Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

God dag!

Nu ska jag ut för att handla juicer, måltidsdrycker, mineralvatten, läsk, cider, mjölk, nektar, drickyoughurt m.m.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag har inte gått ännu. för dj**ligt egentligen...

En mycket viktig ny Gallup: kan nån se den?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick just höra talas om en kille jag känner som frivilligt lagt till med att lespa lite försiktigt eftersom tjejer tydligen tycker att det är lite smågulligt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Fick just höra talas om en kille jag känner som frivilligt lagt till med att lespa lite försiktigt eftersom tjejer tydligen tycker att det är lite smågulligt. 🙂

🙂😱

Den ska jag lätt testa nån gång! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Fick just höra talas om en kille jag känner som frivilligt lagt till med att lespa lite försiktigt eftersom tjejer tydligen tycker att det är lite smågulligt. 🙂

ASG* Gör för guds skull inte det! Det e INTE sexigt.. eller gulligt..

Fast det e klart.. det beror ju på vad för slags tjej man e ute efter..

Men jag skulle definitivt inte falla för det.. jag faller för intelligens, manlighet och självklart ska utseendet falla mig i smaken.. men intelligens och manlighet är oerhört sexigt.. Bestämda ögon som tar för sig.. inget velande eller överspelad respekt..

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Fick just höra talas om en kille jag känner som frivilligt lagt till med att lespa lite försiktigt eftersom tjejer tydligen tycker att det är lite smågulligt.  🙂

ASG* Gör för guds skull inte det! Det e INTE sexigt.. eller gulligt..

Fast det e klart.. det beror ju på vad för slags tjej man e ute efter..

Men jag skulle definitivt inte falla för det.. jag faller för intelligens, manlighet och självklart ska utseendet falla mig i smaken.. men intelligens och manlighet är oerhört sexigt.. Bestämda ögon som tar för sig.. inget velande eller överspelad respekt..

Jaha då äre kört för min del.............. 😱😲🙂

Jasså... e du korkad?

Link to comment
Dela på andra sajter

Han är inte tillräckligt manlig, med tanke på hans lunar och allt... 😆😕

Fast om du är ute efter en karl som bejakar sina kvinnliga sidor, ja då är Grahn din man! (Eller kvinna... 😕 )

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Han är inte tillräckligt manlig, med tanke på hans lunar och allt... 😆😕

Fast om du är ute efter en karl som bejakar sina kvinnliga sidor, ja då är Grahn din man! (Eller kvinna... 😕 )

😱

hehe.. jag e inte på jakt.. har redan hittat min man..

Men det e inget fel på kvinnliga sidor om man har manligheten.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)

För en gångs skull e det svinvarmt på min balkong... kan ju knappt va här ute ju..

Link to comment
Dela på andra sajter

För en gångs skull e det svinvarmt på min balkong... kan ju knappt va här ute ju..

Önskar jag hade det "problemet", sent på kvällen får jag in lite sol på balkongen.. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

För en gångs skull e det svinvarmt på min balkong... kan ju knappt va här ute ju..

Önskar jag hade det "problemet", sent på kvällen får jag in lite sol på balkongen.. 😕

Då skulle du känna i mitt vardagsrum...där lyser solen in på kvällarna... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
För en gångs skull e det svinvarmt på min balkong... kan ju knappt va här ute ju..

Önskar jag hade det "problemet", sent på kvällen får jag in lite sol på balkongen.. 😕

Då skulle du känna i mitt vardagsrum...där lyser solen in på kvällarna... 😕

Jag brukar ha sol.. men det brukar blåsa som fan här.. e uppe på fjärde våningen..

vet ni vad jag har gjort..?? Jag har skickat iväg mina två låtar till Bert´s studio som inte e hans längre iofs.. men jag skickade ändå.. e ju ingen dansbandsbrud direkt.. så jag vet inte.. Kan ju va kul o se om det händer nått eller om jag måste jobba hårdare.. hehe..

Har ni förresten gjort klart låten? skulle va kul o höra..?

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick just höra talas om en kille jag känner som frivilligt lagt till med att lespa lite försiktigt eftersom tjejer tydligen tycker att det är lite smågulligt.  😕

ASG* Gör för guds skull inte det! Det e INTE sexigt.. eller gulligt..

Fast det e klart.. det beror ju på vad för slags tjej man e ute efter..

Men jag skulle definitivt inte falla för det.. jag faller för intelligens, manlighet och självklart ska utseendet falla mig i smaken.. men intelligens och manlighet är oerhört sexigt.. Bestämda ögon som tar för sig.. inget velande eller överspelad respekt..

Inteligens humor har jag... Manligheten vet jag inte riktigt... Min manlighet kan tolkas lite fel ibland!... speciellt eftersom jag sköter mina naglar bättre än de flesta tjejer jag träffat... och att jag sköter mitt hår sådär fint. Och jag är liten å gullig. Men jag är jättesäker på min manlighet 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Men jag är jättesäker på min manlighet 😕

😕

😱😆😄 Vad bra!!! Det e vad som krävs..

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Bestämda ögon.

Är det såna utan astigmatism? Som kan fokusera utan att raka linjer verkar vara något böjda på sina ställen?

Eller är det såna som är tämligen opåverkade av ljusets inverkan?

Apropå det, hur stor ska pupillen vara i medianvärde?

Torra tårkanaler, ger det en bonus?

😕

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Bestämda ögon.

😕

hehe.. ni e så gulliga.. gillar o sitta o snacka skit med er...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ni förresten gjort klart låten? skulle va kul o höra..?

Låten är klar, men inte färdiginspelad än. När jag orkar ( 😕 ) så ska jag skicka Grahnen en kopia så att han får lägga piano på det, sen ska du, om du vill, få sjunga på den. 😆

Så ta det piano! Eller var det Grahn som skulle göra det? 😕😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bestämda ögon.

😕

hehe.. ni e så gulliga.. gillar o sitta o snacka skit med er...

Du har hela tråden lindad runt lillfingret... så, vad skall du nu hitta på? 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...