D Vibe Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 (redigerat) Ni ska gefaan i att ha internet på musikdatorn... Lär er det!! 😳 Förut hade jag två skilda burkar, men internetdatorn gick sönder.. eller hur var det nu, den vägrade att starta upp windows helt plötsligt. Har inte orkat greja med den efter det, så jag installerade internet här på musikdatorn istället. Fördelen är att jag har ett ljudkort ihop med internet så jag kan lyssna på era demos 😛 Men, såsmåningom, när jag har råd så ska jag köpa en separat internet- och gaming-maskin.. /Daniel Edit: eller om jag köper en helt ny musikdator och behåller den här till internet och gaming.. =) .. Studios datorbygge är ju en aning dräggelbenäget.. Edit2: Skrev /Daniel två gånger.. lite onödigt 🙂 Redigerat 17 juni 2006 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Du ska vara glad att du överhuvudtaget har en fungerande dator... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Go morron Lynxen 😳 har du tid att fixa solot (i guitar pro) till min låt idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Du ska vara glad att du överhuvudtaget har en fungerande dator... 🙂 Okey, då är jag väl glad då 😳.. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Är det bara jag som reagerat på att den där Shakiraversionen av Hips Don't Lie, som jämt spelas på radio är extremt konstigt mixad? Shakiras röst är ju mixad på tok för högt.. Och att The Sounds ger synthesizern ett dåligt rykte? 😳 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Är det bara jag som reagerat på att den där Shakiraversionen av Hips Don't Lie, som jämt spelas på radio är extremt konstigt mixad? Shakiras röst är ju mixad på tok för högt.. Öhm ja! Hennes röst verkar ju vara påklippt vid ett senare tillfälle! Liksom frå en annan låt eller något! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Är det bara jag som reagerat på att den där Shakiraversionen av Hips Don't Lie, som jämt spelas på radio är extremt konstigt mixad? Shakiras röst är ju mixad på tok för högt.. Och att The Sounds ger synthesizern ett dåligt rykte? 😱 /Daniel Ja, de är bara du som reagerat på de 😛🙂😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Är det bara jag som reagerat på att den där Shakiraversionen av Hips Don't Lie, som jämt spelas på radio är extremt konstigt mixad? Shakiras röst är ju mixad på tok för högt.. Och att The Sounds ger synthesizern ett dåligt rykte? 😆 /Daniel Ja, de är bara du som reagerat på de 😱😛🙂 Se inlägge ovanför 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Är det bara jag som reagerat på att den där Shakiraversionen av Hips Don't Lie, som jämt spelas på radio är extremt konstigt mixad? Shakiras röst är ju mixad på tok för högt.. Och att The Sounds ger synthesizern ett dåligt rykte? 😆 /Daniel Ja, de är bara du som reagerat på de 😆😛🙂 Se inlägge ovanför 😳 Varför de? 😱😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Är det bara jag som reagerat på att den där Shakiraversionen av Hips Don't Lie, som jämt spelas på radio är extremt konstigt mixad? Shakiras röst är ju mixad på tok för högt.. Och att The Sounds ger synthesizern ett dåligt rykte? 🙂 /Daniel Ja, de är bara du som reagerat på de 😆😱🙂 Se inlägge ovanför 😳 Varför de? 😆😆😆 Det var ju inte bara han 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Det här kan väl knappast låta särskilt bra... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Nu blir jag bara ledsen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Nu blir jag bara ledsen 🙂 Varför då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Nu blir jag bara ledsen 🙂 Varför då? Jag kommer aldri bli lika bra trummis som Thomas Lang eller sånadära människor 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Nu blir jag bara ledsen 🙁 Varför då? Jag kommer aldri bli lika bra trummis som Thomas Lang eller sånadära människor 🙂 Man måste ju öva fattaruväll!! Tålamoooood! 🙂 Mäh jag kommer ju aldrig bli så bra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Det kommer du visst! Om du övar! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Det kommer du visst! Om du övar! 🙂 Men jag kan ju inte öva! Och dessutom har jag inte tiden! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Det kommer du visst! Om du övar! 🙂 Men jag kan ju inte öva! Och dessutom har jag inte tiden! 🙂 Vill du bli lika bra, får du ta dig tiden! Inga brudar, inga fester...ingenting! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Kolla vårt bands nya hemsida! Fan vad cool den blev, nu väntar vi bara på adressändringen ska börja gälla, så att du inte behöver skriva Moonwolfs (vårt gamla bandnamn) för att komma till Hellmythology (vårt nya bandnamn). 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Det kommer du visst! Om du övar! 😠 Men jag kan ju inte öva! Och dessutom har jag inte tiden! 😠 Vill du bli lika bra, får du ta dig tiden! Inga brudar, inga fester...ingenting! 😠 I Juli hade jag tänkt å öva en del Då är jag nämligen i aneby. Å där händer det inte så mkt så jag får tid å öva Här i uppsala hag jag för mkt plugg. Å det är faktiskt viktigare än trummor de närmsta åren. Så funkar dagens samhälle liksom 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Här i uppsala hag jag för mkt plugg. Å det är faktiskt viktigare än trummor de närmsta åren. Så funkar dagens samhälle liksom 😠 Jävla samhälle!!! 😠😠🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Här i uppsala hag jag för mkt plugg. Å det är faktiskt viktigare än trummor de närmsta åren. Så funkar dagens samhälle liksom 😠 Jävla samhälle!!! 😠😠🙂 Ja menar då det! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Hur är läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 TUMPATURU TAMP UTS DARA! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Hur är läget? Det är väl bra... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Hur är läget? Det är väl bra... 🙂 Äre nåt som gnager dig eller? 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Hur är läget? Det är väl bra... 🙂 Äre nåt som gnager dig eller? 😠 Jag börjar få lite ångest över framtiden... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 17 juni 2006 Dela Postat 17 juni 2006 Hur är läget? Det är väl bra... 🙂 Äre nåt som gnager dig eller? 😠 Jag börjar få lite ångest över framtiden... 😠 Jag mä.. Jag 830 kronor kvar. och en hyra på 2500 som måste vara betald i slutet av juli 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts