Linus Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Ah, den! 😎 En gång dj:ade jag en live-mashup på Beastie Boys - Intergalactic, Jamiroquai - Deeper Underground och Röyksopp - Eple. 🙂 Synd att jag inte spelade in det. Det blev riktigt schysst!
Pazo Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Ah, den! 🙂 En gång dj:ade jag en live-mashup på Beastie Boys - Intergalactic, Jamiroquai - Deeper Underground och Röyksopp - Eple. 🙂 Synd att jag inte spelade in det. Det blev riktigt schysst! Fan va sköööönt! Vill jag me kunna 😎
Linus Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Vänta, det där var ju bara tre... Jag hade ju fyra låtar igång! 😎 Vilken var den fjärde? ... ... ... Just ja, Justin Timberlake - Rock Your Body i Paul Oakenfolds remix
Pazo Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Jag städar här... Dansar runt till musiken! 😎 Det är faktiskt en riktig höjdare! 🙂 Gjorde det senast igår 🙂
Pazo Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 What?! 😉 Vem fan är henke? 😛 Vet du inte vem Henke är!? Nooob! 😛
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 What?! 😛 Vem fan är henke? 😛 Vet du inte vem Henke är!? Nooob! 😛 Hon verkar ju inte riktigt veta vem du är, han tittade ju bara snett och stack igen när du hejade på honom 😉 Nooob.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Hon verkar ju inte riktigt veta vem du är 😛 n00b. Hoppsan 😉 N000b.
Pazo Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Hon verkar ju inte riktigt veta vem du är 😛 n00b. Hoppsan 😉 N000b. pwnd 😛
Overkill Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Är hemma från lägret förresten 😱 Somnade inte förräns klockan fem och så skulle vi väckas klockan åtta 🥰 Sen hade vi vattenkrig med kanoterna 😎 B)
Pazo Postat 6 maj 2006 Postat 6 maj 2006 Nu ska jag vara lite musikalisk och skriva en text till min låt. Samt jobba lite med Ideérna jag fick av Valdez 😱 Dehär kan blir så sjukt grymmt! Eller vad säger du linus? Musiken är ju aif redan grymm 🥰
Recommended Posts