Micke H Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Är det det där som kallas viking rock? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 POFF!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 psssttt.... är det någon som skulle våga beställa en spansk gitarr hela vägen från Spanien, direkt hem? Jag hade beställt till affären jag har nära mig, men bägge de två exen de fick in var skadade. Jag vill inte ha nåt av de exen... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 (redigerat) 😳 Lynxo, "Snabbare"-delen blir helt sjukt grym 😉 Redigerat 25 juli 2006 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Hej overkill! Spansk gitarr? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Go'morron. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 psssttt.... är det någon som skulle våga beställa en spansk gitarr hela vägen från Spanien, direkt hem? Jag hade beställt till affären jag har nära mig, men bägge de två exen de fick in var skadade. Jag vill inte ha nåt av de exen... 😕 Varför godtar affären att ta emot skadat gods i första läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 musik, jag vet inte. 😕 Jag föredrar trummor 😎😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Supa Pang! 😕 hur mås det i värmen? fan nu e solen borta här, men värmen hängersig kvar minsan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 psssttt.... är det någon som skulle våga beställa en spansk gitarr hela vägen från Spanien, direkt hem? Jag hade beställt till affären jag har nära mig, men bägge de två exen de fick in var skadade. Jag vill inte ha nåt av de exen... 😕 Varför godtar affären att ta emot skadat gods i första läget? Det frågar jag mig också. Han sa bara: du väljer själv. Det är de enda ex jag har. Jag hade handlat där tidigare och skulle få rabatt på gitarren också. Nu försvinner väl den?! Men de kan ju inte ha vetat att det var en slags andrasortering. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 psssttt.... är det någon som skulle våga beställa en spansk gitarr hela vägen från Spanien, direkt hem? Jag hade beställt till affären jag har nära mig, men bägge de två exen de fick in var skadade. Jag vill inte ha nåt av de exen... 😕 Varför godtar affären att ta emot skadat gods i första läget? Det frågar jag mig också. Han sa bara: du väljer själv. Det är de enda ex jag har. Jag hade handlat där tidigare och skulle få rabatt på gitarren också. Nu försvinner väl den?! Men de kan ju inte ha vetat att det var en slags andrasortering. 😛 De kan ju själva inte ha betalat fullt pris om de var skadade. Så var du lovad rabatt på en fräsch och fin så tycker jag du skall få ytterliggare rabatt på de ex de har fått in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 (redigerat) Jomenvisst...men jag vill inte ha nåt av de exen alls. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Köpa nåt annat med den rabatten? Det var repor på ena gitarren och bucklor på den andra. Undrar om fabriken, grossisten eller budbilen slarvat? Affären sa, "jepp, de syns tydligt!!" (Felen alltså). Samtidigt...hur noga är folk med sånt då de köper ett instrument? En del verkar bara ta första bästa från väggen har jag sett... Jag tror INTE butiken sänder tebax dem, utan säljer dem i befintligt skick. 🙂 Redigerat 25 juli 2006 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Just nu känner jag bara för att skita i att beställa ännu ett ex från affären av den gitarren...för förmodligen är väl ALLA grossistens ex såna. Och den finns ingen annan stans heller. Köpa från Spanien direkt och chansa? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Jomenvisst...men jag vill inte ha nåt av de exen alls. Nu vet jag inte hur jag ska göra. Köpa nåt annat med den rabatten? Det var repor på ena gitarren och bucklor på den andra. Undrar om fabriken, grossisten eller budbilen slarvat? Affären sa, "jepp, de syns tydligt!!" (Felen alltså). Samtidigt...hur noga är folk med sånt då de köper ett instrument? En del verkar bara ta första bästa från väggen har jag sett... Jag tror INTE butiken sänder tebax dem, utan säljer dem i befintligt skick. 🙂 Seriösare tillverkare skickar väl helst inte ut sådana varor alls. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Ja, det är konstigt. Därför tror jag det kan vara bra att beställa direkt från Spanien. Antagligen har de kollats av inköpande grossist i Sverige och där skadats, och/eller i transporten. Den ena hade ju klara stötmärken i träet på baksidan. Precis som om lådan slagit emot på nåt lastbilsflak eller nåt. Det var försvinnande dålig mängd med stötdämpande material lådan. Den låg i plastpåse som plockades ut ur papplådan. Men det låg nog nåt i botten av lådan iaf...??! Mer såg jag inte. 🙂 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 POFF!! 😳 😲😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Jag har köpt öl nu! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Nähedå! Skit i det då! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Hej. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 Tja! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juli 2006 Dela Postat 25 juli 2006 A heart of stone, a smoking gun I can give you life, I can take it away A heart of stone, a smoking gun I'm working it out Why'd you feel so underrated? Why'd you feel so negated? Turning away from the light Becoming adult Turning into my soul I wanted to bite not destroy To feel her underneath Turning into my soul She don't think straight She's got such a dirty mind and it never ever stops And you don't taste like her and you never ever will And we don't read the papers, we don't read the news Heaven's never enough, we will never be fooled And if you feel a little left behind I will see you on the other side Cos I'm on fire I'm on fire when you come I'm on fire so stub me out 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts