 nu går jag (halft på fyllan) o köper cigg.. brb!Puss på er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Nu sitter jag och spelar med i Californication i brist på inspiration 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Overkill: Har du mic/preamp så du kan sjungain? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Overkill: Har du mic/preamp så du kan sjungain? Nej! Och tack Gode Gud att jag inte har! 🙂 :) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 🙂 Men du Lynxo som är (nästan iaf) gitarrproffs, ska jag ha något som följer basen eller bara lite plock i åttondelar (om du fattar?). Får jag höra en kommentar av ett äkta proffs nu då 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Lynxo: Sjunger du då?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 🙂 Men du Lynxo som är (nästan iaf) gitarrproffs, ska jag ha något som följer basen eller bara lite plock i åttondelar (om du fattar?). Får jag höra en kommentar av ett äkta proffs nu då 🙂 Inte något som följer basen, men gärna något som ger en känsla för vilka akord det är, och när. Och jag tycker inte du ska ha raka åttondelar, utan försöka variera det, med punkterade noter och så. 🙂 Lådan: Gode Gud, nej! I alla fall inte lead. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 🙂 Men du Lynxo som är (nästan iaf) gitarrproffs, ska jag ha något som följer basen eller bara lite plock i åttondelar (om du fattar?). Får jag höra en kommentar av ett äkta proffs nu då 🙂 Inte något som följer basen, men gärna något som ger en känsla för vilka akord det är, och när. Och jag tycker inte du ska ha raka åttondelar, utan försöka variera det, med punkterade noter och så. 😎 Lådan: Gode Gud, nej! I alla fall inte lead. 🙂 kan du inte göra ett försök då?🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 🙂 Men du Lynxo som är (nästan iaf) gitarrproffs, ska jag ha något som följer basen eller bara lite plock i åttondelar (om du fattar?). Får jag höra en kommentar av ett äkta proffs nu då 😎 Inte något som följer basen, men gärna något som ger en känsla för vilka akord det är, och när. Och jag tycker inte du ska ha raka åttondelar, utan försöka variera det, med punkterade noter och så. 😎 Lådan: Gode Gud, nej! I alla fall inte lead. 🙂 kan du inte göra ett försök då?🙂 Jag har gjort det tidigare, och jag har aldrig gillat resultatet. Jag kan ta toner och så, vilket gör mig tillräckligt bra för backup-sång, men annars så...NEJ! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Vafan... Klart ni kan sjunga. Alla kan sjunga... eller hur var det nu?? 🙂 Upp till bevis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 komigen nu då Grahn!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Howdy boys. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Howdy boys. 🙂 kännerinte igen det ordet men antar att man skall svar; yooo, just nice. and wassssup for you? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Howdy boys. 🙂 kännerinte igen det ordet men antar att man skall svar; yooo, just nice. and wassssup for you? Okej? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Nu har jag lagt på lite plock men dte låter för******* med basen samtidigt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moberg Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Howdy boys. 🙂 kännerinte igen det ordet men antar att man skall svar; yooo, just nice. and wassssup for you? Okej? 🙂 Ha ha ha... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts