musik (oregistrerad) Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Det finns öl på Systembolaget med 0.1%. Minns inte vad de hette. Österrikiska tror jag. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Det finns öl på Systembolaget med 0.1%. Minns inte vad de hette. Österrikiska tror jag. 😄 Jag köpte ett par alkoholfria Carlsberg på Konsum för några veckor sedan. Men, så som de smakade vill jag nog inte kalla det öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Det finns öl på Systembolaget med 0.1%. Minns inte vad de hette. Österrikiska tror jag. 🙂 Jag köpte ett par alkoholfria Carlsberg på Konsum för några veckor sedan. Men, så som de smakade vill jag nog inte kalla det öl. Hej Pappa! 😛🙁🙁😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 😳 Jag köpte ett par alkoholfria Carlsberg på Konsum för några veckor sedan. Men, så som de smakade vill jag nog inte kalla det öl. 🙁😛🙁 Formsvacka..? Låter allvarligt, som att distras köpa sådant där nikotin och tobaksfritt hockeypulv... snus ungefär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Jag köpte ett par alkoholfria Carlsberg på Konsum för några veckor sedan. Men, så som de smakade vill jag nog inte kalla det öl. 🙁😛🙁 Formsvacka..? Låter allvarligt, som att distras köpa sådant där nikotin och tobaksfritt hockeypulv... snus ungefär. Heh, nyfiken och var tvungen att prova. Det var jäkla blaskigt dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Hej jag heter Peter 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 (redigerat) Hej jag heter Peter 🙂 Hej peter! Välkommen till oss! Du behöver inte skämmas här hos oss, vi har alla varit i samma sits som dig! Redigerat 28 juli 2006 av Lådan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 NU sakall jag äta paj. skål för fan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Hej jag heter Peter 🙂 Hej, jag heter Micke, och jag är alkoholist! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 nu har jag varit o köpt cigg o chillinötter.. så nu eman safe hela kvällen typ;P det ända är att jag bara har två 70or kvar:s Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Hej jag heter Peter 😄 Hej, jag heter Micke, och jag är alkoholist! Väldigt bra Micke, 🙂 första steget mot bättring är att erkänna att man har ett problem. Själv är jag Hårdrockare och är extremt beroende av att lyssna på musik som jag älskar. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 men vafan! snart börjar man bli på lyset osså.. wow det var misn en vecka sedan:P Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Dumt sagt av Lynxo. Hej Christofer. Läget? Tog fram gitarr'n här, men tror faktiskt grannen under opponerade sig. Här som inte är lyhört särskilt mycket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Dumt sagt av Lynxo. Hej Christofer. Läget? Tog fram gitarr'n här, men tror faktiskt grannen under opponerade sig. Här som inte är lyhört särskilt mycket. Här som inte är lyhört särskilt mycket. har du osså nallat av ransonen måntro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Varför var det delay på sista meningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Dumt sagt av Lynxo. Vad har jag nu gjort? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Ja..nu hehehehehehe.... Ja jävlar. JÄVLAAAARRRR!!!! hehehe ju get hahahaha...va fan.... 😎 de som ni hhhehhehehehhhhejhljhehhe kan a u hitta det heheheheeeeeeeehhh ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Hej Christofer. Läget? Hej, helt okej, lite trött bara, själv då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 (redigerat) JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT MITT BREDBAND INSTALLERAT!!!!!!!!!!!!!!!! äntligen får jag lite ny porr.... skämt å sido.. jag började med att slänga upp en demo under demosektionen 😎 Redigerat 28 juli 2006 av Soundborn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 God natt forumet. Somna gott och vakna torrt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Grisen? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 juli 2006 Dela Postat 28 juli 2006 Grisen? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Gomorn i åskan:D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Grisen? 😎 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Jag har kommit på en basgång som går i 10/16 och sedan 5/8 (eller bara 20/16 tillsammans 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Nu blev det alltså 5/4 istället 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Hej. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 29 juli 2006 Dela Postat 29 juli 2006 Ikväll är det fest, och jag har redan ont i huvudet 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts