hegobald Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Fanken va dött det var på forumet i dag då.. Är alla ute och glassar i solen eller vad?
Linus Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Nu ska jag vara lite musikalisk och skriva en text till min låt. Samt jobba lite med Ideérna jag fick av Valdez 😱Dehär kan blir så sjukt grymmt! Eller vad säger du linus? Musiken är ju aif redan grymm 🥰 Kör hårt!
Fnykis Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Detta är ju sjukt.. ni håller på än. Ni måste ha nått smuts i hjärnan. 🥰
Pazo Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Jag har byxor! Svarta kosymbrallor! Så jävla sköna är de!! 🥰
Linus Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Jag gillar byxor! Var den kommentaren tänkt att skapa en debatt? 😆 Gör som musik: Skapa en Gallup så har du snart väckt liv i forumet.
icebomb (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Meh! Icebomb!Du kunde ju nämnt innan att du var snygg! 😆 Seså, inte bli brunstig! Det är klart att hon är söt - och även upptagen för den delen! 😎 Hehe.. jag e varken söt eller snygg.. jag e skogsrå... tss*
icebomb (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Förklaring till skogsrå: Denna förförerska hör till de farligaste väsen vi har, och bör undvikas helt
icebomb (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 märker att ni haft det tråkigt här utan mig idag.. så jag får väl ge er en karamell o suga på.. 😆
Micke H Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 En virtuell karamell? Hej, det rimmade!!!! Virtuell karamell Fan, jag kan nog skapa en låt av det här! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Förklaring till skogsrå: Denna förförerska hör till de farligaste väsen vi har, och bör undvikas helt haha! Den där går jag inte på igen!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 märker att ni haft det tråkigt här utan mig idag.. så jag får väl ge er en karamell o suga på.. 😎 Idag? Brukar du hänga? 😆 Fan vad efter jag är alltså...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Pommes chateu (stavning?!), entrecote och bearnaisesås är mycket gott ute på altanen.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Sara är nog den första tjejen som "hängt" här i tråden va? Det är ett steg i rätt riktning. Jag är överlycklig.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 nyduschad! ner och hämta en till öl...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Ice ikväll. Gästlista. Skoj. Syns imorgon!
icebomb (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Sara är nog den första tjejen som "hängt" här i tråden va? Det är ett steg i rätt riktning. Jag är överlycklig. Hihi.. vad säger det om mig egentligen..?? Nu har jag badat spa.. Känner mig helt fräsch.. ska äta revbensspjäll.. Mmm..
icebomb (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Ice ikväll. Gästlista. Skoj. Syns imorgon! Have fun..
Pico Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Idag dricker jag öl och krattar löv.. 😕 Jävla härligt med sommar, känns som flera år sedan sist..
Recommended Posts