Micke H Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
mornel Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Hihi, sitter på Max i Visby och tattar wlan. Hemma ikväll, då jävlar ska jag spamma 😳
Christofer Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Mornel: de finns bara ett ord som kan beskriva tillräkligt bra vad jag känner för den posten: HORROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Micke H Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Hihi, sitter på Max i Visby och tattar wlan. Hemma ikväll, då jävlar ska jag spamma 😆 Bring it on. 😳
Christofer Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Hihi, sitter på Max i Visby och tattar wlan. Hemma ikväll, då jävlar ska jag spamma 😆 Bring it on. 😆 Bring it off. 😳
Pazo Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Christofer Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 God morgon 🙂 jag började dagen med att spilla ut en halv kopp kaffe i skägget 😳 😆 Om du har helskägg så borde inte en halv kopp vara något problem.. 😆😆 Grejen är ju att halva mitt skägg luktar kaffe, så jag får fixa en kopp till och spilla ut på andra halvan så blir de bra....Eller nått. 🙁😱😱
Pazo Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Alla städer borde ha ett Max. Faktum. I Uppsala har vi tre :A
Micke H Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Christofer Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Lynxo: en snabb fråga: hur länge ska du och Pazo hålla på? 😳
Pazo Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Micke H Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Lynxo: en snabb fråga: hur länge ska du och Pazo hålla på? 😳 Ett snabbt svar: tills någon av oss tröttnar.
Micke H Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Pazo Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Micke H Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Pazo Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Micke H Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Pazo Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Linus Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Alla städer borde ha ett Max. Faktum. I Uppsala har vi tre :A Linköping har 2. Vimmerby har 0.
Pazo Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Alla städer borde ha ett Max. Faktum. I Uppsala har vi tre :A Linköping har 2. Vimmerby har 0. En av de två ligger två kvarter från mig 🙂
Micke H Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Dark Of Light Postat 26 juni 2006 Postat 26 juni 2006 Tja DoL 😕 🙂 Tjabbah! Hur e läget? Jo rätt så bra ju, tack.. 😏 Hur är det själv? Funderar på att tjacka nya Bruce Dickinson Anthology DVDn, har du sett den?
Recommended Posts