Pico Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Vilka konstiga saker de lägger till i Popomundo!! 😄 Från Bruce Logsdons dagbok; I was hit by a car. Ohhh, god, the pain! I was rushed to the hospital. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Vilka konstiga saker de lägger till i Popomundo!! 😄 Från Bruce Logsdons dagbok; I was hit by a car. Ohhh, god, the pain! I was rushed to the hospital. Jag ser inget sånt 😄 KOLLA MIN BÅTEN ANNA TRÅD NUUUU!!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Vilka konstiga saker de lägger till i Popomundo!! 😎 Från Bruce Logsdons dagbok; I was hit by a car. Ohhh, god, the pain! I was rushed to the hospital. oj då 😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Vilka konstiga saker de lägger till i Popomundo!! 😎 Från Bruce Logsdons dagbok; I was hit by a car. Ohhh, god, the pain! I was rushed to the hospital. oj då 😄😄😄 Det var bara ett skämt.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Vilka konstiga saker de lägger till i Popomundo!! 😎 Från Bruce Logsdons dagbok; I was hit by a car. Ohhh, god, the pain! I was rushed to the hospital. oj då 😄😄😄 Det var bara ett skämt.. 😎 Jaha 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 "Jag känner en båååååt. Hon heter Anna, Anna heter hon. Och hon kan banna dig så hårt." Fan, den har satt sig på hjärnan. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Japp 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 FITTA! ANUS! KUK! KNULLA! KLITTA! SKIT! DYNAMIT! 😳😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 FITTA! ANUS! KUK! KNULLA! KLITTA! SKIT! DYNAMIT! 😄🙂 villka vackra ord du kan. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Är du fortfarande sur? :A 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 JA!!! 😳 Om ni undrar varför jag är sur, så är det för att vår trummis hade glömt att vi skulle repa...och det är hemma hos honom vi repar! Han har inte ens mobilen på!!!!!! 😄🙂🙂😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 JA!!! 😳 Om ni undrar varför jag är sur, så är det för att vår trummis hade glömt att vi skulle repa...och det är hemma hos honom vi repar! Han har inte ens mobilen på!!!!!! 😄🙂🙂😠 HORROR!!! 😮 Trummisar har ju alltid varit lite konstiga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Det är inte heller första gången det händer... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 DÖD ÅT ALLA TRUMMISAR!!!! (no offence, Dödis... 😳 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Få'nt ja en kaffe, se höppe ja i älva! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Få'nt ja en kaffe, se höppe ja i älva! Så till köket begav jag mig... väl där mindes jag dock ingenting. Irrade runt och funderade vad jag hade där att göra. Kommer tillbaks hit och blir påmind; kaffe! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Bra idé, dock. Kaffe ska det bli! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Aaahhh...rykande hett kaffe... ...och humöret blir genast bättre... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Cappuccino är gott 😆 Vi ska köpa en sån bryggare 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Vad är du för jäkla kärring? 🙂 Vanligt jävla svart kaffe ska det vara. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 DÖD ÅT ALLA TRUMMISAR!!!! (no offence, Dödis... 🙂 ) Gäller de mig ochså? 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 DÖD ÅT ALLA TRUMMISAR!!!! (no offence, Dödis... 😆 ) 😄 WORD för faen! Rätt av bara... Det är enklast så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Jag undrar fortfarande om de även gäller mig... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juli 2006 Dela Postat 5 juli 2006 Jag undrar fortfarande om de även gäller mig... 😉 Ja, varför inte? Om det är så du vill tolka det. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts