Micke H Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Satt ute i solen å pluggade nyss 😕 😎 Jag tycker alltid det är svårt att koncentrera sig i värmen... 😎 Nä tycker nte jag.. tycker det är svårt att koncentrera sig när man är slut i huvudet 😎 *fest igår* Om du inte festade så mycket, skulle du kanske både hinna plugga och bli bättre på trummor. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Satt ute i solen å pluggade nyss 😕 😎 Jag tycker alltid det är svårt att koncentrera sig i värmen... 😎 Nä tycker nte jag.. tycker det är svårt att koncentrera sig när man är slut i huvudet 😎 *fest igår* Om du inte festade så mycket, skulle du kanske både hinna plugga och bli bättre på trummor. 😎 Med tanke på att jag inte har trummor här i uppsala så skulle det nog bli svårt att öva trummor 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Satt ute i solen å pluggade nyss 😕 😎 Jag tycker alltid det är svårt att koncentrera sig i värmen... 😎 Nä tycker nte jag.. tycker det är svårt att koncentrera sig när man är slut i huvudet 😎 *fest igår* Om du inte festade så mycket, skulle du kanske både hinna plugga och bli bättre på trummor. 😛 Med tanke på att jag inte har trummor här i uppsala så skulle det nog bli svårt att öva trummor 😎 Äh, hur skulle jag kunna veta det? 😎😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Satt ute i solen å pluggade nyss 😕 😎 Jag tycker alltid det är svårt att koncentrera sig i värmen... 😎 Jag gillar inte sommaren, jag blir ju fan svettig bara genom att tänka 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Satt ute i solen å pluggade nyss 😕 😎 Jag tycker alltid det är svårt att koncentrera sig i värmen... 😎 Nä tycker nte jag.. tycker det är svårt att koncentrera sig när man är slut i huvudet 😛 *fest igår* Om du inte festade så mycket, skulle du kanske både hinna plugga och bli bättre på trummor. 😛 Med tanke på att jag inte har trummor här i uppsala så skulle det nog bli svårt att öva trummor 😎 Äh, hur skulle jag kunna veta det? 😎😎 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 😕😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 😱 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 😱 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
icebomb (oregistrerad) Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Gärna! 😱 hmm.. jag gör en yousendit.com kommer snart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 (redigerat) Operator give me the number to 911 Redigerat 18 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Fin låt Sara! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Fin låt Sara! 🥰 Vafan, får inte jag höra den! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Fin låt Sara! 🙂 Vafan, får inte jag höra den! 🥰 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Pantera 4ever 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Fin låt Sara! 🙂 Vafan, får inte jag höra den! 🙂 😱 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 De ligger snygga tjej utanför mitt fönster!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 De ligger snygga tjej utanför mitt fönster!!! 😱 Webcam!!! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 De ligger snygga tjej utanför mitt fönster!!! 🥰 Webcam!!! 🙂 Har ingen 🙂 Får sitta å njuta själv då 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 De ligger snygga tjej utanför mitt fönster!!! 😱 Kamra!!!!!!! BLS!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 De ligger snygga tjej utanför mitt fönster!!! 🙂 Webcam!!! 😄 Har ingen 🙂 Får sitta å njuta själv då 😱 Digitalkamera...? 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 eller kolla i "Ujuj" tråden 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
icebomb (oregistrerad) Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Gärna! 😱 hmm.. jag gör en yousendit.com kommer snart Yousendit Så.. klart Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 De ligger snygga tjej utanför mitt fönster!!! 🙂 Webcam!!! 😄 Har ingen 😄 Får sitta å njuta själv då 😱 Digitalkamera...? 🥰 Inte de heller 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 De ligger snygga tjej utanför mitt fönster!!! 🙂 Webcam!!! 😄 Har ingen 😄 Får sitta å njuta själv då 😱 Digitalkamera...? 🥰 Inte de heller 🙂 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 De ligger snygga tjej utanför mitt fönster!!! 🙂 Webcam!!! 😄 Har ingen 😄 Får sitta å njuta själv då 😱 Digitalkamera...? 🥰 Inte de heller 🙂 🙁 :nusse: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Gärna! 😱 hmm.. jag gör en yousendit.com kommer snart Yousendit Så.. klart Bra låt! Du sjunger bra! Kan tänka mig att den vore en riktig hit med ett helt arrangemang. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 De ligger snygga tjej utanför mitt fönster!!! 🙂 Webcam!!! 😄 Har ingen 😄 Får sitta å njuta själv då 😱 Digitalkamera...? 🥰 Inte de heller 🙂 🙁 :nusse: 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 COME UP TO MEET YOU! TO TELL YOU IM SORRY! YOU DONT KNOW HOW LOVELY YOU AAA AAARE!!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 (redigerat) Nu ska jag lira gura, på återseende. Redigerat 19 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
icebomb (oregistrerad) Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Gärna! 🥰 hmm.. jag gör en yousendit.com kommer snart Yousendit Så.. klart Bra låt! Du sjunger bra! Kan tänka mig att den vore en riktig hit med ett helt arrangemang. 🙂 Tack.. 😱 min lilla syrra skrev låten när hon va 14 år.. så jag tycker det e skitbra för den åldern.. hihi.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts