musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 B! *den som säger A får säga B* Ett väldigt drag härinne!! *bäst att stänga fönstret* 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Brudar är inte så dumt ändå.... 😆 😆 Nu tänker jag på N-ordet... Det gör du väl alltid 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Vad är N för nåt? Undrar om man ska satsa på en riktig trummis ändå...?? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Var det därför du frågade mig? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Vad är N för nåt? Undrar om man ska satsa på en riktig trummis ändå...?? 😆 Nokia...? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Nu har jag hoppat av bandet, jag tänker starta eget istället och bara omge mig med duktiga musiker som är pålitliga. Finns det några sådana...? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Overkill: få se... 😆 Lynxo: Nää...Nokia har så taskigt trumljud i sina mobiler. Tror mer på multiuppmikat trumset av något slag. Återstår att se... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Jag är grym på att skriva trummor på datorn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Kan man lägga trummor sist? Alltså...som sista instrument... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Trummisar finns dte ju gott om i Göteborg... Jag kan nog fixa en åt dig om du vill? På drummersunited.se bor det väldigt många i Göteborg... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Jag är grym på att programmera trummor (obs ej vit text hehe)... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Kan man lägga trummor sist? Alltså...som sista instrument... 😆 Om man spelar efter en metronom, ja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Grahn 12764 Pazo 11467 Pico 7189 Gote 6631 MarcusRombo 6350 mornel 5027 k9 3674 Linus 3157 Lynxo 3150 Jävlar, jag ligger nia! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Musik läste du det här: "Trummisar finns dte ju gott om i Göteborg... Jag kan nog fixa en åt dig om du vill? På drummersunited.se bor det väldigt många i Göteborg..."? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Jag ligger på fjortonde plats 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Jag ligger på fjortonde plats 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Akta dig, Linus. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Fluktar på Drummers United nu. Tack för tipset. Där är nån som kallar sig Overkill. Frågor om trumaffärer i Göteborg. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Snart så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Snart så... ...går jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Snart så... ...går jag... ...om dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Kan man lägga trummor sist? Alltså...som sista instrument... 😆 Om man spelar efter en metronom, ja. Mmmmmmmmetronom speciellt om man spelar in trummor som allra första instrument... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Snart så... ...går jag... ...om dig... 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Snart så... ...går jag... ...om dig... 2 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Overkill...du ser precis ut som han Animal!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Snart så... ...går jag... ...om dig... 2 1 JAAAA!!!! 😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Fluktar på Drummers United nu. Tack för tipset. Där är nån som kallar sig Overkill. Frågor om trumaffärer i Göteborg. 😆 Det är ju jag som är Overkill 😆 Musik, vad spelar ni/du för musikstil? Swing, caiman och JakeTheSnake är tre trummisar som bor i Göteborg, minst tjugo år och är duktiga allround-trummisar (med fina kit). JakeTheSnake spelar i JohnnyGoesJ och har haft ett eget bluesband (Jakobs Bluesband) och dte är även han som ligger bakom www.drummersdigest.com Caiman har inget band just nu och han jobbar/jobbade på Ericsson. Swing går psykiatrikerutbildning och har precis letat lärare i Göteborg (tror dte blev Björn Fryklund från Freak Kitchen...) 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Nu är jag åtta!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 8 juli 2006 Dela Postat 8 juli 2006 Det är ju jag som är Overkill 😆 Är du säker? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts