mornel Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 (redigerat) Fan vad livet svänger ibland!! 😛 😆 Du ska inte vara ledsen. Du kan säkert komma på nästa forumträff 😏 😄 Jo men jag hadde slutat försöka lyckas med musik och tänkte; Nu skiter jag i det här! 😉 Idag ringde tellefonen och nu är jag med i matchen igen! 😳 Vad är kopplingen? Jag kan bara skriva låtar om telefoner som aldrig ringer. Sanning. Det är mitt favoritämne. Den perfekta bilden över ensamheten i storstaden. Jag har förstått att hela grejen med meddelanden på telefonsvarare är stor också! Jamenvisst! Telefonsvarare - envägskommunikation när den är som bäst! Eller vad tusan menar du? Redigerat 3 juli 2006 av mornel
Micke H Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 På Grahns inlägg finns det bara ett svar: 🙂 Ähum... När du... Ru... Eeh... Drar i... Hehe... Spaken..? Hm... Vaxar delfinen..? Öhh... Polish the knob... 😄 Va. 😛
Pico Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Tja Pico 😉 Tja Christofer! 🙂 Tja Grahn! 😛 Tja, Gote! 😄 Tja, Lynxo! 😉
Micke H Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Hej Gote, hur uttalar man ditt namn? Gootee eller kanske som i engelskans Goat? Eller gåtte, som i gåttegris? Gotegris? 🙂
Gote Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Hej Gote, hur uttalar man ditt namn? Gootee eller kanske som i engelskans Goat? Eller gåtte, som i gåttegris? Gotegris? 🤪 Gote uttalas Gote. 😏
Micke H Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Hej Gote, hur uttalar man ditt namn? Gootee eller kanske som i engelskans Goat? Eller gåtte, som i gåttegris? Gotegris? 🤪 Gote uttalas Goat. 😏 You got it! 😎
Gote Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Hej Gote, hur uttalar man ditt namn? Gootee eller kanske som i engelskans Goat? Eller gåtte, som i gåttegris? Gotegris? 😎 Gote uttalas Goat. 😏 You goat it! 😎 🤪
Christofer Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Tja Pico 😄 Tja Christofer! 😏 Tja Grahn 😄 hur e läget? Jag har suttit och lirat trummor i en timmer med dubbla baskaggar så jag har lite ont i fötterna 🤪😎😎😉
Christofer Postat 3 juli 2006 Postat 3 juli 2006 Tja Pico 🙂 Tja Christofer! 😄 Tja Grahn 🙂 hur e läget? Jag har suttit och lirat trummor i en timmer med dubbla baskaggar så jag har lite ont i fötterna 😄😄😄😄 Fan härligt! 😄 I en timmer...? 🙂 🙂 En timme ska de ju stå. 😛
Recommended Posts