Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😄 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😳 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😄 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😳 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tröttna! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Är min nya signatur för jobbig? Ja, ju fler inlägg du skriver på sidan desto jobbigare är den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😎 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😄 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tröttna! 🙂 Vi Gillar dig mä 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Lynx: vad käkade du? skulle vi jamma nån dag eller ska vi strunta i de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Tja Pico 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 de går ju bra för min polare 🙂 Arrangemang för konsert Artist: Häggstedt's Heros Datum: 13/07/2006 22.00 (17 dagar kvar) Ställe: Obliquus [Heavy Metal] i Stockholm Typ av ställe: Klubb Antal sålda biljetter: 204 Biljettpris: 20 kr Biljettgräns: 500 Booked since: 20/06/2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😎 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😄 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😎 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😄 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej. Lynx: kolla lite längre upp i tråden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 När man scrollar fort och ser eran fina quote ni gjort, och lyssnar på fet trance musik så hamnar man i hypnos 😛 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 skulle vi jamma nån dag eller ska vi strunta i de? Jag är lite upptagen för tillfället, vi kan väl lägga det på is så länge? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 När man scrollar fort och ser eran fina quote ni gjort, och lyssnar på fet trance musik så hamnar man i hypnos 😄 😆 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 undrar hur mkt texten i första quoten kan tryckas ihop? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 undrar hur mkt texten i första quoten kan tryckas ihop? 😆 Vi får väl se, så fort Pazo kommer tillbaka. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 undrar hur mkt texten i första quoten kan tryckas ihop? 😛 Vi får väl se, så fort Pazo kommer tillbaka. 😄 ja... för man får ju tydligen inte vara med i grälet... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 undrar hur mkt texten i första quoten kan tryckas ihop? 😛 Vi får väl se, så fort Pazo kommer tillbaka. 🙂 ja... för man får ju tydligen inte vara med i grälet... 😆 This is between me an' Pazo...this is personal... 😄 Starta ett eget gräl med Soundborn eller Chris istället. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 undrar hur mkt texten i första quoten kan tryckas ihop? 😛 Vi får väl se, så fort Pazo kommer tillbaka. 🙂 ja... för man får ju tydligen inte vara med i grälet... 😆 This is between me an' Pazo...this is personal... 😄 Starta ett eget gräl med Soundborn eller Chris istället. 😆 Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej. Sådär, jag packade ihop inläggen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 Omtänksamme Linus! 😆 Problemet är bara att det sista var Christofers, och han är inte med i vårt gräl. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 undrar hur mkt texten i första quoten kan tryckas ihop? 😄 Vi får väl se, så fort Pazo kommer tillbaka. 😆 ja... för man får ju tydligen inte vara med i grälet... 😆 This is between me an' Pazo...this is personal... 🙂 Starta ett eget gräl med Soundborn eller Chris istället. 😆 Nej... Nehe, så jag duger inte att gräla med? 😛 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 undrar hur mkt texten i första quoten kan tryckas ihop? 🙂 Vi får väl se, så fort Pazo kommer tillbaka. 😆 ja... för man får ju tydligen inte vara med i grälet... 😛 This is between me an' Pazo...this is personal... 😆 Starta ett eget gräl med Soundborn eller Chris istället. 🙁 Nej... Nehe, så jag duger inte att gräla med? 😄 🙁 Mäh, vad känslig du är. Ett gräl i taget för mig! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 jag är en känslig kille!!!!!!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 jag är en känslig kille!!!!!!! 😆 Då ska du få följa med mig nästa gång jag ska ut och ragga brudar. Brudar älskar känsliga killar! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 (redigerat) jag är en känslig kille!!!!!!! 😆 Då ska du få följa med mig nästa gång jag ska ut och ragga brudar. Brudar älskar känsliga killar! 😆 Hmm... jag kommer nog fan aldrig få en flickvän i sånt fall 🙁😳 Redigerat 26 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 skulle vi jamma nån dag eller ska vi strunta i de? Jag är lite upptagen för tillfället, vi kan väl lägga det på is så länge? Visst, då har jag mer tid att träna upp mina fötter så jag kan lira håret av dig med min bländande teknik med dubbla baskaggar 😆😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 jag är en känslig kille!!!!!!! Nej... 😳😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 😆 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😳 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😆 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 26 juni 2006 Dela Postat 26 juni 2006 jag är en känslig kille!!!!!!! Nej... Jo.. de är han visst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts