Micke H Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Ja, vi är bara två gitarrister än så länge. Det första vi ska göra är att fixa replokal, vilket Jonas, den andra gitarristen, håller på med just nu. Han har kontakter. Sedan ska vi leta efter en keyboardist, en basist, en sångare och en trummis...
Overkill Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Fixar ni replokal innan ni har ett band alltså? 😄 Jag hadev elat vara med asså!!!! 😄
Micke H Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Fixar ni replokal innan ni har ett band alltså? 😄 Jag hadev elat vara med asså!!!! 😄 Jonas fick ett erbjudande vi vill hoppa på innan det är försent. 😄
Overkill Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 😄 Hoppas att ni hittar alla andra som behövs då... Men ni är ju på rätt ställe 😄 :D
Micke H Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 😄 Hoppas att ni hittar alla andra som behövs då... Men ni är ju på rätt ställe 😄 :D Jäpp, men inte du... 😄
Overkill Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 🙂 Hoppas att ni hittar alla andra som behövs då... Men ni är ju på rätt ställe 😄 :D Jäpp, men inte du... 😄 Hade inte kunnat spela det ändå 😄 Typ den enda låten jag kan spela är We Will Rock You 😄
Micke H Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 🙂 Hoppas att ni hittar alla andra som behövs då... Men ni är ju på rätt ställe 😄😎 Jäpp, men inte du... 🙂 Hade inte kunnat spela det ändå 😄 Typ den enda låten jag kan spela är We Will Rock You 😄 😄 Okej... 😄
Pazo Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Mackan? 😄 Käkar en sådan. 😄 Vad gör du själv, Ricki? 😄 Kalla miginteför sånt! 😄
Pazo Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Pazo, hur kom du på namnet Pazo? 😕 Det uppstod av sig självt i min barndom 😄
Micke H Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Mackan? 😄 Käkar en sådan. 😆 Vad gör du själv, Ricki? 😳 Kalla miginteför sånt! 😕 Rocky! Ricki! Racki! Råcki! Recki! Rycki! Räcki! 😳
Pazo Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Mackan? 😄 Käkar en sådan. 😆 Vad gör du själv, Ricki? 😳 Kalla miginteför sånt! 😕 Rocky! Ricki! Racki! Råcki! Recki! Rycki! Räcki! 😳 MICKE MICKAN MICHE MIKE 😆
Overkill Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 PS. Kalla honom för Mikael för dte gillar han inte 😕 Hej Roger! 😄
Pazo Postat 9 juli 2006 Postat 9 juli 2006 Igår körde jag å nåra kompisar lite foppol. en kompis la ett inlägg som jag skarvade asfint in på mål. precis då stållde målvakten sig bredbent å fick bollen rakt på pungen. Så skoj har jaginte haft på länge 😕😄😳😳 !!
Recommended Posts