Micke H Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Jag behöver råd nu... Jag har ingen anledning att stanna kvar i uppsala nu fram till aug. på Fredag ska jag hem till aneby. det är tänkt att vara "över helgen" bara. men liksom jag har ingen anledning att komma tilbaks. FÖRUTOM.... Stockolms Irl:en 😎 Om du bor i Aneby två månader så sparar du väl en slant på mat mm? Använd de pengarna för att köpa en biljett till Stockholm... 😄 Men det är ju dyrt 😆 Klipp dig och skaffa ett jobb! 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Jag behöver råd nu... Jag har ingen anledning att stanna kvar i uppsala nu fram till aug. på Fredag ska jag hem till aneby. det är tänkt att vara "över helgen" bara. men liksom jag har ingen anledning att komma tilbaks. FÖRUTOM.... Stockolms Irl:en 😄 Om du bor i Aneby två månader så sparar du väl en slant på mat mm? Använd de pengarna för att köpa en biljett till Stockholm... 😆 Men det är ju dyrt 😆 Klipp dig och skaffa ett jobb! 😆 Att bara sälja håret borde ju ge en förmögenhet. 40 peruker minst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Jag behöver råd nu... Jag har ingen anledning att stanna kvar i uppsala nu fram till aug. på Fredag ska jag hem till aneby. det är tänkt att vara "över helgen" bara. men liksom jag har ingen anledning att komma tilbaks. FÖRUTOM.... Stockolms Irl:en 😎 Om du bor i Aneby två månader så sparar du väl en slant på mat mm? Använd de pengarna för att köpa en biljett till Stockholm... 😄 Men det är ju dyrt 😆 Klipp dig och skaffa ett jobb! 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Jag behöver råd nu... Jag har ingen anledning att stanna kvar i uppsala nu fram till aug. på Fredag ska jag hem till aneby. det är tänkt att vara "över helgen" bara. men liksom jag har ingen anledning att komma tilbaks. FÖRUTOM.... Stockolms Irl:en 😄 Om du bor i Aneby två månader så sparar du väl en slant på mat mm? Använd de pengarna för att köpa en biljett till Stockholm... 😆 Men det är ju dyrt 😆 Klipp dig och skaffa ett jobb! 😆 Ska vi ha en omröstning om vilken frisyr Pazo ska ha då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Jag behöver råd nu... Jag har ingen anledning att stanna kvar i uppsala nu fram till aug. på Fredag ska jag hem till aneby. det är tänkt att vara "över helgen" bara. men liksom jag har ingen anledning att komma tilbaks. FÖRUTOM.... Stockolms Irl:en 😎 Om du bor i Aneby två månader så sparar du väl en slant på mat mm? Använd de pengarna för att köpa en biljett till Stockholm... 😄 Men det är ju dyrt 😆 Klipp dig och skaffa ett jobb! 😆 Ska vi ha en omröstning om vilken frisyr Pazo ska ha då? Ja! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Spara lockarna vid vänster öra och gör en sån här!! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Teh Official COMBOVER!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Teh Official COMBOVER!!! 😉 😮😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Verkar som jag bestämt mig föra inte gå på irlen 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Jag börjat fan använda lunar nu! 😮😎 Bara för att en fjortis börjat ragga på mig! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Blåser det? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Blåser det? 😉 Jao. det blåser alltid. luften är aldrig stilla... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 LunarSTORM fantastiskt roligt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 LunarSTORM fantastiskt roligt 😉 😮😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 LunarSTORM fantastiskt roligt 😉 😮😎 Jag gillar dig musik! 😄 Du är bra! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Mätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😛 https://www.studio.se/index.php?act=Membe...sort_order=desc Ni ser vad som är på väg att hända va? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😛 https://www.studio.se/index.php?act=Membe...sort_order=desc Ni ser vad som är på väg att hända va? 😠 Jepp, hackeman passerar snart Neko! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 😮 https://www.studio.se/index.php?act=Membe...sort_order=desc Ni ser vad som är på väg att hända va? 😆 Jepp, hackeman passerar snart Neko! 😛 Jag menar då det!!! 🙁😆 :lol: 😆 :lol: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Nu ska jag snart åka och hämta in pickis! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Nu ska jag snart åka och hämta in pickis! Pickis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 LINUS! 😆🙁😆 Om jag kan åka bil me han så är ju allt löst! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 LINUS! 😆🙁😆Om jag kan åka bil me han så är ju allt löst! 😆 *phew* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Nu ska jag snart åka och hämta in pickis! Hej per? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 LINUS! 🙁😆 :lol:Om jag kan åka bil me han så är ju allt löst! 😆 *phew* nusse 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 Hej! Läget? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 21 juni 2006 Dela Postat 21 juni 2006 LINUS! 🙁😆 :lol:Om jag kan åka bil me han så är ju allt löst! 😆 *phew* nusse 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts