Pico Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Tja Pico 😲 Tja! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 😱 Jag är inne på lunar nu igen 😱 Ok Ja så är det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 😱 Jag är inne på lunar nu igen 😱 Ok Ja så är det 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 😱 Jag är inne på lunar nu igen 😱 Ok Ja så är det 😛 Inget du kan göra åt det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 😱 Jag är inne på lunar nu igen 😱 Kanske du som borde vara min prinsessa istället? min lilla lunarprinsessa! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 😱 Jag är inne på lunar nu igen 😛 Kanske du som borde vara min prinsessa istället? min lilla lunarprinsessa! 😆 😆😆 Jag är upptagen som prinsessa! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Hej Gaze!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 😱 Jag är inne på lunar nu igen 😱 Ok Ja så är det 😛 Inget du kan göra åt det! Hade inte tänkt göra något.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Hej Poto! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Jag är allting! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Jag är allting! 😱 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Jag är allting! 😱 😱 :A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Gote då? 😆 Han sade inte hej... 😱😱 Hej? 😆 Gote! min lilla prinsessa! hur är läget? ... 😛 Jag väntar spänt på min prins... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Gote då? 😆 Han sade inte hej... 😱😱 Hej? 😆 Gote! min lilla prinsessa! hur är läget? ... 😛 Jag väntar spänt på min prins... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 *grälat nyss...* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 *grälat nyss...* Med vem? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Nä, ni ska grilla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Nä, ni ska grilla! Han kanske läste fel i receptet? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Eller så var det ett tyrkfel? "Sommarens bästa grälrecept!" 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Ja, så var det nog. Ett turkfel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 🙂 Jag är inne på lunar nu igen 😱 Kanske du som borde vara min prinsessa istället? min lilla lunarprinsessa! 😆 😆😆 Jag är upptagen som prinsessa! 😉 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Gote då? 😮 Han sade inte hej... 🙂😉 Hej? 😆 Gote! min lilla prinsessa! hur är läget? ... 😱 Jag väntar spänt på min prins... 🙁 Näää du Gote... Då får du allt ta och vänta lite till för jag vill måste vara med Pazo först! ... 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 MATT DAMON!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Gote då? 😮 Han sade inte hej... 🙂😉 Hej? 😆 Gote! min lilla prinsessa! hur är läget? ... 😱 Jag väntar spänt på min prins... 🙁 Näää du Gote... Då får du allt ta och vänta lite till för jag vill måste vara med Pazo först! ... 😆 😆 okey. jag kan vänstra lite då! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 MATT DAMON!! AMTT!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 GWÖRF!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 dome in the kitchen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 jag sov knappt sex timmar idag 😉 :nusse: Jag mår ändå bra och är pigg å så.. men ajg skulle ju lätt "vilja" sova mer. Men det vill jag inte. Har en del å gör idag 😛 🙂😱 Jaha, så min "nusse" duger alltså inte? Trots att jag inte har annat än goda avsikter, så slår du ifrån dig det och skiter fullständigt i mina känslor? Hur tror du det känns för mig att med bara goda avsikter försöka visa lite medkänsla, men få ett sådant svar tillbaks????? Din jävel! Jag ska komma hem till dig och våldta både dig och din familj!!!! Jag ska.......... 😆😆😆🙁 ...nej, vad gör ni? Jag vill inte tillbaks!!! Ta mig inte tillbaks till dårhuset, jag är frisk, jag är frisk, jag är frisk, JAG ÄR INTE GALEN!!!! AAAAAAAAHHHHHH!!! .... .... .... ... ... ... ... AHAHAHAHAHAHA 😮😄😆😆 klockren imitation av florian 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 22 juni 2006 Dela Postat 22 juni 2006 Tja Pico 😉 Tja! 🙂 Hur e läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts