musik (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Det är som vanligt. Jag förstår inte ett skit av vad Marcus skriver. Var fanns Marcus kommentarer i den s.k. konversationen? Sanna eller Leroy? Annars var det ju ingen konversation. 😏
Christofer Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 (redigerat) *Iriternade bider* lägg av Micke annars börjar jag posta videon igen. 😏😉 Redigerat 4 juli 2006 av Christofer
musik (oregistrerad) Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Förutom att det flimrar för ögonen i några minuter efter det att man tittat på den. Man vomerar och skakar i händerna. Epilepsi?
Gote Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Förutom att det flimrar för ögonen i några minuter efter det att man tittat på den.Man vomerar och skakar i händerna. Epilepsi? Skakar händerna? Så... ...formellt.
Christofer Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Grattis. Själv har jag lirat trummor i ca 50 minuter med dubbla baskaggar.
Micke H Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Idag har jag varit och köpt fem stycken pocketböcker. Började bli trött på att läsa om mina gamla böcker...
Pazo Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Ricardo: hur många tentor har du kvar? Beror på vilka du menar
Micke H Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Ricardo: hur många tentor har du kvar? Beror på vilka du menar Vilka slags tentor är det du har då?
Pazo Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Ricardo: hur många tentor har du kvar? Beror på vilka du menar 🙂 Vilka slags tentor är det du har då? Vanliga tentor?
Pazo Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Juste! Grattis Sara!! I efterskott dock eftersom hon fyllde år igår 🙂
Micke H Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Ricardo: hur många tentor har du kvar? Beror på vilka du menar 🙂 Vilka slags tentor är det du har då? 🙂 Vanliga tentor? 🙁 Hur många vanliga tentor har du kvar då? 😳
Pazo Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Ricardo: hur många tentor har du kvar? Beror på vilka du menar 🙂 Vilka slags tentor är det du har då? 🙂 Vanliga tentor? 🙁 Hur många vanliga tentor har du kvar då? 😳 Vet inte. Beror på hur många jag kuggar och hur många kurser jag väljer att läsa 🙂
Micke H Postat 4 juli 2006 Postat 4 juli 2006 Ricardo: hur många tentor har du kvar? Beror på vilka du menar 🙂 Vilka slags tentor är det du har då? 🙂 Vanliga tentor? 🙁 Hur många vanliga tentor har du kvar då? 😳 Vet inte. Beror på hur många jag kuggar och hur många kurser jag väljer att läsa 🙂 Jaha... 🙂
Recommended Posts