Micke H Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Fan, jag lade ut en annons om att vi sökte trummis på Vendolin igår, och idag har jag fått ett svar! 😮 Jävlar vad snabbt! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Jaså? Kul 😠 Kolla bara så att han har fem pukor för det är det jag har använt 😲😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Jaså? Kul 😮 Kolla bara så att han har fem pukor för det är det jag har använt 😠😲 Tror inte det spelar så mycket roll, vilken trummis vi än väljer får stå ut med det som råkar stå i replokalen (om inte han eller hon väljer att ta med egna cymbaler eller så). 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Det är lite svårare att ta med sig ett trumset än en gitarr... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Ja men oftast har man ju ett set som man har i replokalen ju 😄 Man får väl inte en utrustad? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Dina förslag låter lite för töntiga, tror jag, Chris. 😆 Funderar istället på: De är ju jävlit svårt att komma på nått när jag inte har en jävla idé om vad ni lirar eller vad du hadde tänkt dig. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Jag har ju redan sagt det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Jag har ju redan sagt det? De såg jag inte.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 I will lead the charge My sword into the wind Sons of Odin fight To die and live again Viking ships cross the sea In cold wind and rain Sail into the black of night Magic stars our guiding light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Manowar - Swords In The Wind 😄 jag har lyssnat ovanligt mycke på Manowar på sistone 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Manowar - Swords In The Wind 😄 jag har lyssnat ovanligt mycke på Manowar på sistone 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Fan vad jag älskar den bilden!!! 😠😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 ja? nej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 ja? Hur har ni det i Åsele? I Vindeln räcker det nog inte med B-körkort längre, krävs fan skepparexamen för att man skall få framföra en bil. 😄 (Jo, jag överdriver lite...) 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 ja? Hur har ni det i Åsele? I Vindeln räcker det nog inte med B-körkort längre, krävs fan skepparexamen för att man skall få framföra en bil. 😄 (Jo, jag överdriver lite...) 😠 Du tog inte höger på bron då? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 ja? Hur har ni det i Åsele? I Vindeln räcker det nog inte med B-körkort längre, krävs fan skepparexamen för att man skall få framföra en bil. 😏 (Jo, jag överdriver lite...) 😛 Du tog inte höger på bron då? 😆 😆 Har bara tittat ut lite idag, jag är "inregnad". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 ja? Hur har ni det i Åsele? I Vindeln räcker det nog inte med B-körkort längre, krävs fan skepparexamen för att man skall få framföra en bil. 😏 (Jo, jag överdriver lite...) 😛 Du tog inte höger på bron då? 😆 😆 Har bara tittat ut lite idag, jag är "inregnad". Det är då man önskar man hade msn... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 ja? Hur har ni det i Åsele? I Vindeln räcker det nog inte med B-körkort längre, krävs fan skepparexamen för att man skall få framföra en bil. 😏 (Jo, jag överdriver lite...) 😛 Du tog inte höger på bron då? 😆 😆 Har bara tittat ut lite idag, jag är "inregnad". Det är då man önskar man hade msn... 😛 Finns iofs på den här burken.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Musik!! När du spelat in grejerna vill jag höra! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Musik!!När du spelat in grejerna vill jag höra! 😆 jag med 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 😏😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 Tjabba Paztan! W'zup?? 😏😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 10 juli 2006 Dela Postat 10 juli 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts