Christofer Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! HORROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!! Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 🤪 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 ha, nä, ha, nä, ha, nä... Satt'ää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 edubögedubögedubögedubög? 😛😄🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 edubögedubögedubögedubög? 😛😄🙂 Noppedu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 nejnejnejnejnejnej..janejnejnejnej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 nejnejnejnejnejnej..janejnejnejnej! Okej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lethal Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 nejnejnejnejnejnej..janejnejnejnej! Okej? Antal inlägg++. (Jag är däremot helt oskyldig..) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😄 😄 Gwörf 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😄 😄 Gwörf 😎 Gwörf indeed. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😄 😄 Gwörf 😎 Gwörf indeed. 😎 göru? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😎 😄 Gwörf 😎 Gwörf indeed. 😎 göru? Är fortfarande förbannad över gårdagen... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😎 😎 Gwörf 😎 Gwörf indeed. 😎 göru? Är fortfarande förbannad över gårdagen... 😄 vadhändedå? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😎 😎 Gwörf 😎 Gwörf indeed. 😎 göru? Är fortfarande förbannad över gårdagen... 😄 vadhändedå? 😄 Sverige spelade den uslaste jävla fotboll jag någonsin har sett. Pojklag är vad det är! Fasoner... Jaja, livet går vidare. Vad gör du själv? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Ja jädrar vilken skön midsommar!!!Fyfan alltså! Såg vackraste soluppgången jag sett i mitt liv!! 😏 😎 😎 Gwörf 🙂 Gwörf indeed. 😎 göru? Är fortfarande förbannad över gårdagen... 😄 vadhändedå? 😄 Sverige spelade den uslaste jävla fotboll jag någonsin har sett. Pojklag är vad det är! Fasoner... Jaja, livet går vidare. Vad gör du själv? 🙂 jaha du menar det 😎 Jag gör inge serskillt 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Mäh! Kul idé, men det borde ju stå "You shall not pass!" 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😄 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Nej, han säger "You cannot pass" i filmen... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 😕 Sverige hade ju ändå inte en chans att komma "Långt" i vm så varförbli nså arg? Nej, det har du rätt i. Men å andra sidan hade dom inte behövt bli så totalt utskåpade som dom blev. Jag svär, jag hade kunnat spela bättre än det där... 😏 Nej... Jo... Nej... Jo... Nej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts