Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Dags för dagens dos av
.

Lynx: jag svär på allt som är heligt för dig att om du inte slutar posta den där låten kommer du att råka väldigt illa ut :rolleyes:😉😛

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Dags för dagens dos av
.

Lynx: jag svär på allt som är heligt för dig att om du inte slutar posta den där låten kommer du att råka väldigt illa ut 😉😛🙂

🙂

Ja, det är klart. Det är väl alldeles för svårt för dig att inte klicka på länken, det förstår jag. :rolleyes:

Dela på andra sajter

Dags för dagens dos av
.

Lynx: jag svär på allt som är heligt för dig att om du inte slutar posta den där låten kommer du att råka väldigt illa ut 😛🙂🙂

🙂

Ja, det är klart. Det är väl alldeles för svårt för dig att inte klicka på länken, det förstår jag. :rolleyes:

Jag kanske ska fortsätta posta videon + nåra bilder från vårt första gig 😉

Redigerat av Christofer
Dela på andra sajter

titt6oz.jpg

Min nya hemsida, vad tycks?

Verdana är inte så mycket metal. Borde du inte göra åtminstone länkknapparna med grafik i nåt passande typsnitt?

Dela på andra sajter

Jag har blivit kallad till intervju av utbildningen jag sökt till.

Och ja, jag är nervös. Dom ska spela in det med videokamera...ioförsig är det i grupp med andra som också ska intervjuas, men ändå... 🙂

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.