Luke Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Haha sablars otur din kompis hade. Lycka till och hitta den nu 😎 Oj! Jag trodde inte att jag hade skickat.
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Jag fattar inte.. har ni suttit inne hela soliga varma sköna heta dagen?????
Linus Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Jag fattar inte.. har ni suttit inne hela soliga varma sköna heta dagen????? Nää, men halva...
Gote Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Jag fattar inte.. har ni suttit inne hela soliga varma sköna heta dagen????? 😎 Nää, men halva... Hela...
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Klart vi har! Men jag ska ut sen och BADA!!!!! 😎😄😎 Vaa?? e det inte lite väl kallt i vattnet?
Overkill Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Klart vi har! Men jag ska ut sen och BADA!!!!! 😎 😄 😎 Vaa?? e det inte lite väl kallt i vattnet? Äh, det är ju varmt ute! typ 22 grader här 😎
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Jag har fått en massa fräknar o min näsa e lite röd.. o kinderna.. sen har jag ont i axlarna för jag köpte så mycket öl o skor att det blev tungt att bära.. *leeer* intressant va?
Overkill Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Jag har fått en massa fräknar o min näsa e lite röd.. o kinderna.. sen har jag ont i axlarna för jag köpte så mycket öl o skor att det blev tungt att bära.. *leeer* intressant va? 😎
Pico Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Jag har fått en massa fräknar o min näsa e lite röd.. o kinderna.. sen har jag ont i axlarna för jag köpte så mycket öl o skor att det blev tungt att bära.. *leeer* intressant va? Gaaaaah, håller på längta ihjäl mig nu. Som ett barn dagen innan julafton eller något. Skall åka bort i helgen och hälsa på min bror, grilla och dricka öl... Måste försöka lapa lite sol då också, de sa ju att det skulle vara fint hela helgen. 😎
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Tror jag sätter mig ute på altanen och dricker kaffe... 🙂 Åhh.. har du altaaaaan?? avis 😆 Synd det e om dig som ska sitta själv på altanen.. o inte ens dricka öl
Linus Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Meh! Icebomb!Du kunde ju nämnt innan att du var snygg! 😆 Seså, inte bli brunstig! Det är klart att hon är söt - och även upptagen för den delen! 🙂
Linus Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Tror jag sätter mig ute på altanen och dricker kaffe... 😆 Tror jag sätter mig ute på altanen och dricker en välkyld men inte iskall Pepsi... 🙂
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Man får väl ge tjejer komplimanger ändå 😆 Brukar alltid säga till mina tjejkompisar att de är snygga 🙂
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Fast delen om att jag är brunstig stämmer jue! 😆 Du lär ju hitta citatet från igår 🙂
musik (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Bara de säger att du är snygg före, så är det ok... 😆
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Bara de säger att du är snygg före, så är det ok... 🙂 Äh de skiter man i. Jag vet redan att jag är snygg 😆
musik (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Ok. För man vill ju inte va nån djävla hund... 😆
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Ok. För man vill ju inte va nån djävla hund... 😆 Hund? 🙂 Jag är ingen hund åt tjejer!.. De blir typ alltid att tjejerna tar han om mig å så 😄 Brukar kalla mina närmaste tjejkompisar för "extramammor" 🙂
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 PAZO!! 😄 😆 GRAHN!!! 🙂 Ska vi mysa här inne ett litet tag? 🙂 Kan vi väll 😄 😄
Recommended Posts