Per_a_55 Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Idag dricker jag öl och krattar löv.. 😕 Jävla härligt med sommar, känns som flera år sedan sist.. JO, grilla, öl, visky!!!!
gol Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 VM, nu är det hockey-VM! aaaaah aahhaa.. Sjunger lite för att höja stämningen här, hoppas det uppskattas. Fint med en seger i öppningsmatchen, fast Ukraina ska helt enkelt Tre kronor ta.
Pico Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Hur var det hos brossan Pico? 🙂 Jag är trött 😕 Är där nu.. 😎 Tebax i stan tidigt måndag morgon, antar jag.
Pico Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 VM, nu är det hockey-VM! aaaaah aahhaa..Sjunger lite för att höja stämningen här, hoppas det uppskattas. Fint med en seger i öppningsmatchen, fast Ukraina ska helt enkelt Tre kronor ta. 🙂 Jag kan för mitt liv inte begripa hur jag lyckats förtränga VM... 😎 🙁😕
Overkill Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Sitter du hos honom och snackar skit i Längsta tråden? 🙁😎😄 😕🙂
Pico Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Sitter du hos honom och snackar skit i Längsta tråden? 😛🙂😄 🙂 :) Sitter o dricker lite kaffe framför TVn nu så jag passar på att uppdatera mig i samma veva. 😄
Pazo Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 Sara är nog den första tjejen som "hängt" här i tråden va? Det är ett steg i rätt riktning. Jag är överlycklig. haha Det är fint 😉 Valdez har iof lagt in sporadiska inlägg här också 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 Sara är nog den första tjejen som "hängt" här i tråden va? Det är ett steg i rätt riktning. Jag är överlycklig. Hihi.. vad säger det om mig egentligen..?? Nu har jag badat spa.. Känner mig helt fräsch.. ska äta revbensspjäll.. Mmm.. Haha Wow.. Har inte ätit revbensspjäll sen morfar flyttade från grannkåken.. Jävlar vad gott det var då, kunde äta hur mycket som helst. Jag kan skriva ordentligt efter en utekväll, vad säger det om mig?
Linus Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 Jag kan skriva ordentligt efter en utekväll men du skrev bara ett inlägg ändå
Linus Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 Jaså, är det en sådan morgon? 😉 God morgon! Nu ska jag käka frukost. Hej'rå!
icebomb (oregistrerad) Postat 7 maj 2006 Postat 7 maj 2006 Nu e det bättre.. behöver alltid en halvtimme på mig att vakna upp..
Recommended Posts