Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 De är väl bara två gitarrister än så länge? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Ja, vi är bara två gitarrister än så länge. Det första vi ska göra är att fixa replokal, vilket Jonas, den andra gitarristen, håller på med just nu. Han har kontakter. Sedan ska vi leta efter en keyboardist, en basist, en sångare och en trummis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Fixar ni replokal innan ni har ett band alltså? 😄 Jag hadev elat vara med asså!!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Fixar ni replokal innan ni har ett band alltså? 😄 Jag hadev elat vara med asså!!!! 😄 Jonas fick ett erbjudande vi vill hoppa på innan det är försent. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 😄 Hoppas att ni hittar alla andra som behövs då... Men ni är ju på rätt ställe 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 😄 Hoppas att ni hittar alla andra som behövs då... Men ni är ju på rätt ställe 😄 :D Jäpp, men inte du... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 tisk task Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Va göru Mackan!? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Mackan? 😄 Käkar en sådan. 😄 Vad gör du själv, Ricki? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 🙂 Hoppas att ni hittar alla andra som behövs då... Men ni är ju på rätt ställe 😄 :D Jäpp, men inte du... 😄 Hade inte kunnat spela det ändå 😄 Typ den enda låten jag kan spela är We Will Rock You 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 🙂 Hoppas att ni hittar alla andra som behövs då... Men ni är ju på rätt ställe 😄😎 Jäpp, men inte du... 🙂 Hade inte kunnat spela det ändå 😄 Typ den enda låten jag kan spela är We Will Rock You 😄 😄 Okej... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Mackan? 😄 Käkar en sådan. 😄 Vad gör du själv, Ricki? 😄 Kalla miginteför sånt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Rocky? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Pazo, hur kom du på namnet Pazo? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Pazo, hur kom du på namnet Pazo? 😕 Det uppstod av sig självt i min barndom 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Rocky? Inte det heller! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 😕 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 NEHE! :A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Mackan? 😄 Käkar en sådan. 😆 Vad gör du själv, Ricki? 😳 Kalla miginteför sånt! 😕 Rocky! Ricki! Racki! Råcki! Recki! Rycki! Räcki! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Mackan? 😄 Käkar en sådan. 😆 Vad gör du själv, Ricki? 😳 Kalla miginteför sånt! 😕 Rocky! Ricki! Racki! Råcki! Recki! Rycki! Räcki! 😳 MICKE MICKAN MICHE MIKE 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 PS. Kalla honom för Mikael för dte gillar han inte 😕 Hej Roger! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Tjenare Sebbe, Rogge, Ricki! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 Igår körde jag å nåra kompisar lite foppol. en kompis la ett inlägg som jag skarvade asfint in på mål. precis då stållde målvakten sig bredbent å fick bollen rakt på pungen. Så skoj har jaginte haft på länge 😕😄😳😳 !! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 PEEEEEEKABOOOOOOOOO! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 9 juli 2006 Dela Postat 9 juli 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts