Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Har tenta på Månda å jag har inte pluggat nbågonting 😠

Å ikväll ska jag festa 🙂

Asch, sluta whinea och gör något åt saken dårå... 😠

Jag pluggar faktiskt nu 😠

Gör du ju inte! Du skriver i längsta tråden!

Dela på andra sajter

Jag kom på att jag börjar väldigt tidigt med att arrangera och producera mina låtar, innan de är färdigskrivna.. Ibland gör jag bara en fras på en låt och sen börjar jag lägga massa ljud och välja synthar m.m.

Jävligt dumt ibland egentligen...

/Daniel

Dela på andra sajter

Är det bara jag som är "old-school", och skriver klart mina låtar helt innan jag ens öppnar upp Cubase? 🙂

Tjae, jag gör också det ibland..

Fast å andra sidan så skriver jag musik enbart för att det är kul, och då känns det som jag kan göra det kravlöst .. d.v.s. att jag inte har någon press på mig att jag verkligen MÅSTE göra klart låten =)

Ibland passar det iofs bra att göra arrangemang/produktion samtidigt som man skriver låten.

/Daniel

Dela på andra sajter

Är det bara jag som är "old-school", och skriver klart mina låtar helt innan jag ens öppnar upp Cubase? 😄

Tjae, jag gör också det ibland..

Fast å andra sidan så skriver jag musik enbart för att det är kul, och då känns det som jag kan göra det kravlöst .. d.v.s. att jag inte har någon press på mig att jag verkligen MÅSTE göra klart låten =)

Ibland passar det iofs bra att göra arrangemang/produktion samtidigt som man skriver låten.

/Daniel

Jag tycker aldrig att det är ett "måste", jag tycker det är skitkul att skriva låtar, och att sitta och slipa på dom i timtal innan dom blir klara, ned till minsta lilla basgång. 🙂

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.