Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😄 Gandalf är bög 🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😄 Gandalf är bög 🙂😆 Och? Rob Halford är ochså homosexuel (stavning?) men jag bryr mig inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😆 Gandalf är bög 😳😆 Och? Rob Halford är ochså homosexuel (stavning?) men jag bryr mig inte 😳 Tror du missförstpd mig lite 😄 Det var inte meningen som "Gandalf är bög! 🙂" utan mer lite skvaller du vet 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😆 Gandalf är bög 😳😆 Och? Rob Halford är ochså homosexuel (stavning?) men jag bryr mig inte 😳 Tror du missförstpd mig lite 😄 Det var inte meningen som "Gandalf är bög! 🙂" utan mer lite skvaller du vet 😄 då förstog jag rätt. De spelar ingen roll för mig om du är normal, (har problem med stavningen idag så jag skriver så här i stället) Bi, gay eller nått annat så länge man trivs med de. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Inte jag heller men det var något jag inte visste (att han är gay alltså) och därför delade jag med mig av den nyheten 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Ingen komentar... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😆 dam.. busted! jävla SÄPO kärring Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😆 ALDRIG!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 🙁 dam.. busted! jävla SÄPO kärring 😆😆😛😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 (redigerat) Vågen för Lådan. EDIT: Och för Grahn! Redigerat 18 juli 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Vågen för Lådan. EDIT: Och för Grahn! 😆 varför får jag ingen Vågen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Vad har du gjort? Fan, Grahn, det där var ju skickligt. Älskar slutet när kameran börjar skaka. 😆 Hade man inte hört tangenterna, hade jag trott att det var fejkat. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Vad har du gjort? 😆 Fan, Grahn, det där var ju skickligt. Älskar slutet när kameran börjar skaka. 😄 Hade man inte hört tangenterna, hade jag trott att det var fejkat. 😆 Kokat kaffe. 😛 men de duger väl inte för dig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Vad har du gjort? 😆 Fan, Grahn, det där var ju skickligt. Älskar slutet när kameran börjar skaka. 🙂 Hade man inte hört tangenterna, hade jag trott att det var fejkat. 😛 Kokat kaffe. 😄 men de duger väl inte för dig. Nja...bjuder du? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Se mig (eller snarare mina händer) lira början av en Beethoven låt... halv krokigt men ändå. 😆 OBS!! Skittaskig filmkvalité, skittaskigt ljud och så... KLICKA HÄR! ©oolt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Vad har du gjort? 😛 Fan, Grahn, det där var ju skickligt. Älskar slutet när kameran börjar skaka. 🙁 Hade man inte hört tangenterna, hade jag trott att det var fejkat. 😄 Kokat kaffe. 🙂 men de duger väl inte för dig. Nja...bjuder du? 😆 Kan man faxa en kopp kaffe? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Vad har du gjort? 😄 Fan, Grahn, det där var ju skickligt. Älskar slutet när kameran börjar skaka. 😆 Hade man inte hört tangenterna, hade jag trott att det var fejkat. 🙂 Kokat kaffe. 🙁 men de duger väl inte för dig. 😆 Nja...bjuder du? 😆 Kan man faxa en kopp kaffe? 😛 Never mind, jag får väl göra eget...du är väl för lat för att åka över hit med det ändå... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😆😆 Några tips till en hårt övande Beethoven-wannabe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Vad har du gjort? 😄 Fan, Grahn, det där var ju skickligt. Älskar slutet när kameran börjar skaka. 😆 Hade man inte hört tangenterna, hade jag trott att det var fejkat. 🙂 Kokat kaffe. 🙁 men de duger väl inte för dig. 😆 Nja...bjuder du? 😆 Kan man faxa en kopp kaffe? 😛 Never mind, jag får väl göra eget...du är väl för lat för att åka över hit med det ändå... 😱 om jag visste var du bodde så skulle de göra de lite enklare för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Vad har du gjort? 🙂 Fan, Grahn, det där var ju skickligt. Älskar slutet när kameran börjar skaka. 😆 Hade man inte hört tangenterna, hade jag trott att det var fejkat. 🙁 Kokat kaffe. 😱 men de duger väl inte för dig. 😆 Nja...bjuder du? 😆 Kan man faxa en kopp kaffe? 😛 Never mind, jag får väl göra eget...du är väl för lat för att åka över hit med det ändå... 😆 om jag visste var du bodde så skulle de göra de lite enklare för mig Så du menar att om du visste var jag bodde, så skulle du komma hit med kaffe? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Vad har du gjort? 😱 Fan, Grahn, det där var ju skickligt. Älskar slutet när kameran börjar skaka. 😆 Hade man inte hört tangenterna, hade jag trott att det var fejkat. 😱 Kokat kaffe. 😱 men de duger väl inte för dig. 😆 Nja...bjuder du? 😕 Kan man faxa en kopp kaffe? 😳 Never mind, jag får väl göra eget...du är väl för lat för att åka över hit med det ändå... 😳😱 om jag visste var du bodde så skulle de göra de lite enklare för mig Så du menar att om du visste var jag bodde, så skulle du komma hit med kaffe? 😳 Inte idag, de är ju lite sent och jag har inget kort eller remsa. så mitt svar blir kanske, de bror ju på när jag vaknar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 Vad har du gjort? 😱 Fan, Grahn, det där var ju skickligt. Älskar slutet när kameran börjar skaka. 😆 Hade man inte hört tangenterna, hade jag trott att det var fejkat. 😱 Kokat kaffe. 😱 men de duger väl inte för dig. 😆 Nja...bjuder du? 😕 Kan man faxa en kopp kaffe? 😳 Never mind, jag får väl göra eget...du är väl för lat för att åka över hit med det ändå... 😳😱 om jag visste var du bodde så skulle de göra de lite enklare för mig Så du menar att om du visste var jag bodde, så skulle du komma hit med kaffe? 😳 Inte idag, de är ju lite sent och jag har inget kort eller remsa. så mitt svar blir kanske, de bror ju på när jag vaknar. http://kartor.eniro.se/query?what=map&maps...=&imgmode=&ms=0 Skynda dig, jag är kaffe-nödig. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juli 2006 Dela Postat 18 juli 2006 😕 😱 Några tips till en hårt övande Beethoven-wannabe? 😆 jADA! ...öva mer. 😳 Sluta skriva strunt! 😳😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts