Linus Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Nej, han säger "You cannot pass" i filmen... Han säger både varianterna i filmversionen. Men den mäktigaste varianten mot balrogen är med shall. 😏 Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Nej, han säger "You cannot pass" i filmen... Han säger både varianterna i filmversionen. Men den mäktigaste varianten mot balrogen är med shall. 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Just det, det har du rätt i! 😕 Men länken fungerar inte... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Yo.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Yo.. ...ga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Yo.. Jag ärpissenödig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 🙂 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😕 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Get a life? 😏😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Äsch, han gav upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Lägg dig inte i! 😠😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😠 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😳 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Alltså, om man har druckit för mycket rent brännvin, kan man få ont i magen två dagar efter då? Känns som det är en syrapool som fräter sig igenom magsäcken på mig. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 🙂 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😛 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej!!!!!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 🙂 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😛 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej!!!!!! 😎 Joho... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 🙂 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😛 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej!!!!!! 😎 Joho... NEJ!!!!! 😛🙂😠 De blir de sista jag säger idag, ska sova nu. God natt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 ska sova nu.Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts