Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Hej Lynxo 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Hej, Chris. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Hej musik! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Hej musik! 😉 Tjena, Musse! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Särskilt pigg är jag ändå inte och håret står på ända.... Vad är det för uttryck förresten? Som om man hade extra mycket arslebehåring. Usch då! Om du inte orkar läsa alla mina senaste inlägg i trådarna, så fokusera på "VM-tråden". 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Sorry, musik. Jag hade skrivit värsta långa svaret i VM-tråden, men datorn hängde sig... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Såg det Lynxo. Skit också!! Nä...om jag skulle ta och författa i en och en halv timme på min rysarnovell, som ännu så länge bara finns i huvudet. Om man låter den verka därinne tillräckligt länge så blir den som bäst sedan när den presenteras på papper. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Brukar du skriva noveller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Hej, Chris. Hur e läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Är Kent ett band eller en soloartist? Läste om att "han hade...osv.". Trodde det var ett band. Förresten, kan man lyssna på Kent? En sån dj**la gnällkråka. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 (redigerat) Hej, Chris. Hur e läget? Om två minuter börjar sändningen, om en timme och två minuter börjar MATCHEN!!!!! Så jag loggar antagligen inte in här förrän inatt eller imorgon. Så vi ses då! 😛😄😎😎🙂😱🙁🙁🙂😉 EDIT: en minut menar jag...vi ses! Redigerat 24 juni 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 He da! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm fucking back 😱🙁 ca 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😎🙂😉😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Fan, det funkade ju... plockade sju tjejer och la dem under kudden och jag drömde om blommor. Aja, fotboll nu! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Jag vill aldrig mer se fotboll i hela mitt liv...se VM-tråden... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm fucking back 🙂😆 ca 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄😄😄😄 Om jag skulle försöka mig på en översättning av ditt inlägg: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag knullar röv 😄😄 cirka 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄😄😄😄 Min fråga blir då: Orkar du i 45 minuter om du är så fet att du har dubbla kaggar? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Menar du, att Chris menade, att han knullade röv i 45 minuter, trots hans dubbla kaggar? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 (redigerat) Menar du, att Chris menade, att han knullade röv i 45 minuter, trots hans dubbla kaggar? 😎 Ja, jag tyckte det verkade sanslöst. Och i rasande fart dessutom! Det tror jag inte ett smack på!! 🙂 Redigerat 24 juni 2006 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Menar du, att Chris menade, att han knullade röv i 45 minuter, trots hans dubbla kaggar? 😎 Ja, jag tyckte det verkade sanslöst. Och i rasande fart dessutom! Det tror jag inte ett smack på!! 😄 Han kanske har mycket energi? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm fucking back 🙂 😄 ca 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄 😄 😄 😄 Om jag skulle försöka mig på en översättning av ditt inlägg: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag knullar röv 😄😄 cirka 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄😄😄😄 Min fråga blir då: Orkar du i 45 minuter om du är så fet att du har dubbla kaggar? 😎 'Back' är rygg, musik. Rygg. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Då var det ju ännu konstigare!! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Nä, usch. Jag vill bara glömma denna dagen...godnatt... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! nääääääääääääääääääääääääääää! 😎 Joooooooooooooooooooooooooo!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 24 juni 2006 Dela Postat 24 juni 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! nääääääääääääääääääääääääääää! 😎 Joooooooooooooooooooooooooo!!! Moahahahahaaa!!! Känner redan lukten av barfota, tända ljus och grönt the... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 YEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm fucking back 😄 😄 ca 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄 😄 😄 😄 Om jag skulle försöka mig på en översättning av ditt inlägg: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag knullar röv 😄😄 cirka 45 minuter med dubbla kaggar i rasande fart 😄😄😄😄 Min fråga blir då: Orkar du i 45 minuter om du är så fet att du har dubbla kaggar? 🤪 'Back' är rygg, musik. Rygg. 😄 Hmmm........ 🙂😆 Jag menade att jag är tillbaka i samma BPM med dubbla baskaggar som jag var när jag var som snabbast 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Nä, usch. Jag vill bara glömma denna dagen...godnatt... 🤪 Godmorgon 🙂 villken underbar dag det är dagen efter VM förlusten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 juni 2006 Dela Postat 25 juni 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts