Micke H Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Nu ska jag borsta tänderna, och hoppas att det räcker för att tandläkaren som jag ska till idag inte märker att en tandborste kommit i närheten av min käft på flera veckor... ...fast det kan vara därför folk ryggat undan från mig när jag öppnat munnen? 😕
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Bestämda ögon. Är det såna utan astigmatism? Som kan fokusera utan att raka linjer verkar vara något böjda på sina ställen? Eller är det såna som är tämligen opåverkade av ljusets inverkan? Apropå det, hur stor ska pupillen vara i medianvärde? Torra tårkanaler, ger det en bonus? 😕 :musik Gick det att förklara ytterligare?
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 hahahah... Jag älskar att prata med tjejer om liksom "fina" grejer... 😕 Sånt kan man inte göra så mkt med killar... Mest bara Pico Å VDS 😕
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 hahahah... Jag älskar att prata med tjejer om liksom "fina" grejer... 😕Sånt kan man inte göra så mkt med killar... Mest bara Pico Å VDS 😕 Vadå fina grejor?
icebomb (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Bestämda ögon. 😱 hehe.. ni e så gulliga.. gillar o sitta o snacka skit med er... Du har hela tråden lindad runt lillfingret... så, vad skall du nu hitta på? 😕 Ja.. jo.. hihi.. jag märker att jag livar till det här.. 😕
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 hahahah... Jag älskar att prata med tjejer om liksom "fina" grejer... 😱Sånt kan man inte göra så mkt med killar... Mest bara Pico Å VDS 😕 Vadå fina grejor? De finaste grejorna av dem alla... Tjejer 😕
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Nu ska jag borsta tänderna, och hoppas att det räcker för att tandläkaren som jag ska till idag inte märker att en tandborste kommit i närheten av min käft på flera veckor... ...fast det kan vara därför folk ryggat undan från mig när jag öppnat munnen? 😕 Du glömde ett "inte" där va?? Va äckligt förresten...
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Nu ska jag borsta tänderna, och hoppas att det räcker för att tandläkaren som jag ska till idag inte märker att en tandborste kommit i närheten av min käft på flera veckor... ...fast det kan vara därför folk ryggat undan från mig när jag öppnat munnen? 😕 Du glömde ett "inte" där va?? Va äckligt förresten... 😕
icebomb (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Har ni förresten gjort klart låten? skulle va kul o höra..? Låten är klar, men inte färdiginspelad än. När jag orkar ( 😕 ) så ska jag skicka Grahnen en kopia så att han får lägga piano på det, sen ska du, om du vill, få sjunga på den. 😆 Så ta det piano! Eller var det Grahn som skulle göra det? 😕😱 Polder kan säkert lägga piano om Grahn inte orkar/vill.. men det vet jag ju inte såklart.. O jag testar sjunga.. vad handlar låten om? eller e det jag som ska hitta på det? O du.. faaaan.. borsta tänderna e skiiiiiitviktigt för oss brudar
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 De e nästan så att du får vara sångerska på min nästa Houselåt. När Låtprojektet jag gör nu blir klart dvs 😕
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 De e nästan så att du får vara sångerska på min nästa Houselåt. När Låtprojektet jag gör nu blir klart dvs 😕 Tack, men jag har ingen mic ännu.
Micke H Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Har ni förresten gjort klart låten? skulle va kul o höra..? Låten är klar, men inte färdiginspelad än. När jag orkar ( 😕 ) så ska jag skicka Grahnen en kopia så att han får lägga piano på det, sen ska du, om du vill, få sjunga på den. 😎 Så ta det piano! Eller var det Grahn som skulle göra det? 😱😆 Polder kan säkert lägga piano om Grahn inte orkar/vill.. men det vet jag ju inte såklart.. O jag testar sjunga.. vad handlar låten om? eller e det jag som ska hitta på det? O du.. faaaan.. borsta tänderna e skiiiiiitviktigt för oss brudar Aha, var det därför gamla flickvännen stack? 😄 Om du ska sjunga, så får du nog skriva text själv, tror jag. Är inte så himla bra på det. 😕
icebomb (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Hej och tack för att vi fick lyssna. Inte så illa. Just nu har vi inget behov men kör på så kommer säkert tillfällen dyka upp. Ha det så gott! hälsningar Calle Kindbom A&R Mariann Grammofon AB Jahaaa.. det va inte så lätt.. hehe.. jag måste asså jobba hårdare.. hihi
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 De e nästan så att du får vara sångerska på min nästa Houselåt. När Låtprojektet jag gör nu blir klart dvs 😎 Tack, men jag har ingen mic ännu. HAHAH!! 😕😕😱😆 Så du ljuger också om din egentliga identitet? Heter du Britt? En tant på 45 år som raggar på gamla avdankade Nazist gubbar vid namn Anders? 😄
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 De e nästan så att du får vara sångerska på min nästa Houselåt. När Låtprojektet jag gör nu blir klart dvs 🙂 Tack, men jag har ingen mic ännu. HAHAH!! 😆😆😆😆 Så du ljuger också om din egentliga identitet? Heter du Britt? En tant på 45 år som raggar på gamla avdankade Nazist gubbar vid namn Anders? 😆 Jepp, när skall vi träffas? 😉
icebomb (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 De e nästan så att du får vara sångerska på min nästa Houselåt. När Låtprojektet jag gör nu blir klart dvs 😆 antar att du menar mig.. 😆 eller Pico.. men han har ingen mic..
musik (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Icebomb Det är bara en som inte fattat att du redan är tillräckligt bra kanske? Rätt hygglig respons ändå där. Han kanske hade "bestämda ögon", vad nu det är. 😆 :musik
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 De e nästan så att du får vara sångerska på min nästa Houselåt. När Låtprojektet jag gör nu blir klart dvs 😆 antar att du menar mig.. 😆 eller Pico.. men han har ingen mic.. 😆
icebomb (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Shit vad livat det va här på tråden idag.. man hänger ju inte med!! Ska jag logga ut så ni får det lite lugnare?? 😆
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 De e nästan så att du får vara sångerska på min nästa Houselåt. När Låtprojektet jag gör nu blir klart dvs 🙂 Tack, men jag har ingen mic ännu. HAHAH!! 😆😆😆😉 Så du ljuger också om din egentliga identitet? Heter du Britt? En tant på 45 år som raggar på gamla avdankade Nazist gubbar vid namn Anders? 🙂 Jepp, när skall vi träffas? 😉 YOU TELL ME! 🥰 😆😆
Micke H Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Och hela forumet blir till sig så fort en tjej kommer in... 😆😆
Micke H Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Shit vad livat det va här på tråden idag.. man hänger ju inte med!! Ska jag logga ut så ni får det lite lugnare?? 😆 😆
icebomb (oregistrerad) Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Icebomb Det är bara en som inte fattat att du redan är tillräckligt bra kanske? Rätt hygglig respons ändå där. Han kanske hade "bestämda ögon", vad nu det är. 😆 :musik ASG* hahahaha...
Pazo Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Shit vad livat det va här på tråden idag.. man hänger ju inte med!! Ska jag logga ut så ni får det lite lugnare?? 😆 haha. Joråsåatte! Dehär är ju inte maxaktivitet faktiskt... har varit fullt ös även utan tjejer såatte dårå! 😆
Pico Postat 8 maj 2006 Postat 8 maj 2006 Shit vad livat det va här på tråden idag.. man hänger ju inte med!! Ska jag logga ut så ni får det lite lugnare?? 😆 haha. Joråsåatte! Dehär är ju inte maxaktivitet faktiskt... har varit fullt ös även utan tjejer såatte dårå! 😆 Now there's a Brokeback moment... Fan du bara radar upp dem så där, en efter en Pazo.
Recommended Posts