Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 LINUS! 🙁😆 :lol:Om jag kan åka bil me han så är ju allt löst! 😆 *phew* nusse 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Hej! Läget? 😆 Jo, nu har jag tagit på mig ordentligt! Skall åka och byta bort min scooter mot en cheva pickis! Hej då! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Hej! Läget? 😆 Jo, nu har jag tagit på mig ordentligt! Skall åka och byta bort min scooter mot en cheva pickis! Hej då! tjarå! 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 LINUS! 🙁😆 :lol:Om jag kan åka bil me han så är ju allt löst! 😆 *phew* nusse 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😉 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 JÄVLA FITTA!!!!! Varför ska jag alltid dra när tjejer börjar komma till mig!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Fan va skarpt allting blev sen jag bytte grafikcard med DVI.. Nästan så att bokstäverna är pixliga. What is wrong? 😉 (OBS!! Detta inlägg läses med amerikansk brytning...) Har du platt skärm? Aktiverat teckensnittsutjämning? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 JÄVLA FITTA!!!!!Varför ska jag alltid dra när tjejer börjar komma till mig!!! 😉 HELVETE!!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Fan va skarpt allting blev sen jag bytte grafikcard med DVI.. Nästan så att bokstäverna är pixliga. What is wrong? 😄 (OBS!! Detta inlägg läses med amerikansk brytning...) Har du platt skärm? Aktiverat teckensnittsutjämning? Det kan inte bara vara det att du har bytt språk på tangentbordet då? Om du trycker shift+alt så blir det nog svenskt uttal igen... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 JÄVLA FITTA!!!!!Varför ska jag alltid dra när tjejer börjar komma till mig!!! 😠 HELVETE!!!! 😠 El STFU-o! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 JÄVLA FITTA!!!!!Varför ska jag alltid dra när tjejer börjar komma till mig!!! 😠 HELVETE!!!! 😠 El STFU-o! El Slapo! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 JÄVLA FITTA!!!!!Varför ska jag alltid dra när tjejer börjar komma till mig!!! 😠 HELVETE!!!! 😠 El STFU-o! El Slapo! Fan, jag trodde det var La slappa? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 NÄFAN! Nu blir jag så jävla arg på tjejjävlarna! Så arg å ledsen man blir!!! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 NÄFAN! Nu blir jag så jävla arg på tjejjävlarna!Så arg å ledsen man blir!!! 😠 Äsch, skärp dig... du vet ju vilka alternativ du har. Bara att välja nu då. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 NÄFAN! Nu blir jag så jävla arg på tjejjävlarna!Så arg å ledsen man blir!!! 😠 Äsch, skärp dig... du vet ju vilka alternativ du har. Bara att välja nu då. 😠 Inte dra hem? å dö av hunger å fattigdom bara för att KANSKE få va med en tjej... eller dra hem. å ragg apå henne i augusti? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 NÄFAN! Nu blir jag så jävla arg på tjejjävlarna!Så arg å ledsen man blir!!! 😠 Äsch, skärp dig... du vet ju vilka alternativ du har. Bara att välja nu då. 😳 Inte dra hem? å dö av hunger å fattigdom bara för att KANSKE få va med en tjej... eller dra hem. å ragg apå henne i augusti? 😉 Ja, du vet... ibland får man lov att ta risker. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 NÄFAN! Nu blir jag så jävla arg på tjejjävlarna!Så arg å ledsen man blir!!! 😠 Äsch, skärp dig... du vet ju vilka alternativ du har. Bara att välja nu då. 😳 Inte dra hem? å dö av hunger å fattigdom bara för att KANSKE få va med en tjej... eller dra hem. å ragg apå henne i augusti? 😉 Får du inget napp i Aneby då? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 NÄFAN! Nu blir jag så jävla arg på tjejjävlarna!Så arg å ledsen man blir!!! 😠 Äsch, skärp dig... du vet ju vilka alternativ du har. Bara att välja nu då. 😳 Inte dra hem? å dö av hunger å fattigdom bara för att KANSKE få va med en tjej... eller dra hem. å ragg apå henne i augusti? 😉 Ja, du vet... ibland får man lov att ta risker. 😠 😄 Ska ju upp hit me dendär killen som också ska till irlen... då ska vi festa säger jag! Då kan jag få sätt på na lite 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Bjud henne på middag, nypallade morötter och rallarros-te Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 NÄFAN! Nu blir jag så jävla arg på tjejjävlarna!Så arg å ledsen man blir!!! 😠 Äsch, skärp dig... du vet ju vilka alternativ du har. Bara att välja nu då. 😉 Inte dra hem? å dö av hunger å fattigdom bara för att KANSKE få va med en tjej... eller dra hem. å ragg apå henne i augusti? 😄 Får du inget napp i Aneby då? 😠 LOL! I aneby... visst det finns snygga tjejer... Men... de är upptagna eller icke villiga... Inte min typ av tjejer 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Nu ska jag laga mig en omellete på 3-4 ägg. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Nu ska jag laga mig en omellete på 3-4 ägg. 😠 Fick bli fyra ägg! 😳 Var bara tvungen å testa 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Är du På G idag eller Grahn! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😠 Högerklicka på Skrivbordet och välj Egenskaper. Välj fliken Utseende och klicka på Effekter. Kryssa för ClearType för utjämning. 😠 OK! (Stäng gärna av de onödiga övergångseffekterna för menyer också, så blir datorn ett uns kvickare) 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Nu ska jag laga mig en omellete på 3-4 ägg. 😳 Fick bli fyra ägg! 😉 Var bara tvungen å testa 😠 Glöm inte groggen... 😄 😠 har ju lite bacardi superior här jue! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Dry Martini! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Dry Martini! :roleyes: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Iskall är den också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts