Overkill Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 Fulaste smileysarna någonsin! 😄 Speciellt den i mitten 😱
Christofer Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 Kan nån tala om för mig va jag gör för fel...? 😱 Visst...när du talar om för oss vad du menar. 😄
Overkill Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 Kan nån tala om för mig va jag gör för fel...? 😱 mmm...
killen_med_skorna Postat 6 juli 2006 Postat 6 juli 2006 Johnnys in the basement mixing up the medicin i'm on the pavement thinking of the government. En gång när jag gicjk till skolan råkade jag nästan drunkna 3 gånger. som tur var, var min vän med och såg till att jag dränkte honom istället. han var verkligen en äkta vän! 🙂
Pico Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Morrn! Det är inte särskilt livat här längre... 😄 He ger ju som semester. Åker själv från stan ikväll, iofs kommer jag ha tillgång till internet dit jag åker men... det kommer bli mindre skitsnack.
Overkill Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Vi får hålla tummarna för att det blir bättre till hösten då! 😄 I finished my song Nashvillication. It turned out mediocre. 🙂
Gote Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Morrn! Det är inte särskilt livat här längre... 🙂 He ger ju som semester. Åker själv från stan ikväll, iofs kommer jag ha tillgång till internet dit jag åker men... det kommer bli mindre skitsnack. 🙂 På tal om det. Hört Pontiac Johanssons klart underskattade låt "ifrån stan"? 😄
Pico Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Morrn! Det är inte särskilt livat här längre... 🙁 He ger ju som semester. Åker själv från stan ikväll, iofs kommer jag ha tillgång till internet dit jag åker men... det kommer bli mindre skitsnack. 🙂 På tal om det. Hört Pontiac Johanssons klart underskattade låt "ifrån stan"? 🙂 Vet ej... 😄
Micke H Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 If you knew the number of steps you would take, bitter I wonder; would you run or cease to walk?
Overkill Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Lynxo jag älskar slutet! Speciellt det på 307 🙂 Inte skryta var dte ja 😄🙂🙁
Micke H Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Nä, nu ska jag in i duschen! Är jag inte tillbaka om...40 minuter...(jag vet, jag duschar länge...) så har jag förmodligen drunknat. Då ger jag dig, Overkill, rättigheterna till våra låtar. 😄
Gote Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 Morrn! Det är inte särskilt livat här längre... 🙁 He ger ju som semester. Åker själv från stan ikväll, iofs kommer jag ha tillgång till internet dit jag åker men... det kommer bli mindre skitsnack. 🙁 På tal om det. Hört Pontiac Johanssons klart underskattade låt "ifrån stan"? 🙂 Vet ej... 🙂 Alltså har du inte hört den... 😄
Christofer Postat 7 juli 2006 Postat 7 juli 2006 (redigerat) Lynxo har druknat 🙁 JJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAA!!!!!!!!! 😄 eller...... NNNNNNNNNNNNNNNNNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!! 😉😉😄 jag har förlorat min enda vän 😉 Redigerat 7 juli 2006 av Christofer
Recommended Posts