Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Go morron!

Vad trött jag är!!

Det e skumt att ha någon dold infektion, som kommer och går denna veckan. Het i pannan och ögonen glöder, men tempen visar på 36.6. Förstår inte. Ont i halsen också, fast igår kväll var jag frisk. Sjuk nu idag igen. Värdelöst.

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
nån som tror/vet nått om internationella handelshögskolan i Jönköping? 😉

Jepp! Har en brorson som var lite intresserad av att gå där. Bara hört gott om den. På senare tid har han dock ändrat sig och nu vet jag inte vad han ska göra. Hörde en kvinna tala väl om den skolan också. Den är ganska modern vad jag vet. Inte bara byggnaden alltså. Jag har åkt förbi och så... De verkar hänga med i forskningsutvecklingen rätt bra. Kanske ligger på topp 10 i Sverige skulle jag tro. Inte så särsklit svårt att komma in väl? Allt är relativt, men om man jämför med Handels i Sthlm och i Gbg menar jag. I Jkp lär de också ha lite unika program eller kurser, som bara finns där. Lite profilerat sådär. Men kolla själv på deras hemsida!

😄

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Har redan kollat och jag är intresserad av BBI-programmet (120 poäng) och BBA-programmet (140 poäng). Främst eftersom det är på engelska och med internationell inriktning så man klarar att jobba utomlands med den examen. På BBA förväntas man studera på ett universitet någonstans i världen en eller två terminer 🙂 :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...