Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Äsch, nu pratar vi om något roligare!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Har ingen någon rolig historia att berätta eller något? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Har tenta på Månda å jag har inte pluggat nbågonting 😠 Å ikväll ska jag festa 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Har ingen någon rolig historia att berätta eller något? 🙂 Det var en gång en bajs.. Sen regnade... Då var det en gång en Diarré.. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Har tenta på Månda å jag har inte pluggat nbågonting 😠Å ikväll ska jag festa 🙂 Asch, sluta whinea och gör något åt saken dårå... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Har tenta på Månda å jag har inte pluggat nbågonting 😠Å ikväll ska jag festa 🙂 Asch, sluta whinea och gör något åt saken dårå... 😠 Jag pluggar faktiskt nu 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Har tenta på Månda å jag har inte pluggat nbågonting 😠Å ikväll ska jag festa 🙂 Asch, sluta whinea och gör något åt saken dårå... 😠 Jag pluggar faktiskt nu 😠 Gör du ju inte! Du skriver i längsta tråden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Storebror Mornel ser dig... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Storebror Mornel ser dig... Lillebror, lillebror, hela nyllet fyllt av snor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Sånt här gör mig glad att min ende storasyster inte bor hemma längre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Sånt här gör mig glad att min ende storasyster inte bor hemma längre... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Ja, det e dubididu, det e dubididu Jag menar dubidubi, dubidubi, dubididum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Nu ska jag dra ut å dricka lite öl med rickard å Marie på gräset. sen ska vi äta ute tror ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Hej på er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Yo! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Hur mår ni? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Fan, Ghana kanske slår Tjeckien!!! 🙂🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Har ont i huvudet och slut på huvudvärkstabletter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Ghana Vann!! 🙂 :) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 (redigerat) Allbäck Allbäck uber alles!!!!! Redigerat 17 juni 2006 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Ghana Vann!! 🙂 :) 🙂 Boateng, tre poäng!!! 🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Jag kom på att jag börjar väldigt tidigt med att arrangera och producera mina låtar, innan de är färdigskrivna.. Ibland gör jag bara en fras på en låt och sen börjar jag lägga massa ljud och välja synthar m.m. Jävligt dumt ibland egentligen... /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Är det bara jag som är "old-school", och skriver klart mina låtar helt innan jag ens öppnar upp Cubase? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Är det bara jag som är "old-school", och skriver klart mina låtar helt innan jag ens öppnar upp Cubase? 🙂 Tjae, jag gör också det ibland.. Fast å andra sidan så skriver jag musik enbart för att det är kul, och då känns det som jag kan göra det kravlöst .. d.v.s. att jag inte har någon press på mig att jag verkligen MÅSTE göra klart låten =) Ibland passar det iofs bra att göra arrangemang/produktion samtidigt som man skriver låten. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Är det bara jag som är "old-school", och skriver klart mina låtar helt innan jag ens öppnar upp Cubase? 😄 Tjae, jag gör också det ibland.. Fast å andra sidan så skriver jag musik enbart för att det är kul, och då känns det som jag kan göra det kravlöst .. d.v.s. att jag inte har någon press på mig att jag verkligen MÅSTE göra klart låten =) Ibland passar det iofs bra att göra arrangemang/produktion samtidigt som man skriver låten. /Daniel Jag tycker aldrig att det är ett "måste", jag tycker det är skitkul att skriva låtar, och att sitta och slipa på dom i timtal innan dom blir klara, ned till minsta lilla basgång. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 18 juni 2006 Dela Postat 18 juni 2006 Jag är bajsenödig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts