musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Särskilt pigg är jag ändå inte och håret står på ända.... Vad är det för uttryck förresten? Som om man hade extra mycket arslebehåring. Usch då! Om du inte orkar läsa alla mina senaste inlägg i trådarna, så fokusera på "VM-tråden". 😉
Micke H Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Sorry, musik. Jag hade skrivit värsta långa svaret i VM-tråden, men datorn hängde sig... 😱
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Såg det Lynxo. Skit också!! Nä...om jag skulle ta och författa i en och en halv timme på min rysarnovell, som ännu så länge bara finns i huvudet. Om man låter den verka därinne tillräckligt länge så blir den som bäst sedan när den presenteras på papper. 😱
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Är Kent ett band eller en soloartist? Läste om att "han hade...osv.". Trodde det var ett band. Förresten, kan man lyssna på Kent? En sån dj**la gnällkråka. 😱
Micke H Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 (redigerat) Hej, Chris. Hur e läget? Om två minuter börjar sändningen, om en timme och två minuter börjar MATCHEN!!!!! Så jag loggar antagligen inte in här förrän inatt eller imorgon. Så vi ses då! 😛😄😎😎🙂😱🙁🙁🙂😉 EDIT: en minut menar jag...vi ses! Redigerat 24 juni 2006 av Lynxo
Christofer Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm fucking back 😱🙁 ca 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😎🙂😉😛
Pico Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Fan, det funkade ju... plockade sju tjejer och la dem under kudden och jag drömde om blommor. Aja, fotboll nu! 😱
Micke H Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Jag vill aldrig mer se fotboll i hela mitt liv...se VM-tråden... 🙂
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm fucking back 🙂😆 ca 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄😄😄😄 Om jag skulle försöka mig på en översättning av ditt inlägg: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag knullar röv 😄😄 cirka 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄😄😄😄 Min fråga blir då: Orkar du i 45 minuter om du är så fet att du har dubbla kaggar? 🙂
Micke H Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Menar du, att Chris menade, att han knullade röv i 45 minuter, trots hans dubbla kaggar? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 (redigerat) Menar du, att Chris menade, att han knullade röv i 45 minuter, trots hans dubbla kaggar? 😎 Ja, jag tyckte det verkade sanslöst. Och i rasande fart dessutom! Det tror jag inte ett smack på!! 🙂 Redigerat 24 juni 2006 av musik
Micke H Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Menar du, att Chris menade, att han knullade röv i 45 minuter, trots hans dubbla kaggar? 😎 Ja, jag tyckte det verkade sanslöst. Och i rasande fart dessutom! Det tror jag inte ett smack på!! 😄 Han kanske har mycket energi? 🙂
Linus Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm fucking back 🙂 😄 ca 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄 😄 😄 😄 Om jag skulle försöka mig på en översättning av ditt inlägg: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag knullar röv 😄😄 cirka 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄😄😄😄 Min fråga blir då: Orkar du i 45 minuter om du är så fet att du har dubbla kaggar? 😎 'Back' är rygg, musik. Rygg. 😄
Micke H Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Nä, usch. Jag vill bara glömma denna dagen...godnatt... 😎
Pluffo Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! nääääääääääääääääääääääääääää! 😎 Joooooooooooooooooooooooooo!!!
Umemagnus Postat 24 juni 2006 Postat 24 juni 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! nääääääääääääääääääääääääääää! 😎 Joooooooooooooooooooooooooo!!! Moahahahahaaa!!! Känner redan lukten av barfota, tända ljus och grönt the...
Christofer Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm fucking back 😄 😄 ca 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄 😄 😄 😄 Om jag skulle försöka mig på en översättning av ditt inlägg: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag knullar röv 😄😄 cirka 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄😄😄😄 Min fråga blir då: Orkar du i 45 minuter om du är så fet att du har dubbla kaggar? 🤪 'Back' är rygg, musik. Rygg. 😄 Hmmm........ 🙂😆 Jag menade att jag är tillbaka i samma BPM med dubbla baskaggar som jag var när jag var som snabbast 🙂
Christofer Postat 25 juni 2006 Postat 25 juni 2006 Nä, usch. Jag vill bara glömma denna dagen...godnatt... 🤪 Godmorgon 🙂 villken underbar dag det är dagen efter VM förlusten
Recommended Posts