Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Aj lajk Tyra Banks 🙂😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tja DoL 😕 🙂 Tjabbah! Hej 🙂 Hallåh! 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tja DoL 😕 🙂 Tjabbah! Hur e läget? Jo rätt så bra ju, tack.. 😏 Hur är det själv? Funderar på att tjacka nya Bruce Dickinson Anthology DVDn, har du sett den? De är bara bra med mig, nopp de har jag inte men jag har hört att den ska vara bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tja DoL 😕 🙂 Tjabbah! Hur e läget? Jo rätt så bra ju, tack.. 😏 Hur är det själv? Funderar på att tjacka nya Bruce Dickinson Anthology DVDn, har du sett den? De är bara bra med mig, nopp de har jag inte men jag har hört att den ska vara bra. Joo... Den ska innehålla en hel del grejor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Aj lajk Tyra Banks 🙂😏 Aj luv Slayer 😕🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tja DoL 🙂 🙂 Tjabbah! Hej 🙂 Hallåh! 😏 Wazzap? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Aj lajk Tyra Banks 🙂😕 Aj luv Slayer 🙂🙂 Jag skulle då verkligen intevilja vara ihop med någoni slayer 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Hej? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tja DoL 🙂 🙂 Tjabbah! Hej 🙂 Hallåh! 😕 Wazzap? 🙂 Alles gut. Lite shaky bara efter en "hel ölig helg" 😏 , annars är allt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Aj lajk Tyra Banks 🙂😕 Aj luv Slayer 🙂🙂 Jag skulle då verkligen intevilja vara ihop med någoni slayer 😏 Varför inte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Hej? 🙂 ja? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Hej? 🙂 Mig? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Hej? 🙂 Tja 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Aj lajk Tyra Banks 🙂 :) Aj luv Slayer 🙂🙂 Jag skulle då verkligen intevilja vara ihop med någoni slayer 😕 Varför inte? Jag tror nog anledningen är rätt självklar... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 dude, förklara dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 dude, förklara dig Jag knullar tjejer... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Men suck... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Men suck... 🙂 Indeed little one Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 dude, förklara dig Jag knullar tjejer... 🙂 😕 Här gick jag omkring och trodde att you never get laid! 🙂 Ähum.. 😏 F´låt... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Men suck... 🙂 hihi 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 dude, förklara dig Jag knullar tjejer... 😱 😆 Här gick jag omkring och trodde att you never get laid! 😆 Ähum.. 😱 F´låt... 🙁 HAHAHAHA 😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Men suck... 😱 hihi 😱 Känns så meningslöst...man kan inte ha fler citat... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 dude, förklara dig Jag knullar tjejer... 😱 😆 Här gick jag omkring och trodde att you never get laid! 😆 Ähum.. 😆 F´låt... 😆 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Men suck... 😱 hihi 😱 Känns så meningslöst...man kan inte ha fler citat... 😆 Vad menar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Men suck... 😱 hihi 😆 Känns så meningslöst...man kan inte ha fler citat... 😆 Vad menar du? Ser du inte? För varje nytt citat, försvinner det äldsta... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts