Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

Recommended Posts

Postat (redigerat)
Fan vad livet svänger ibland!!  😛  😆

Du ska inte vara ledsen. Du kan säkert komma på nästa forumträff 😏

😄

Jo men jag hadde slutat försöka lyckas med musik och tänkte; Nu skiter jag i det här! 😉

Idag ringde tellefonen och nu är jag med i matchen igen! 😳

Vad är kopplingen? Jag kan bara skriva låtar om telefoner som aldrig ringer. Sanning. Det är mitt favoritämne. Den perfekta bilden över ensamheten i storstaden.

Jag har förstått att hela grejen med meddelanden på telefonsvarare är stor också!

Jamenvisst! Telefonsvarare - envägskommunikation när den är som bäst!

Eller vad tusan menar du?

Redigerat av mornel
Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Postat

På Grahns inlägg finns det bara ett svar:

🙂  Ähum... När du... Ru... Eeh... Drar i... Hehe... Spaken..? Hm... Vaxar delfinen..? Öhh... Polish the knob... 😄 Va.

😛

Postat

Hej Gote, hur uttalar man ditt namn? Gootee eller kanske som i engelskans Goat? Eller gåtte, som i gåttegris? Gotegris? 🙂

Postat
Hej Gote, hur uttalar man ditt namn? Gootee eller kanske som i engelskans Goat? Eller gåtte, som i gåttegris? Gotegris? 🤪

Gote uttalas Gote. 😏

Postat
Hej Gote, hur uttalar man ditt namn? Gootee eller kanske som i engelskans Goat? Eller gåtte, som i gåttegris? Gotegris?  🤪

Gote uttalas Goat. 😏

You got it! 😎

Postat
Hej Gote, hur uttalar man ditt namn? Gootee eller kanske som i engelskans Goat? Eller gåtte, som i gåttegris? Gotegris?  😎

Gote uttalas Goat. 😏

You goat it! 😎

🤪

Postat
Tja Pico 😄

Tja Christofer! 😏

Tja Grahn 😄 hur e läget?

Jag har suttit och lirat trummor i en timmer med dubbla baskaggar så jag har lite ont i fötterna 🤪😎😎😉

Postat
Tja Pico 🙂

Tja Christofer! 😄

Tja Grahn 🙂 hur e läget?

Jag har suttit och lirat trummor i en timmer med dubbla baskaggar så jag har lite ont i fötterna 😄😄😄😄

Fan härligt! 😄

I en timmer...? 🙂

🙂

En timme ska de ju stå. 😛

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Vaaaarmt!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.