Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 PEEEEEEKABOOOOOOOOO! 😕😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Nån mer än jag som såg Tool i fredags förresten? Faaan vad det var bra! Senare, på efterfesten på sticky, såg jag Meldrum och det var bland det sämsta jag varit med om. Trots det stod jag längst fram vid scenen och gjorde djävulstecken och headbangade med min snaggade skalp. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Nån mer än jag som såg Tool i fredags förresten? Faaan vad det var bra!Senare, på efterfesten på sticky, såg jag Meldrum och det var bland det sämsta jag varit med om. Trots det stod jag längst fram vid scenen och gjorde djävulstecken och headbangade med min snaggade skalp. 😳 😕😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Nån mer än jag som såg Tool i fredags förresten? Faaan vad det var bra!Senare, på efterfesten på sticky, såg jag Meldrum och det var bland det sämsta jag varit med om. Trots det stod jag längst fram vid scenen och gjorde djävulstecken och headbangade med min snaggade skalp. 😄 😕 Såg dom inte, men Tool är bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Gwööööööö Idag ska jag äta pizza 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Gwööööööö Idag ska jag äta pizza 😕 *hungrig* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
surikatmamma Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Nån mer än jag som såg Tool i fredags förresten? Faaan vad det var bra!Senare, på efterfesten på sticky, såg jag Meldrum och det var bland det sämsta jag varit med om. Trots det stod jag längst fram vid scenen och gjorde djävulstecken och headbangade med min snaggade skalp. 😳 😄 Såg dom inte, men Tool är bra! Du missade verkligen nåt. Bra låtar rakt igenom! Det enda negativa var att nåt hände med trummorna mellan Jambi och Forty-six & two så att det blev ett uppehåll på typ fem minuter. Men öppningen med Stinkfist var helt magisk, eller som ett hårdrockarrollo bredvid mig uttryckte det (på breeed göteborska): "asså de e ju bråå muusikör men hur kul e de?". 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Nån mer än jag som såg Tool i fredags förresten? Faaan vad det var bra!Senare, på efterfesten på sticky, såg jag Meldrum och det var bland det sämsta jag varit med om. Trots det stod jag längst fram vid scenen och gjorde djävulstecken och headbangade med min snaggade skalp. 😳 😳 Såg dom inte, men Tool är bra! Du missade verkligen nåt. Bra låtar rakt igenom! Det enda negativa var att nåt hände med trummorna mellan Jambi och Forty-six & two så att det blev ett uppehåll på typ fem minuter. Men öppningen med Stinkfist var helt magisk, eller som ett hårdrockarrollo bredvid mig uttryckte det (på breeed göteborska): "asså de e ju bråå muusikör men hur kul e de?". 😕 Okej... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Gwööööööö Idag ska jag äta pizza 😄 *hungrig* jag me! Därför äter jag två mackor nu! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Jag gjorde samma sak alldeles nyss! 😕 Men jag är fortfarande hungrig... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Jag gjorde samma sak alldeles nyss! 😕 Men jag är fortfarande hungrig... 😳 Är inte jag. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Dusch typ jallafall satt'ää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Igår körde jag å nåra kompisar lite foppol. en kompis la ett inlägg som jag skarvade asfint in på mål. precis då stållde målvakten sig bredbent å fick bollen rakt på pungen. Så skoj har jaginte haft på länge 😕😄😳😳 !! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Har ni hittat någon bandmedlem än? 😄😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Wää! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Kolla gitarrsolot med Fred Durst i "sämsta solo"-tråden. Herregud!!! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Fan, kom just på att vi behöver ett bandnamn. Något förslag? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Fan, kom just på att vi behöver ett bandnamn. Något förslag? 😛 Descent 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Fan, kom just på att vi behöver ett bandnamn. Något förslag? 😛 Descent 😄 Ioförsig rätt coolt. 😄 Fler förslag? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Liquid Mirror Smokable Innocence Universal Mind Fan vad dålig jag är på sånt här... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
labero Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Fan, kom just på att vi behöver ett bandnamn. Något förslag? 😛 BÄVER!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 😛 Six Shooter 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 You're not helping... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Mer förslag: Tower of Mirrors Handful of Nothing Purity Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Day of Cucumber 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Man kanske skull starta en poll...? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Nä. Gör som Bodies WIthout Organs gjorde, skriv upp alla namn ni kommer på och skicka runt till era vänner i ett e-mail (kan ju även lägga upp en poll här då). Så får ni se sen 😄 Jag tycker ändå Day of Cucumber 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Nja, jag tror inte det, va? 😛 Förslag hittills (alla utom ett från mig... 😄 plus några till) Descent Tower of Mirrors Handful of Nothing Liquid Mirrors Smokable Innocence Universal Mind Purity Endless Enigma State of Mind Inside Out Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts