Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Ni ska gefaan i att ha internet på musikdatorn... Lär er det!!  😳

Förut hade jag två skilda burkar, men internetdatorn gick sönder.. eller hur var det nu, den vägrade att starta upp windows helt plötsligt. Har inte orkat greja med den efter det, så jag installerade internet här på musikdatorn istället.

Fördelen är att jag har ett ljudkort ihop med internet så jag kan lyssna på era demos 😛

Men, såsmåningom, när jag har råd så ska jag köpa en separat internet- och gaming-maskin..

/Daniel

Edit: eller om jag köper en helt ny musikdator och behåller den här till internet och gaming.. =) .. Studios datorbygge är ju en aning dräggelbenäget..

Edit2: Skrev /Daniel två gånger.. lite onödigt 🙂

Redigerat av D Vibe
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Är det bara jag som reagerat på att den där Shakiraversionen av Hips Don't Lie, som jämt spelas på radio är extremt konstigt mixad? Shakiras röst är ju mixad på tok för högt..

Och att The Sounds ger synthesizern ett dåligt rykte? 😳

/Daniel

Dela på andra sajter

Är det bara jag som reagerat på att den där Shakiraversionen av Hips Don't Lie, som jämt spelas på radio är extremt konstigt mixad? Shakiras röst är ju mixad på tok för högt..

Öhm ja!

Hennes röst verkar ju vara påklippt vid ett senare tillfälle!

Liksom frå en annan låt eller något! 😳

Dela på andra sajter

Och att The Sounds ger synthesizern ett dåligt rykte? 😱

/Daniel

Ja, de är bara du som reagerat på de 😛🙂😳

Dela på andra sajter

Och att The Sounds ger synthesizern ett dåligt rykte? 😆

/Daniel

Ja, de är bara du som reagerat på de 😱😛🙂

Se inlägge ovanför 😳

Dela på andra sajter

Och att The Sounds ger synthesizern ett dåligt rykte? 😆

/Daniel

Ja, de är bara du som reagerat på de 😆😛🙂

Se inlägge ovanför 😳

Varför de? 😱😆😆

Dela på andra sajter

Och att The Sounds ger synthesizern ett dåligt rykte? 🙂

/Daniel

Ja, de är bara du som reagerat på de 😆😱🙂

Se inlägge ovanför 😳

Varför de? 😆😆😆

Det var ju inte bara han 😛

Dela på andra sajter

Det kommer du visst! Om du övar! 😠

Men jag kan ju inte öva!

Och dessutom har jag inte tiden! 😠

Vill du bli lika bra, får du ta dig tiden! Inga brudar, inga fester...ingenting! 😠

I Juli hade jag tänkt å öva en del Mongoo.gif

Då är jag nämligen i aneby.

Å där händer det inte så mkt så jag får tid å öva Mongoo.gif

Här i uppsala hag jag för mkt plugg. Å det är faktiskt viktigare än trummor de närmsta åren. Så funkar dagens samhälle liksom 🙂

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.