Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Francine Smith: We're so glad you could make it. Where's your wife this evening?

Bullock: Handcuffed to a radiator in Fallujah. She wanted to come, but I do not negotiate with terrorists. Hey, do I smell meat loaf?

Steve Smith: I touched her hand, her hand touched her boob. By the transitive property, I touched her boob! Algebra's awesome!

Stanley Smith: [to his wife] Potato salad. Not adventurous, but it gets the job done. That reminds me, we should have sex tonight.

🙂

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Bullock: Naturally, recapturing this fugitive is our top priority. Then we can track down the bastards that have been harboring it and punish them brutally. I mean, really brutally. Weird stuff. Butt stuff.

🙂

Dela på andra sajter

Önska mig lycka till! Imorgon drar jag till jobbet där jag inte vet vad jag ska göra, vart jag ska vara eller när jag ska vara någonstans. 😏

Lycka till

Redigerat av Christofer
Dela på andra sajter

Tjenare! 😆

Lite smått sjuk dag jag haft idag! 😛

Allting började när vi (familjen minus syster) var på väg hem till småland från uppsala. Vi var nåra hundra meter från E4:an och då ringer de på pappas mobil. "kom hit för han är här nu" löd samtalet typ. Så vi vek av från våran rutt å drog å festade hos våra colombiankompisar. Började pimpla whiskey innan klockan 15.. På en söndag 😆

Jaja iaf. Asskönt vare där! massa Colombiansk musik. massa mat, massa sprit. Jag å några körde tom "liveband" . Drog fram lite traditionella colombianska instrument å började köra. Versta draget alltså! 😆

... Sen när de börja bli lite segt för oss unga (jag å min bror) så bestämde vi oss för att dra in till uppsala (vi var i en förort).

Medans vi vänta på 23.30 bussen. Kommer de ett gäng med... ordval...hmmm... Fjortisar? höhö... Av dessa stannar två tjejer som ska vänta på bussen. De är inte nyktra och P.s.s. börjar de prata med mig å min bror... mest mig.. iaf.. vi snackar på väg in te stan å får reda på att den snyggaste av de två tjejerna är adopterad Colombian.. hett...

bla bla det ena leder till det andra... slutar med att jag hänger på de två tjejerna på lite äventyr i stan. sitter å chillar vid en brygga. får hela tiden höra hur snygg jag är!.. sen får jag även strula med den snygga! 😆 höhö höhö höhö... den mindre snygga av de två kläckte tom fram ett "ska vi ha gruppsex".. hon sa hon skämta men jag såg allt i hennes ögon... hon ville!!! 😆😉

bla bla bla... Ska tydligen ringa dem imöra... 😆

Sånnahär stunder känner man att DoL skulle var lite, lite solt över en 🙂

😄

Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hahaha! Kolla killen! Vad nöjd han är nu! 😛

Visst är jag nöjd!

Återigen behövde jag inte göra nånting för att få bruden/arna 😆

Göra? Ska man göra nånting menar du? 🙂

Nej nej nej... Jag är den där killen som sitter med shades i ett hörn o inte talar om jag inte blir talad till. 😆

Dela på andra sajter

Hahaha! Kolla killen! Vad nöjd han är nu! 😆

Visst är jag nöjd!

Återigen behövde jag inte göra nånting för att få bruden/arna 😉

Göra? Ska man göra nånting menar du? 😛

Nej nej nej... Jag är den där killen som sitter med shades i ett hörn o inte talar om jag inte blir talad till. 😆

😆

Fan va snygga vi är då Macke! 🙂

Dela på andra sajter

Visst är jag nöjd!

Återigen behövde jag inte göra nånting för att få bruden/arna 😉

Göra? Ska man göra nånting menar du? 😛

😆

Fan va snygga vi är då Macke! 🙂

För jag skämtade inte? 😆

Jag står i mitten av rummet o skiner.

Som Fille sa en gång: "Inge bling bling men lämnar ändå folk bländade"

Dela på andra sajter

Jag skämtade inte heller.. jag tro dig 🙂

gnatt! 😆

Nu missuppfattar vi 😛 "för jag skämtade inte" var ironi 😆

Dela på andra sajter

Visst är jag nöjd!

Återigen behövde jag inte göra nånting för att få bruden/arna 😆

Göra? Ska man göra nånting menar du? 🙂

Nej nej nej... Jag är den där killen som sitter med shades i ett hörn o inte talar om jag inte blir talad till. 😉

samma här. 😆😛

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.