Christofer Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Vet inte, han sover väl nånstans. Jag hör honom i alla fall inte. Okej, 🥰 vad ska du göra idag?
Gote Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Jag hör honom i alla fall inte. Det brukar vara första varningssignalen... 🥰
Micke H Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Jag hör honom i alla fall inte. Det brukar vara första varningssignalen... 🥰 Nej tvärtom, när man hör dom springa fram och tillbaka som galningar, då vet man att någonting kommer att hända... 🥰
Christofer Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Jag hör honom i alla fall inte. Det brukar vara första varningssignalen... 🥰 Nej tvärtom, när man hör dom springa fram och tillbaka som galningar, då vet man att någonting kommer att hända... 🥰 Har din Cdhylla återhämttat sig från krashen?
Christofer Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Nu ska jag posta en ganska bra text som alltid får mig att må bättre efter att jag läst den: 🥰 I want to see the face of everyone who falls into the cold embrace of death, You’re in my nightmare I decide when it stops, God will send death and genocide as the walls of religion come crashing down, Tell me how it feels knowing chaos will never end Tell me what it’s like when the horror begin Join me in my quest to kill you in your nightmare of chaos and genocide Some have called me Satan’s son A name I cannot deny Do you want to die? Dreams born of desire Shaped and forged within the fire Twisted, warped, deranged I see The world’s corrupt insanity Dreams possess nightmare’s figures Burning can’t escape the embers Lost are those who trust the Liar Satan’s son I’m born of fire You really have no choice Faded memories haunt you Listen closely to my voice Feed me all your hatred Empty all your thoughts to me I can fill your emptiness With immortality The Reaper guard’s the darkened Gates That Satan calls his home Demons feed the furnace where The Dead are free to roam Priests of Hades seek the sacred star Satan sees the answer lies not far Zombies screaming souls cry out to you Satanic laws prevail your life is through Satan watches all of us Smiles as some do his bidding Try to escape the grasp of my hand And your life will no longer exist Hear our cry, save us from The Hell in which we live We turn our heads toward the sky And listen for the steel Pray to the moon... when it is round Death with you shall then abound What you seek... for can’t be found In the sky or underground Now I have you deep inside my everlasting grasp The seven bloody Gates of Hell Is where you’ll live your last
Micke H Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Jag hör honom i alla fall inte. Det brukar vara första varningssignalen... 😲 Nej tvärtom, när man hör dom springa fram och tillbaka som galningar, då vet man att någonting kommer att hända... 🥰 Har din Cdhylla återhämttat sig från krashen? Jäpp, den sitter fast i väggen nu, så katterna kan inte välta den hur vilda dom än blir. 🥰
Gote Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Jag hör honom i alla fall inte. Det brukar vara första varningssignalen... 🥰 Nej tvärtom, när man hör dom springa fram och tillbaka som galningar, då vet man att någonting kommer att hända... 🥰 😲 Jag blir alltid orolig när jag inte hört något från mina jyckar på ett tag...
Christofer Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Jag hör honom i alla fall inte. Det brukar vara första varningssignalen... 😲 Nej tvärtom, när man hör dom springa fram och tillbaka som galningar, då vet man att någonting kommer att hända... 🥰 Har din Cdhylla återhämttat sig från krashen? Jäpp, den sitter fast i väggen nu, så katterna kan inte välta den hur vilda dom än blir. 🥰 Okej, då har dom ju nånstans att sitta iallafall. 😛
Micke H Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Jag hör honom i alla fall inte. Det brukar vara första varningssignalen... 😲 Nej tvärtom, när man hör dom springa fram och tillbaka som galningar, då vet man att någonting kommer att hända... 🥰 😛 Jag blir alltid orolig när jag inte hört något från mina jyckar på ett tag... Okej, men katter sover så ofta, så det är inget ovanligt att det är helt tyst från dom ibland. Dessutom har jag koll på en av dom nu i alla fall, och det betyder att han inte kan leka med sin bror... 🥰
Linus Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Jag hör honom i alla fall inte. Det brukar vara första varningssignalen... 🥰 Haha! Word!
Christofer Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Jag hör honom i alla fall inte. Det brukar vara första varningssignalen... 😲 Nej tvärtom, när man hör dom springa fram och tillbaka som galningar, då vet man att någonting kommer att hända... 🥰 😛 Jag blir alltid orolig när jag inte hört något från mina jyckar på ett tag... Okej, men katter sover så ofta, så det är inget ovanligt att det är helt tyst från dom ibland. Dessutom har jag koll på en av dom nu i alla fall, och det betyder att han inte kan leka med sin bror... 🥰 🥰
musik (oregistrerad) Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Trodde bara det var jag av män som hade hår på benen. Alla jag vet har rakat dem.
Gote Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Men jag har ändå hårigast ben 😉 Pannbenet räknas inte...
Pazo Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Men jag har ändå hårigast ben 😉 Pannbenet räknas inte... 🙁
Christofer Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Men jag har ändå hårigast ben De tror jag inte på...
Pazo Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Men jag har ändå hårigast ben De tror jag inte på... Lol... Start doin' it 😉
Christofer Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Men jag har ändå hårigast ben De tror jag inte på... Lol... Start doin' it 🙁 doing what? take pictures of our legs? 😉
Pazo Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Men jag har ändå hårigast ben De tror jag inte på... Lol... Start doin' it 😮 doing what? take pictures of our legs? 🙁 alltså.. börja tro på det 😉
Pico Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 WTH Pazo, kan inte dra bara så där från MSN mitt i samtalet...
Linus Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 Men jag har ändå hårigast ben 😠 Hårigare ben än Lynxos katter?
Pazo Postat 30 juni 2006 Postat 30 juni 2006 WTH Pazo, kan inte dra bara så där från MSN mitt i samtalet... 😠 😠 Nu skajag dra å bada :A
Recommended Posts