musik (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Ha det bra vänner! Nu e de helg! Så jag drar! Ajöken på löken! 😆
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Ha det bra vänner! Nu e de helg! Så jag drar! Ajöken på löken! 🙂 Tjenare! Själv måste jag städa lite å duscha. å äta upp kyckligen. Sen ska jag festa 🙂 Champagneflaskan här ska bort ikväll 😆
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Alltså! SERGE SANTIAGO ÄR JU HELT UNDERBAR!!!! och özgur körde mina två favoritlåtar me han förra fredagen! Sånt jävla öööös"" HELT SJUKT!!!
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Hej Danis 🙂😆 Va görs? 🙂 Softar. städar. snackar. skriver. funderar 😄
Danabacken Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Hej Danis 😄🥰 Va görs? 😄 Softar. städar. snackar. skriver. funderar 😎 😎
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Hej Danis 😄🥰 Va görs? 😄 Softar. städar. snackar. skriver. funderar 😎 😎 sj? 😎
Danabacken Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Hej Danis 😄🥰 Va görs? 😄 Softar. städar. snackar. skriver. funderar 😎 😎 sj? 😎 Softar bah'! Ska testa Quake 4 nu. verkar inte vara speciellt bra. 😎
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Hej Danis 😄🥰 Va görs? 😎 Softar. städar. snackar. skriver. funderar 😎 😎 sj? 😎 Softar bah'! Ska testa Quake 4 nu. verkar inte vara speciellt bra. 😎 😎 Din lilla tönt 😄
Danabacken Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Hej Danis 😎😄 Va görs? 😎 Softar. städar. snackar. skriver. funderar 😎 😎 sj? 😎 Softar bah'! Ska testa Quake 4 nu. verkar inte vara speciellt bra. 😎 😎 Din lilla tönt 😄 Haha! Jag spelar iaf inte Oblivion nu, så de så!! 🥰 Peace out, bro! 😎
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Hej Danis 😎😄 Va görs? 😎 Softar. städar. snackar. skriver. funderar 😎 😎 sj? 😎 Softar bah'! Ska testa Quake 4 nu. verkar inte vara speciellt bra. 😎 😎 Din lilla tönt 😎 Haha! Jag spelar iaf inte Oblivion nu, så de så!! 🥰 Peace out, bro! 😎 Kört klart de eller? 😄
Danabacken Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Hej Danis 😎 B) Va görs? 😎 Softar. städar. snackar. skriver. funderar 😎 😎 sj? 😎 Softar bah'! Ska testa Quake 4 nu. verkar inte vara speciellt bra. 😎 😎 Din lilla tönt 😎 Haha! Jag spelar iaf inte Oblivion nu, så de så!! 🥰 Peace out, bro! 😎 Kört klart de eller? 😄 😄 Haha! Nä! 😎 Jag installerade om dumburken, så den försvann. Lika bra det, hade redan tröttnat på det! 😎
Danabacken Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 ... och nu måste jag installera om den dumma burken, för spelet funkar inte!! 🥰 GWÄÄH!!
Danabacken Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Gwääääh! Det blir ju felrapport när jag ska starta spelet. 🥰 Inget Quake, altså 😄
Danabacken Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 In yo face Danis!!! 🥰 Bastard!! Jag ville spela det! 😄
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Skoja bara 🥰 Nej jag lipar för ja har inge öl.... Du kan få champagne av mig? 😄
Recommended Posts