Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Finns de liksom inget ställe där band brukar spela då? där du kan hänga liksom? Inte vad jag vet. Därimot skulle jag kanske villja prova på plåtslagare, de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Utbilda dig till det då? 😛 Dude, läste du värkligen all jag skrev i den meningen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Finns de liksom inget ställe där band brukar spela då? där du kan hänga liksom? Inte vad jag vet. Därimot skulle jag kanske villja prova på plåtslagare, de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Utbilda dig till det då? 😎 Dude, läste du värkligen all jag skrev i den meningen? nu hänher jag inte med! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Det går faktiskt att hänga med människor som inte gillar samma musik som en själv. Det är ganska begränsande att leta efter just den likheten, även om det är otroligt vanligt. Great minds think alike... 😉 Jag känner inte många med min musiksmak... Visst många gillar en del av min musiksmak.. men ingen som gillar allt jag gillar.. 😎 Jag letar fortfarande efter en människa som kan uppskatta Twee, IDM, Trance, backpacker-HipHop, postrock och c86. Har inte hittat någon, än. Jag har inte hittat nån som gillar metal, ren mangeltechno (EDm öht iofs), pop, elektro, jazz, funk. 😛 Äsch, jag träffade en tjej som var Michael Jackson-fan. Och hey, jag hade inga problem med det. 😎 Ni vet, Opposites attract som man säger... Michael Jackson är ju asbra! (sa det till Jennifer två dagar innan hon dumpade mig) 😎 Edit: opposites atttract inte lixom. :nusse: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Finns de liksom inget ställe där band brukar spela då? där du kan hänga liksom? Inte vad jag vet. Därimot skulle jag kanske villja prova på plåtslagare, de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Utbilda dig till det då? 😎 Dude, läste du värkligen all jag skrev i den meningen? nu hänher jag inte med! 😛 de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Finns de liksom inget ställe där band brukar spela då? där du kan hänga liksom? Inte vad jag vet. Därimot skulle jag kanske villja prova på plåtslagare, de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Utbilda dig till det då? 😎 Dude, läste du värkligen all jag skrev i den meningen? nu hänher jag inte med! 😛 de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Just därför utbildningsdelen... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Finns de liksom inget ställe där band brukar spela då? där du kan hänga liksom? Inte vad jag vet. Därimot skulle jag kanske villja prova på plåtslagare, de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Utbilda dig till det då? 😉 Dude, läste du värkligen all jag skrev i den meningen? nu hänher jag inte med! 😛 de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Just därför utbildningsdelen... 😎 😎 Skit samma, jag går ju redan musikutbildning 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Dessutom är det väl inte så jäkla svårt att ta reda på vad en plåtslagare gör? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 PlåtNicklas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Jo, mitt inlägg om MJ var väl mer på humornivån... Han är bra, även om jag är väldigt långt ifrån fancluben. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Finns de liksom inget ställe där band brukar spela då? där du kan hänga liksom? Inte vad jag vet. Därimot skulle jag kanske villja prova på plåtslagare, de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör 😕 Utbilda dig till det då? 🙂 Dude, läste du värkligen all jag skrev i den meningen? nu hänher jag inte med! 😆 de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Just därför utbildningsdelen... 😆 😱 Skit samma, jag går ju redan musikutbildning 😄 Dåså, gör ditt bästa där. Funkar det inte, eller att det visar sig vara något du inte vill syssla med så är det inte kört. Bara att fundera mer och testa annat. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Finns de liksom inget ställe där band brukar spela då? där du kan hänga liksom? Inte vad jag vet. Därimot skulle jag kanske villja prova på plåtslagare, de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör 😕 Utbilda dig till det då? 🙂 Dude, läste du värkligen all jag skrev i den meningen? nu hänher jag inte med! 😆 de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Just därför utbildningsdelen... 😱 😄 Skit samma, jag går ju redan musikutbildning 😄 Har du? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Dessutom är det väl inte så jäkla svårt att ta reda på vad en plåtslagare gör? 😕 jag tror dom gör nått med plåt... Men jag kan ha fel!?¿ 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Dessutom är det väl inte så jäkla svårt att ta reda på vad en plåtslagare gör? 😕 Är det en slagverkare som spelar Steel drums? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Trallallaaaa... uts uts uts trallaaa!! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Trallallaaaa... uts uts uts trallaaa!! 😕 tuch my.......... trallllla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Dessutom är det väl inte så jäkla svårt att ta reda på vad en plåtslagare gör? 😕 Är det en slagverkare som spelar Steel drums? 😆 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Stiligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Dessutom är det väl inte så jäkla svårt att ta reda på vad en plåtslagare gör? 😕 Är det en slagverkare som spelar Steel drums? 😆 😱 hihi 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Stiligt! Forfän! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Stiligt! Forfän! 😕 Förfränt! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Stiligt! Forfän! 😕 Förfränt! 😆 Gwörf lixåm 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Stiligt! Forfän! 😕 Förfränt! 😆 Gwörf lixåm 😆 Teh Official GWÖRF!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 får man säga: GWÖRF ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Får väl fundera på de.... Tell me not fear of the flames means that heaven is closer For I believe, Satan lives, in the souls of dying Misguided mortals you'll burn with me, Spirit of man, cannot be freed 😕😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Jag ska käka palt... Mums! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Jag ska käka palt... I Pite bildade jag och några vänner klubben Inte Tjacka Palt. Den har växt och växt. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Jag ska käka palt... I Pite bildade jag och några vänner klubben Inte Tjacka Palt. Den har växt och växt. 😕 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Stiligt! Forfän! 😕 Förfränt! 😆 Gwörf lixåm 😆 Teh Official GWÖRF!!! Kan jag lova 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Låter som om du inte riktigt vill heller? PS. Bara jag som stör mig på dne gröna färgen hela tiden? 😕😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Jag är hungrig å jag vet inte vad palt är 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts