musik (oregistrerad) Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jag väljer alltid smiley-gubbe på måfå. De kanske har någon betydelse också. Det har jag aldrig tänkt på. 😕
Gote Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 (redigerat) Flood control. Flodvakt? 😕 Nej, översvämningsstyrning är nog en bättre översättning... 😕 Redigerat 21 juni 2006 av Gote
Pazo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Flood control. Flodvakt? 😕 Nej, översvämningsstyrning är nog en bättre översättning... 😕 Jag vet... Jag skojjade bara lite
Gote Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Flood control. Flodvakt? 😕 Nej, översvämningsstyrning är nog en bättre översättning... 😕 Jag vet... Jag skojjade bara lite Jag vet... Jag skojjade bara lite
Linus Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jag gjorde en egen variant med samma storlek som forumets andra smileys
Pazo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jag gjorde en egen variant med samma storlek som forumets andra smileys den var ju.. ehm... nä 😕
Gote Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jag gjorde en egen variant med samma storlek som forumets andra smileys 😕 Har du för lite att göra nu eller? 😕
musik (oregistrerad) Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jag väljer alltid smiley-gubbe på måfå. De kanske har någon betydelse också. Det har jag aldrig tänkt på. 😕 😕
Pazo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jag väljer alltid smiley-gubbe på måfå. De kanske har någon betydelse också. Det har jag aldrig tänkt på. 😕 😕 😲
Pazo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Måste diska å städa 😆 Tenta imorgon? 😆 jao. men jag ska nog skita i den av anledning "bara två dagar på sig" 😆
Gote Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Måste diska å städa 😆 Tenta imorgon? 😆 jao. men jag ska nog skita i den av anledning "bara två dagar på sig" 😆 😄 Jaja, det går fler tåg...
Pazo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jag behöver råd nu... Jag har ingen anledning att stanna kvar i uppsala nu fram till aug. på Fredag ska jag hem till aneby. det är tänkt att vara "över helgen" bara. men liksom jag har ingen anledning att komma tilbaks. FÖRUTOM.... Stockolms Irl:en 😆
Gote Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jag behöver råd nu... Jag har ingen anledning att stanna kvar i uppsala nu fram till aug. på Fredag ska jag hem till aneby. det är tänkt att vara "över helgen" bara. men liksom jag har ingen anledning att komma tilbaks. FÖRUTOM.... Stockolms Irl:en 😆 Om du bor i Aneby två månader så sparar du väl en slant på mat mm? Använd de pengarna för att köpa en biljett till Stockholm... 😆
Pazo Postat 21 juni 2006 Postat 21 juni 2006 Jag behöver råd nu... Jag har ingen anledning att stanna kvar i uppsala nu fram till aug. på Fredag ska jag hem till aneby. det är tänkt att vara "över helgen" bara. men liksom jag har ingen anledning att komma tilbaks. FÖRUTOM.... Stockolms Irl:en 😆 Om du bor i Aneby två månader så sparar du väl en slant på mat mm? Använd de pengarna för att köpa en biljett till Stockholm... 😆 Men det är ju dyrt 😆
Recommended Posts