musik (oregistrerad) Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Ja. Det finns såna adapters. Jag har såna. 😉 :musik
hackeman Postat 12 juli 2006 Postat 12 juli 2006 Nu har jag läst hela denna tråd, mest för att se vad jag missat.Bra jobbat killar. Tjena nattis. Välkommen tillbaka.
Kalle.T Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Hej! Ganska ny här - så kan nån vara snäll att sammanfatta denna tråds innehåll? Liksom inviga mig...? Jag orkade inte läsa igenom hela, så nu tycker jag att ni veteraner kan ta lite ansvar för en gångs skull. Jag vill ha sammanfattningen senast innan lunch idag.
Pico Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Hej! Ganska ny här - så kan nån vara snäll att sammanfatta denna tråds innehåll? Liksom inviga mig...? Jag orkade inte läsa igenom hela, så nu tycker jag att ni veteraner kan ta lite ansvar för en gångs skull. Jag vill ha sammanfattningen senast innan lunch idag. RTF-LOSFLT! 😉
Sonnert Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 (redigerat) Hej! Ganska ny här - så kan nån vara snäll att sammanfatta denna tråds innehåll? Liksom inviga mig...? Jag orkade inte läsa igenom hela, så nu tycker jag att ni veteraner kan ta lite ansvar för en gångs skull. Jag vill ha sammanfattningen senast innan lunch idag. i stora drag: muffins ägg banan 😄 😎 osv osv HORROR!!! havsutsikt vad glömde jag? 😉 Redigerat 13 juli 2006 av Sonnert
Kalle.T Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Ah, nu kan jag i lugn och ro äta min lunch. Jag ska äta äggmuffins för övrigt. Lite banan på det, det blir ju pang på rödbetan, som man säger!
Micke H Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 Har precis käkat, men måste in till stan innan jag kan ta min välförtjänta kaffe... 😉
Overkill Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 nån som tror/vet nått om internationella handelshögskolan i Jönköping? 😉
mornel Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 nån som tror/vet nått om internationella handelshögskolan i Jönköping? 😉 Nån gör det säkert. HIHIHIHIH OH HOHOHOHOHO HAHAHAHAHAHAHA
Gote Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 nån som tror/vet nått om internationella handelshögskolan i Jönköping? 😉 Nån gör det säkert. HIHIHIHIH OH HOHOHOHOHO HAHAHAHAHAHAHA Loligt! 😄
Micke H Postat 13 juli 2006 Postat 13 juli 2006 nån som tror/vet nått om internationella handelshögskolan i Jönköping? 😉 Nån gör det säkert. HIHIHIHIH OH HOHOHOHOHO HAHAHAHAHAHAHA Loligt! 😄 😄
Recommended Posts