Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Var hittar ni det där nånstans egentligen? 😎 I Solna? 😎 Nu börjar jag bli rädd... 😎 KAN NÅGON SVARA, VAR FÅR NI DET IFRÅN??? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Var hittar ni det där nånstans egentligen? 😎 I Solna? 😎 Nu börjar jag bli rädd... 😎 KAN NÅGON SVARA, VAR FÅR NI DET IFRÅN??? 😎 hähä! 😎 Så säger alla... Zebbe och Danabacken.. speciellt Danabacken blev skiträdd när jag rabblade upp hans adress och mob-nr 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Ärligt, hur gör ni egentligen? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Ärligt, hur gör ni egentligen? 😎 Med hjälp av detta kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Ärligt, hur gör ni egentligen? 😎 SÅ svårt äre väl inte 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Ärligt, hur gör ni egentligen? 😎 SÅ svårt äre väl inte 😎 Jag fattar inte...i min signatur länkar jag till en hemsida där bara förnamnet står... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Ärligt, hur gör ni egentligen? 😎 Med hjälp av detta kanske? Snarare detta... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Ärligt, hur gör ni egentligen? 😎 Med hjälp av detta kanske? Snarare detta... 😎 Med liiiite hjälp av detta också kanske 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Ärligt, hur gör ni egentligen? 😎 Med hjälp av detta kanske? Snarare detta... 😎 Med liiiite hjälp av detta också kanske 😎 Mja, nästan... Med hjälp av detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Ärligt, hur gör ni egentligen? 😕 Med hjälp av detta kanske? Snarare detta... 😛 Med liiiite hjälp av detta också kanske 🙂 Och på tal om det... Fint andranamn (eller, ptja första) du har Linus! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Det påminner mig om att jag måste kolla med Skattemyndigheten. Mitt förstanamn har fallit bort. Bara mitt andranamn och mitt riktiga förnamn syns i registret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Hej på er alla 🙂 nu är jag här igen, internet har inte funkade idag eller ja tills nu 😕 🙂 🙁 🙂 Tjennah, tjennah! 🙂 Hur e läget? Vad har hänt medans jag har varit borta? Jo det är lugnt, själv? Trött 🙁 jag brukar sova vid den här tiden 😛 Har ändrat min dyngsrythm (eller hur de stavs) totalt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Jaha ja nänä jaja jojo...ja. Tror du verkligen det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Jaha ja nänä jaja jojo...ja. Tror du verkligen det? jaa jaja nej nja nah... njo! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Håller på med en ny hemsida...har ni några spontana reaktioner på denna design? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Nej.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😉 Endast ätit fyra ägg och tre mackor idag 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Fine, skit i det då... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Fine, skit i det då... 😉 Men men men... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Faan va less jag är på detta forum nu. BLÄÄ! Tar en pause! 😉 Jaha 😉 Jag tar en "downperiod" som börjar på midsommar.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Fine, skit i det då... 😉 Men men men... 😄 Om DU hade gjort samma sak, hade inte jag tyckt det vart så svårt att slänga upp en enkel kommentar! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Fine, skit i det då... 😉 Men men men... 😄 Om DU hade gjort samma sak, hade inte jag tyckt det vart så svårt att slänga upp en enkel kommentar! 😄 Men lugna dig lite... 😉 Grejen är bara att jag inte vet hur du/ni vill ha det.. tycker min komentar är överflödig då.. desstuom så har jag ärligt ingen komentar... vet inte vad jag isf ska säga 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Fine, skit i det då... 😉 Men men men... 🙁 Om DU hade gjort samma sak, hade inte jag tyckt det vart så svårt att slänga upp en enkel kommentar! 😄 Men lugna dig lite... 😉 Grejen är bara att jag inte vet hur du/ni vill ha det.. tycker min komentar är överflödig då.. desstuom så har jag ärligt ingen komentar... vet inte vad jag isf ska säga 🙁 Äh, ber om ursäkt...är lite hungrig och lättretlig... 😄 Tänkte mig inga djupare recensioner, kanske bara nånting i stil med: "fan vad mörk den är", "fonten ser konstig ut", osv... Jag ska väl stillsamt avlägsna mig innan jag gör bort mig mera... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Fine, skit i det då... 😉 Men men men... 🙁 Om DU hade gjort samma sak, hade inte jag tyckt det vart så svårt att slänga upp en enkel kommentar! 😠 Men lugna dig lite... 😄 Grejen är bara att jag inte vet hur du/ni vill ha det.. tycker min komentar är överflödig då.. desstuom så har jag ärligt ingen komentar... vet inte vad jag isf ska säga 🙁 Äh, ber om ursäkt...är lite hungrig och lättretlig... 😱 Tänkte mig inga djupare recensioner, kanske bara nånting i stil med: "fan vad mörk den är", "fonten ser konstig ut", osv... Jag ska väl stillsamt avlägsna mig innan jag gör bort mig mera... 😱 Nu tänkte jag lite. Fonterna gillar jag inte alls. annars så funkare väl 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Tack. Men vilken av fonterna, den stora menyn, eller texten under? Eller båda kanske? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thomas Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Tack. Men vilken av fonterna, den stora menyn, eller texten under? Eller båda kanske? 😉 Det blir ofta rörigt när man använder flera olika typsnitt samtidigt. På den sidan har du tre olika, varav en är fet eller regular - dvs fyra olika fonter. Försök begränsa dig - är mitt råd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Tack. Men vilken av fonterna, den stora menyn, eller texten under? Eller båda kanske? 😄 alla faktiskt... 😉 Gillar "raka" fonter...allt annat är bara jobbigt för ögat att "tyda" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts