Pazo Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 Nu ska jag visst äta pizza ute i solen! Hejrå! GWÖÖÖÖÖRFFF!!! 😛😠🙂
Pico Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 Nu ska jag visst äta pizza ute i solen! Hejrå! GWÖÖÖÖÖRFFF!!! 😠🙁🙂 Hmpf... 😛
nurfen Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 Nu ska jag visst äta pizza ute i solen! Hejrå! GWÖÖÖÖÖRFFF!!! 😎😄😎 Det gjorde jag i förrgår! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 men SUUUUUUUUUUUUUUCK vart är mina pengar? och vart fan är mitt snus?!
Pazo Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 WOÄÄÄ!!! Varit ute i solen hela dan hitills! Blev lite volleboll efter pizzan. sen dess bara softa. Nu ska jag bort till ångström å spela mer volleyboll! 😎 FÄCKÖRS!!! 😄
Pazo Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 sådär. Precis kommit hem te brorsan nu. jag är fanh solbränd! 😆 Kommer svida som fan ikväll/imöra 😆 😳
Pazo Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 Nämen oj. Hinner inte vara hemma mer än 5 minuter innan jag ska iväg till Rickard å äte gele 🙂 weeeeiiii! 😄
Per_a_55 Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 Jag tycker bara det går femminuter mellan packningen på söndagarna...
Linus Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 (redigerat) Jag var bara tvungen att klippa ut den där när den kom i tidningen. 😏 Minns att själva intervjun i tidningen inte handlade alls om det där, utan bara nämndes i förbifarten på en längre intervju... typ: -och då började du rappa? -ja, jag kan inte sjunga. haha. vi gör vår grej rusiak och jag. -hur länge har du rappat? Och sen får rubriksättaren den lysande idén att använda den kommentaren, och till just den bilden som han ser lite ledsen ut på. Aftonbladet gör en tycka-synd-om-artikel 😠😉 Redigerat 7 maj 2006 av Linus
Recommended Posts