Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Var hittar ni det där nånstans egentligen? 😎

I Solna?

😎

Nu börjar jag bli rädd... 😎

KAN NÅGON SVARA, VAR FÅR NI DET IFRÅN??? 😎

hähä! 😎

Så säger alla... Zebbe och Danabacken.. speciellt Danabacken blev skiträdd när jag rabblade upp hans adress och mob-nr 😎

Dela på andra sajter

Det påminner mig om att jag måste kolla med Skattemyndigheten. Mitt förstanamn har fallit bort. Bara mitt andranamn och mitt riktiga förnamn syns i registret.

Dela på andra sajter

Hej på er alla 🙂 nu är jag här igen, internet har inte funkade idag eller ja tills nu 😕  🙂  🙁  🙂

Tjennah, tjennah! 🙂

Hur e läget?

Vad har hänt medans jag har varit borta?

Jo det är lugnt, själv?

Trött 🙁 jag brukar sova vid den här tiden 😛

Har ändrat min dyngsrythm (eller hur de stavs) totalt 🙂

Dela på andra sajter

Fine, skit i det då... 😉

Men men men... 😄

Om DU hade gjort samma sak, hade inte jag tyckt det vart så svårt att slänga upp en enkel kommentar! 😄

Men lugna dig lite... 😉

Grejen är bara att jag inte vet hur du/ni vill ha det.. tycker min komentar är överflödig då.. desstuom så har jag ärligt ingen komentar... vet inte vad jag isf ska säga 🙁

Dela på andra sajter

Fine, skit i det då... 😉

Men men men... 🙁

Om DU hade gjort samma sak, hade inte jag tyckt det vart så svårt att slänga upp en enkel kommentar! 😄

Men lugna dig lite... 😉

Grejen är bara att jag inte vet hur du/ni vill ha det.. tycker min komentar är överflödig då.. desstuom så har jag ärligt ingen komentar... vet inte vad jag isf ska säga 🙁

Äh, ber om ursäkt...är lite hungrig och lättretlig... 😄

Tänkte mig inga djupare recensioner, kanske bara nånting i stil med: "fan vad mörk den är", "fonten ser konstig ut", osv...

Jag ska väl stillsamt avlägsna mig innan jag gör bort mig mera... 🙁

Dela på andra sajter

Fine, skit i det då... 😉

Men men men... 🙁

Om DU hade gjort samma sak, hade inte jag tyckt det vart så svårt att slänga upp en enkel kommentar! 😠

Men lugna dig lite... 😄

Äh, ber om ursäkt...är lite hungrig och lättretlig... 😱

Tänkte mig inga djupare recensioner, kanske bara nånting i stil med: "fan vad mörk den är", "fonten ser konstig ut", osv...

Jag ska väl stillsamt avlägsna mig innan jag gör bort mig mera... 😱

Nu tänkte jag lite. Fonterna gillar jag inte alls. annars så funkare väl 🙂

Dela på andra sajter

Tack. Men vilken av fonterna, den stora menyn, eller texten under? Eller båda kanske? 😉

Det blir ofta rörigt när man använder flera olika typsnitt samtidigt. På den sidan har du tre olika, varav en är fet eller regular - dvs fyra olika fonter. Försök begränsa dig - är mitt råd.

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.