Overkill Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 nä? 😆 hejdå? 😄 ja? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 There is no fork... 😆 NNNNNNNNNNNNNNOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😄😄🙁🙁 Whay????? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Jag är trött 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 nä? 😆 hejdå? 😄 Skaru dra hem te tjejen som är hur gammal? 😄 Tja, hon är väl ungefär lika gammal som dina två sextonåringar... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Jag är trött 😆 Samma här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 nä? 😆 hejdå? 😄 Skaru dra hem te tjejen som är hur gammal? 😄 Tja, hon är väl ungefär lika gammal som dina två sextonåringar... 🙁 32 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Jag är hungrig 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Det var ju slappt men lite segt! Men på torsdag blir det älgsafari! Ska åka på det i 2.5 timma på kvällen och blir då ledig sex timmar (dvs en hel dag) 😉 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Det värsta är att älgsafarit är på tyska! 😉 Lite tyska kan jag men inte så mycket 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Jag är hungrig 😛 Inte jag, jag käkade rostbiff och potatissallad för en stund sen. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Du vet vilken bild som gäller nu, Overkill. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Jag trodde det var underförstått så jag brydde mig inte ens om det 😛 Har tänkt att använda den i medlemspresentationerna 😉 "Hej jag heter Kalle och är 85 år och bor i Karlstad." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Fan vad elakt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Fan vad elakt. 😛 Hahaha jag vet 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Min ena katt har lärt sig ett nytt trick: han hoppar upp på axlarna och sätter sig där, som en papegoja. 😉 Men jävlar vad han rev sönder ryggen. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Min ena katt har lärt sig ett nytt trick: han hoppar upp på axlarna och sätter sig där, som en papegoja. 😉 Men jävlar vad han rev sönder ryggen. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Det värsta är att älgsafarit är på tyska! 😆 Lite tyska kan jag men inte så mycket 😉 MÄH!!! Äre int bättre å komma upp till norrland... där pratar vi svenska iallafall 😆😱😛 Das machen wir auch hier 😄😆 😉😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Det värsta är att älgsafarit är på tyska! 😆 Lite tyska kan jag men inte så mycket 😉 MÄH!!! Äre int bättre å komma upp till norrland... där pratar vi svenska iallafall 😆😱😛 Das machen wir auch hier 😄😆 😉😆 Du bist nicht klung. (eller hur de stavs) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Det värsta är att älgsafarit är på tyska! 😆 Lite tyska kan jag men inte så mycket 😆 MÄH!!! Äre int bättre å komma upp till norrland... där pratar vi svenska iallafall 😆😆😛 Das machen wir auch hier 😄😉 😱😄 Äsch, varken norrländska eller skånska är riktig svenska! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Lynx: kunnde inte en av dina katter göra de innan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Det är väl inte ens ett språk...det är bara djurliknande läten... 😳😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 (redigerat) Det värsta är att älgsafarit är på tyska! 😆 Lite tyska kan jag men inte så mycket 😳 MÄH!!! Äre int bättre å komma upp till norrland... där pratar vi svenska iallafall 😆 Das machen wir auch hier 😄😳 😳😆 Äsch, varken norrländska eller skånska är riktig svenska! 😳 😳 Skånska? Vad tror du om mig 😛 Redigerat 17 juli 2006 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Jag menade ingenting... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Lynco varför har du valt att vara dold? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Lynco varför har du valt att vara dold? 😳 För att jag ska kunna dyka upp mitt i en diskussion, mitt från ingenstans, och när du minst anar det, så ska jag TROLLA!!! MWUAUAHAHAHAHAHAHA! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Lynco varför har du valt att vara dold? 😛 För att jag ska kunna dyka upp mitt i en diskussion, mitt från ingenstans, och när du minst anar det, så ska jag TROLLA!!! MWUAUAHAHAHAHAHAHA! 😳 och jag trodde jag var konstig...... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Fraility, thy name is woman... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juli 2006 Dela Postat 17 juli 2006 Fraility, thy name is woman... 😳 And god has given me the guitar and I will play it antill I die Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts