Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Hihi, sitter på Max i Visby och tattar wlan. Hemma ikväll, då jävlar ska jag spamma 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Mornel: de finns bara ett ord som kan beskriva tillräkligt bra vad jag känner för den posten: HORROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Hihi, sitter på Max i Visby och tattar wlan. Hemma ikväll, då jävlar ska jag spamma 😆 Bring it on. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Hihi, sitter på Max i Visby och tattar wlan. Hemma ikväll, då jävlar ska jag spamma 😆 Bring it on. 😆 Bring it off. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Alla städer borde ha ett Max. Faktum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😆 Varför har max Wlan? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 God morgon 🙂 jag började dagen med att spilla ut en halv kopp kaffe i skägget 😳 😆 Om du har helskägg så borde inte en halv kopp vara något problem.. 😆😆 Grejen är ju att halva mitt skägg luktar kaffe, så jag får fixa en kopp till och spilla ut på andra halvan så blir de bra....Eller nått. 🙁😱😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Alla städer borde ha ett Max. Faktum. I Uppsala har vi tre :A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Lynxo: en snabb fråga: hur länge ska du och Pazo hålla på? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Lynxo: en snabb fråga: hur länge ska du och Pazo hålla på? 😳 Ett snabbt svar: tills någon av oss tröttnar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 ok, var snäll och ring när de händer så jag vet 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tja DoL 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Alla städer borde ha ett Max. Faktum. I Uppsala har vi tre :A Linköping har 2. Vimmerby har 0. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Alla städer borde ha ett Max. Faktum. I Uppsala har vi tre :A Linköping har 2. Vimmerby har 0. En av de två ligger två kvarter från mig 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tja DoL 😏 🙂 Tjabbah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tja DoL 😏 🙂 Tjabbah! Hur e läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tja DoL 😕 🙂 Tjabbah! Hur e läget? Jo rätt så bra ju, tack.. 😏 Hur är det själv? Funderar på att tjacka nya Bruce Dickinson Anthology DVDn, har du sett den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tja DoL 😏 🙂 Tjabbah! Hej 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts