Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Overkill. Jag förstod att det var du som är Overkill där med... 😆

Och avataren ÄR ju faktiskt Animal från mupparna. Han e störtskön, tycker jag.

Lustigt du nämnd de tre trummisarna. Jake the Snake i Johnny hates Jazz spelade på en festival här för snart två år sedan, som jag var på. Dock har jag inget minne av att jag såg just det bandet, tyvärr. Men jag kommer tydligt ihåg bandnamnet. Fina bilder hade de tagit från spelningen också.

Caiman läste jag också som hastigast om...

Swing har jag inte sett till. Brjörn Fryklund lät ju bekant!

Men så hittade jag en avdelning där trummisar lagt in smakprov på hur de spelar. Ska höra där nu om det går...

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag hoppat av bandet, jag tänker starta eget istället och bara omge mig med duktiga musiker som är pålitliga. Finns det några sådana...? 😆

Om du är uppe i min nivå och orkar ta dig till uppsala ibland så blir jag tillgänglig snart 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

"Sätt på mig och städa köket" med Pazo, dvs. "Do me (and the kitchen)" innehåller en hel del trummor. Synd att de är programmerade. När får världen höra trummor live från Pazo?

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

"Sätt på mig och städa köket" med Pazo, dvs. "Do me (and the kitchen)" innehåller en hel del trummor. Synd att de är programmerade. När får världen höra trummor live från Pazo?

😆

öhm öhm.. Jag venne 😆

Det finns lite inspelade trummor från min sida. men inget som låter bra.

Om folk här får saker åt ting att hända så kanske jag ska spela in ett Jam med några kompisar.

😄

Men bra trummis är jag! det kan jag lova 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Tråkigt att städa och tid tar det...

Speciellt då man har mycket att städa.

Sortera papper handlar det om mest.

Baj baj

😎

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Omega-Center-Tourbillon.jpg

Kan man få rabatt tror ni? Kan man kanske pruta ned den där sista hundralappen på denna Omega Central Tourbillon? Inte 655100 SEK, utan bara 655000 SEK. Jämna pengar, inget krångel.

Herrejävlar!!

😎😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag hoppat av bandet, jag tänker starta eget istället och bara omge mig med duktiga musiker som är pålitliga. Finns det några sådana...? 😎

Om du är uppe i min nivå och orkar ta dig till uppsala ibland så blir jag tillgänglig snart 😄

Kan du inte flytta till Stockholm då? Jag vill ha en grym trummis...en trummis som hanterar skumma komp, skumma taktarter och som själv är lite allmänt skum. Passar det in på dig...? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...