Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Postat

Snart 5000 inlägg i tråden 😱

Postat
Nu har jag ändrat besiktningstiden så nu hinner jag kanske fixa bilen... 😱

Fan att dom ska va så griniga på besiktningen.

Fan!

😎

Vilken bil är det?

hade inte du två?

Som du dessutom ville sälja? 😱

Postat
Det finns en del grammatiska fel på eran sida lynxo.. Läste igenom det innan Mongoo.gif

Jag vet...vår webmaster och basist är inte världens bästa på engelska...han blir dock sur när man påpekar det...

Hur gör man då? Det ser ju inte särskilt proffsigt ut...? 😆

Postat
Det finns en del grammatiska fel på eran sida lynxo.. Läste igenom det innan Mongoo.gif

Jag vet...vår webmaster och basist är inte världens bästa på engelska...han blir dock sur när man påpekar det...

Hur gör man då? Det ser ju inte särskilt proffsigt ut...? 😆

Säger precis som du just sa... "Det ser inte särskilt proffsigt ut" 😄

Postat

Jag vet! Men hur lägger jag fram det till webmastern utan att han blir sur som ett bi och vägrar att ändra det? 😆

Postat
Jag vet! Men hur lägger jag fram det till webmastern utan att han blir sur som ett bi och vägrar att ändra det? 😄

Blir han sur för att han är dålig på engelska? 😆

Han är lite dålig på att hantera kritik, om man säger så... 😆

Postat

Soft, vår video till See You in Germany har setts av 1500 personer på Youtube nu... på en dag 😆

Postat
Jag vet! Men hur lägger jag fram det till webmastern utan att han blir sur som ett bi och vägrar att ändra det? 😄

Blir han sur för att han är dålig på engelska? 😆

Han är lite dålig på att hantera kritik, om man säger så... 😆

Nä, idag ska jag ta tjuren vid hornen och säga till honom vad som är fel med hemsidan! 😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.