Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Christofer, måste alla dina polare ha exakt samma musiksmak som du? Fan, många av mina polare är inte hårdrockare. Till och med min nuvarande flickvän ogillar mycket av det jag lyssnar på (dock inte allt). Hade du vart över arton, hade jag sagt åt dig att gå ut och ta en drink i närmaste bar. Det finns inget bättre ställe att träffa nya människor. Dock får du i så fall vänja dig vid "dålig" musik hela tiden. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 sen har jag för de mästa inga pengar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Det går faktiskt att hänga med människor som inte gillar samma musik som en själv. Det är ganska begränsande att leta efter just den likheten, även om det är otroligt vanligt. Great minds think alike... 😛😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Det går faktiskt att hänga med människor som inte gillar samma musik som en själv. Det är ganska begränsande att leta efter just den likheten, även om det är otroligt vanligt. Great minds think alike... 😎 Jag känner inte många med min musiksmak... Visst många gillar en del av min musiksmak.. men ingen som gillar allt jag gillar.. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Christofer, måste alla dina polare ha exakt samma musiksmak som du? Fan, många av mina polare är inte hårdrockare. Till och med min nuvarande flickvän ogillar mycket av det jag lyssnar på (dock inte allt). Hade du vart över arton, hade jag sagt åt dig att gå ut och ta en drink i närmaste bar. Det finns inget bättre ställe att träffa nya människor. Dock får du i så fall vänja dig vid "dålig" musik hela tiden. Tekniskt sett så har han de 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 sen har jag för de mästa inga pengar Ta ett jobb då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 ett misslyckat skämt Horror! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Det går faktiskt att hänga med människor som inte gillar samma musik som en själv. Det är ganska begränsande att leta efter just den likheten, även om det är otroligt vanligt. Som jag sa då har man ju nått gemensamt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 ett misslyckat skämt Horror! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 sen har jag för de mästa inga pengar Ta ett jobb då. 😛 Den verkliga världen är inte riktigt lika enkel som jobbannonserna i It's Pop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Det går faktiskt att hänga med människor som inte gillar samma musik som en själv. Det är ganska begränsande att leta efter just den likheten, även om det är otroligt vanligt. Som jag sa då har man ju nått gemensamt Men du måste ju ha något annat intresse än musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 sen har jag för de mästa inga pengar Ta ett jobb då. 😛 De kan bli knepigt för jag är inte bra på nått. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 sen har jag för de mästa inga pengar Ta ett jobb då. 😎 Den verkliga världen är inte riktigt lika enkel som jobbannonserna i It's Pop Fan också, det trodde jag! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 (redigerat) Det går faktiskt att hänga med människor som inte gillar samma musik som en själv. Det är ganska begränsande att leta efter just den likheten, även om det är otroligt vanligt. Som jag sa då har man ju nått gemensamt Men du måste ju ha något annat intresse än musik. Nja.... Motorcyklar, men jag vet ju inget om dom Redigerat 19 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 sen har jag för de mästa inga pengar Ta ett jobb då. 😛 De kan bli knepigt för jag är inte bra på nått. Men suck...hur ska du bli bra på något om du inte testar dig fram? Sök jobb i kassan på McDonalds, gå runt i musikbutiker och fråga...faktum är, gå runt i alla slags butiker i hela stan och fråga om det finns något jobb. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Det går faktiskt att hänga med människor som inte gillar samma musik som en själv. Det är ganska begränsande att leta efter just den likheten, även om det är otroligt vanligt. Great minds think alike... 😎 Jag känner inte många med min musiksmak... Visst många gillar en del av min musiksmak.. men ingen som gillar allt jag gillar.. 😛 Jag letar fortfarande efter en människa som kan uppskatta Twee, IDM, Trance, backpacker-HipHop, postrock och c86. Har inte hittat någon, än. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 sen har jag för de mästa inga pengar Ta ett jobb då. 😎 Den verkliga världen är inte riktigt lika enkel som jobbannonserna i It's Pop Fan också, det trodde jag! 😛 Horror!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Har ni probleeeeem?? Ring Polia... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Det går faktiskt att hänga med människor som inte gillar samma musik som en själv. Det är ganska begränsande att leta efter just den likheten, även om det är otroligt vanligt. Great minds think alike... 😎 Jag känner inte många med min musiksmak... Visst många gillar en del av min musiksmak.. men ingen som gillar allt jag gillar.. 😎 Jag letar fortfarande efter en människa som kan uppskatta Twee, IDM, Trance, backpacker-HipHop, postrock och c86. Har inte hittat någon, än. Jag har inte hittat nån som gillar metal, ren mangeltechno (EDm öht iofs), pop, elektro, jazz, funk. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 sen har jag för de mästa inga pengar Ta ett jobb då. 😎 De kan bli knepigt för jag är inte bra på nått. Men suck...hur ska du bli bra på något om du inte testar dig fram? Sök jobb i kassan på McDonalds, gå runt i musikbutiker och fråga...faktum är, gå runt i alla slags butiker i hela stan och fråga om det finns något jobb. 😎 Hmm.... Jag dör heller än att äns tänka på att jobba på McDonalds. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 sen har jag för de mästa inga pengar Ta ett jobb då. 😎 De kan bli knepigt för jag är inte bra på nått. 😛 Men suck...hur ska du bli bra på något om du inte testar dig fram? Sök jobb i kassan på McDonalds, gå runt i musikbutiker och fråga...faktum är, gå runt i alla slags butiker i hela stan och fråga om det finns något jobb. 😎 Hmm.... Jag dör heller än att äns tänka på att jobba på McDonalds. 😎 De verkar fan rätt skönt ändå, bara man inte behöver stå i kassan eller städa medans det är folk där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 sen har jag för de mästa inga pengar Ta ett jobb då. 😎 De kan bli knepigt för jag är inte bra på nått. Men suck...hur ska du bli bra på något om du inte testar dig fram? Sök jobb i kassan på McDonalds, gå runt i musikbutiker och fråga...faktum är, gå runt i alla slags butiker i hela stan och fråga om det finns något jobb. 😎 Hmm.... Jag dör heller än att äns tänka på att jobba på McDonalds. 😛 Varför? Vill man ha pengar, så måste man. McDonalds är den största arbetsgivaren åt ungdomar i hela Sverige. Hur många människor tror du verkligen älskar sitt arbete? Det är mycket få människor... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Finns de liksom inget ställe där band brukar spela då? där du kan hänga liksom? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Har ni probleeeeem?? Jag har problem att få till ett bra basljud. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Finns de liksom inget ställe där band brukar spela då? där du kan hänga liksom? Inte vad jag vet. Därimot skulle jag kanske villja prova på plåtslagare, de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 (redigerat) sen har jag för de mästa inga pengar Ta ett jobb då. 😉 De kan bli knepigt för jag är inte bra på nått. Men suck...hur ska du bli bra på något om du inte testar dig fram? Sök jobb i kassan på McDonalds, gå runt i musikbutiker och fråga...faktum är, gå runt i alla slags butiker i hela stan och fråga om det finns något jobb. 😎 Hmm.... Jag dör heller än att äns tänka på att jobba på McDonalds. 😎 Varför? Vill man ha pengar, så måste man. McDonalds är den största arbetsgivaren åt ungdomar i hela Sverige. Hur många människor tror du verkligen älskar sitt arbete? Det är mycket få människor... De kan jag ju för fan gå ner nåra kilo och sälja mig till rika östermalms kvinnor 😎😛😎🙁 Redigerat 19 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Finns de liksom inget ställe där band brukar spela då? där du kan hänga liksom? Inte vad jag vet. Därimot skulle jag kanske villja prova på plåtslagare, de låter kul men jag vet inte riktit vad dom gör Utbilda dig till det då? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Det går faktiskt att hänga med människor som inte gillar samma musik som en själv. Det är ganska begränsande att leta efter just den likheten, även om det är otroligt vanligt. Great minds think alike... 😎 Jag känner inte många med min musiksmak... Visst många gillar en del av min musiksmak.. men ingen som gillar allt jag gillar.. 😎 Jag letar fortfarande efter en människa som kan uppskatta Twee, IDM, Trance, backpacker-HipHop, postrock och c86. Har inte hittat någon, än. Jag har inte hittat nån som gillar metal, ren mangeltechno (EDm öht iofs), pop, elektro, jazz, funk. 😛 Äsch, jag träffade en tjej som var Michael Jackson-fan. Och hey, jag hade inga problem med det. 😎 Ni vet, Opposites attract som man säger... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 Det går faktiskt att hänga med människor som inte gillar samma musik som en själv. Det är ganska begränsande att leta efter just den likheten, även om det är otroligt vanligt. Great minds think alike... 😉 Jag känner inte många med min musiksmak... Visst många gillar en del av min musiksmak.. men ingen som gillar allt jag gillar.. 😎 Jag letar fortfarande efter en människa som kan uppskatta Twee, IDM, Trance, backpacker-HipHop, postrock och c86. Har inte hittat någon, än. Jag har inte hittat nån som gillar metal, ren mangeltechno (EDm öht iofs), pop, elektro, jazz, funk. 😛 Äsch, jag träffade en tjej som var Michael Jackson-fan. Och hey, jag hade inga problem med det. 😎 Ni vet, Opposites attract som man säger... alltså... Tjejens musiksmak bryr jag mig inte det minsta om! Nästan skönare att hon inte gillar samma grejer som en! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 19 juni 2006 Dela Postat 19 juni 2006 (redigerat) Det går faktiskt att hänga med människor som inte gillar samma musik som en själv. Det är ganska begränsande att leta efter just den likheten, även om det är otroligt vanligt. Great minds think alike... 😉 Jag känner inte många med min musiksmak... Visst många gillar en del av min musiksmak.. men ingen som gillar allt jag gillar.. 😎 Jag letar fortfarande efter en människa som kan uppskatta Twee, IDM, Trance, backpacker-HipHop, postrock och c86. Har inte hittat någon, än. Jag har inte hittat nån som gillar metal, ren mangeltechno (EDm öht iofs), pop, elektro, jazz, funk. 😛 Äsch, jag träffade en tjej som var Michael Jackson-fan. Och hey, jag hade inga problem med det. 😎 Ni vet, Opposites attract som man säger... Michael Jackson är ju asbra! (sa det till Jennifer två dagar innan hon dumpade mig) 😎 Edit: opposites atttract inte lixom. Redigerat 19 juni 2006 av mornel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts