Linus Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Nej, han säger "You cannot pass" i filmen... Han säger både varianterna i filmversionen. Men den mäktigaste varianten mot balrogen är med shall. 😏 Your browser does not support the HTML5 audio tag
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Nej, han säger "You cannot pass" i filmen... Han säger både varianterna i filmversionen. Men den mäktigaste varianten mot balrogen är med shall. 🙂 Your browser does not support the HTML5 audio tag Just det, det har du rätt i! 😕 Men länken fungerar inte... 😏
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Pazo Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej...
Micke H Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Linus Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 🙂 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😕 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Get a life? 😏😛
Sonnert Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😠 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😳 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo...
Krokodil Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Alltså, om man har druckit för mycket rent brännvin, kan man få ont i magen två dagar efter då? Känns som det är en syrapool som fräter sig igenom magsäcken på mig. 😠
Christofer Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 🙂 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😛 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej!!!!!! 😎
Sonnert Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 🙂 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😛 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej!!!!!! 😎 Joho...
Christofer Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 🙂 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 🙂 Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😛 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Jo... Nej!!!!!! 😎 Joho... NEJ!!!!! 😛🙂😠 De blir de sista jag säger idag, ska sova nu. God natt. 🙂
Recommended Posts